Historik
Föregående · 3 · Nästa
Timrå IK > Sv: SSK - Timrå IK 2007-11-22
oscar sundh har tappat puck hela matchen, sanny har ständinga dejter med nån i utvisningsbåset o jonte drömmer om nåt o tar slagskott bakom mål
Timrå IK > Sv: SSK - Timrå IK 2007-11-22
VARNING!!! det är inte tillåtet att spela hockey längre. Detta straffas med 2 min utvisning. ajabaja
Timrå IK > Sv: SSK - Timrå IK 2007-11-22
actionleif: precis.. dribblar som vanligt. feg challe vågar väl inte skälla på han. jonte behöver en petning
Timrå IK > Sv: SSK - Timrå IK 2007-11-22
är det fortfarande fel på sändnigen eller har ssk en klack??
Timrå IK > Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
hoppas dom skäms dom nötter i klacken som visade hur tidigt deras hjärna slutade utvecklas. Och hoppas inte hela klacken får skit för detta
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2007-10-25
"vad tar du med dig till nästa match??" challe : "inte ett skit!!!"
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2007-10-25
RavenLord: det här vänder vi!!! kan inte förlora mot ett allsvenskt lag. Om sanny står istället för ligger ner då ;)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2007-10-25
backlunds en sop match var väl mot luleå annars har han väl varit ok. Backarna som måste jobba hårdare. Lite av kentas defensiv har försvunnit
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2007-10-25
Killen83: ställ dig själv och dominera. släpper du in två puckar blir det smisk en vecka
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2007-10-25
dom får ta det lungt när dom tacklar sjödin så inte nån ven spricker
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2007-10-25
he he.. såg ni Pyörälä`s slag i benet på m. lind när han vann tekningen
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2007-10-25
mikenomad: ne jag vet.. fattar det inte. Han har ju kapacitet
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2007-10-25
såg martinnen ett par gånger förra året och då var han mycket bättre. ikväll har jag inte varit imponerad av honom
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2007-10-25
det går snabbt från att vara hyllad till att bli såld på blocket. felet ligger på backarna på första målet där brendl glider fritt fram
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
RocknRolf2: hur jävla många gånger räddade inte backlund oss då
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
LHC är som förra säsongen bara skapar och inget får
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
Jensen_12: hackar ibland men starta om web tv så går det bra
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
LHC (Linköping hockey criminals) pressar väldigt högt nu
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
vore ju inte fel om regin började passa pucken lite
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
hmm trodde man hade hockeyskydd på sig men hade väl fel... AJ!! en tändsticka på golvet
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
herregud weinhandl skyttekung.. hur svårt e de med foppa vid sidan
Timrå IK > Sv: Clas Ohlson Cup
qwertas: bah största grisen genom tiderna är ju nils ekman som manglat sönder tre målvakter
Timrå IK > Sv: Silly Season 07/08
Sluta fantisera om Kenny Jönsson, fattar inte ens hur det kommer på tal. Han kommer aldrig spela i TIK Tröjan, han kommer antingen spela rögle eller FBK tyvärr.
Föregående · 3 · Nästa