Historik
Föregående · 68 · Nästa
Färjestads BK > Sv: Revanschen
Svanru:
Skiter fullständigt hur det går för er. Huvudsaken är ju självfallet att mitt lag spelar bra. Och på senare tid så har det gått rätt bra mot just FBK...
Skiter fullständigt hur det går för er. Huvudsaken är ju självfallet att mitt lag spelar bra. Och på senare tid så har det gått rätt bra mot just FBK...
Frölunda HC > Sv: Frölunda-Luleå
Sannes:
Jo många är vi på plats ikväll. Håll utkik efter en lång, en kort, en cool så kanske du lyckas spana in nån av oss;)
Jo många är vi på plats ikväll. Håll utkik efter en lång, en kort, en cool så kanske du lyckas spana in nån av oss;)
Svenska Hockeyligan > Sv: tipp på tabellen
Frasse:
Å andra sidan borde det väl bli läge för DIF att vandra den motsatta vägen;)
Å andra sidan borde det väl bli läge för DIF att vandra den motsatta vägen;)
Svenska Hockeyligan > Sv: tipp på tabellen
Frasse:
Bah, förtjänar inte vi också att bli kallade de stora snart?:)
Bah, förtjänar inte vi också att bli kallade de stora snart?:)
Café > Sv: Dokusåpan Percys pågar
Poffa:
Jo så kan man sammanfatta det. Tycker dock såpan var rätt löjlig. Är fortfarande jävligt glad att inte mitt lag beblandar sig med sån skit.
Jo så kan man sammanfatta det. Tycker dock såpan var rätt löjlig. Är fortfarande jävligt glad att inte mitt lag beblandar sig med sån skit.
Färjestads BK > Sv: Revanschen
Svanru: Vore enormt skoj om ni kunde tvåla till dem så man får se lite skoj tv i framtiden - då de ska försöka bortförklara allt framför tv-kameran;)
Frölunda HC > Sv: Frölunda-Luleå
Frasse:
Tack tack, ja det känns verkligen bra. Fast vi ska nog klara av att vinna. Hellre en domare emot oss än 1500 bortafans i vår egen arena;)
Tack tack, ja det känns verkligen bra. Fast vi ska nog klara av att vinna. Hellre en domare emot oss än 1500 bortafans i vår egen arena;)
Frölunda HC > Sv: Frölunda-Luleå
danoj:
Japp, ser inte ut att vara bättre än så. Att han ens vill döma VF är för mig en gåta, fins det någon som är så illa omtyckt som han är egentligen??
Japp, ser inte ut att vara bättre än så. Att han ens vill döma VF är för mig en gåta, fins det någon som är så illa omtyckt som han är egentligen??
Föregående · 68 · Nästa

Jag håller till på sektion R, rätt långt ner(som vanligt).