Historik
Föregående · 143 · Nästa
Timrå IK > Sv: Nu är ryktena igång igen..
att lägga till det förra inlägget från nh90's forum för alla er som inte orkar trycka på länken till nh90's forum:
Abols+Timrå:sant ?
jag vet iaf säkert att TIK är och förhandlar med nån spelare i NA och som ligger i poängtoppen !
har hört Abols namn , men tycker att det låter osannolikt att han ens skulle lämna klubben !
Ladizlav Zlisek då kan han vara aktuell för en flytt ?
Jensa
Abols+Timrå:sant ?
jag vet iaf säkert att TIK är och förhandlar med nån spelare i NA och som ligger i poängtoppen !
har hört Abols namn , men tycker att det låter osannolikt att han ens skulle lämna klubben !
Ladizlav Zlisek då kan han vara aktuell för en flytt ?
Jensa
Timrå IK > Sv: Nu är ryktena igång igen..
kn:
Abols+Timrå:sant ?
Artis Abols till elitserien !
Kan nån ta reda på om det här ryktet stämmer att Timrå varit i kontakt med NH90 och Abols !
Själv har jag svårt att tro att NH90 oavsett vad timrå betalar skulle släppa Abols (han vill väl heller inte dit hoppas jag ) !
timrå borde förstå att oavsett om man spelar i en lägre division så kan man inte släppa sin bästa poängplockare !
(taget från nh90's forum)
Abols+Timrå:sant ?
Artis Abols till elitserien !
Kan nån ta reda på om det här ryktet stämmer att Timrå varit i kontakt med NH90 och Abols !
Själv har jag svårt att tro att NH90 oavsett vad timrå betalar skulle släppa Abols (han vill väl heller inte dit hoppas jag ) !
timrå borde förstå att oavsett om man spelar i en lägre division så kan man inte släppa sin bästa poängplockare !
(taget från nh90's forum)
Timrå IK > Sv: Aik-Tik
frasse även om dom tränat mycket offensivt betyder inte det att spelarna fått tillbaka självförtroendet...men du har rätt trillar pucken in till låt oss säga 0-2 så kan det lossna lite ...det är inte alls omöjligt men jag försöker att hålla mina förhoppningar nere så jag inte blir besviken
Timrå IK > Sv: Aik-Tik
mm jo tik stressar för mycket i egen zon och då bjuder dom på chanser..det ordnar sig kanske om spelarna får tillbaka lite självförtroende..hoppas att åhlund blir den ledargestalt som tik så desperat är i behov av just nu.. en spelar typ vi behöver är renberg...han ger 110% ute på plan och sådant smittar med sig...
Timrå IK > Sv: Farväl Elitserien ?
...jo man brukar lugna ner sig...men nu är jag ganska less... ska inte tänka på timrå ett tag så kanske jag lugnar ner mig
Timrå IK > Sv: Farväl Elitserien ?
...det är inte kört ännu men jag är jävligt less nu...en vinst mot AIK är tamefan ett måste
Timrå IK > Sv: Välkommen Åhlund !
jag tror att han valde timrå p.g. 1. timrå ligger i es ...alltid en fördel jämntemot as.. 2. han tycker om peo (gissar jag eftersom dom tydligen ha haft kontakt under åren) 3. lite pengar fick han säkert och det spelade säkert in ....men att han skulle ha gått till timrå enbart för pengarnas skulle tror jag inte på en sekund
Timrå IK > Sv: Välkommen Åhlund !
efter ha läst vad peo har sagt så blir jag lugnare.. om åhlund visar något av sin gamla klass så kan det vara den kugge som saknas..
Timrå IK > Sv: Besvikna Örebro:are
gud: näe jag bryr mig inte alls om vad han har haft för sig..att han ska spela i tik är det jag är intresserad av :)
Timrå IK > Sv: Besvikna Örebro:are
Örebro ...han var i typ klara för dom ...han har gått ut i tidningen och sagt vad kul det ska vara att spela med örebro igen o.s.v.
Timrå IK > Sv: Håkan Åhlund
dom är ganska arga på håkan ....men dom är inte särskillt bra på geografi i örebro lol "han kan stanna kvar uppe bland lapparna o renarna" :P
Timrå IK > Sv: Sluta straffläggningen
alltså ..står det i någon regelbok att man inte får ha en fet målis...på en typ 3-400kg ... f-nskapet ska täcka hela målet ....hehe tik vinner alla matcher ..hehe :P om inte annat så på straffar lol...näe jag ska dra....
Timrå IK > Sv: Ett hån mot fansen!
maro: ...just nu ser jag bara svart....jag måste gå och lägga mig...sluta tänka på tik...skulle haft lite sprit ...
Timrå IK > Sv: Ett hån mot fansen!
mmm det kan vara bra att ha tålamod en viss tid men den tidsgränsen gick för länge sedan ....jag tycker fortfarande att en panikvärvning inte är lösningen men spelare måste in ! freddan och deroo duger i mål ..men vi måste ha en center och helst en back
Timrå IK > Sv: Problem!
ubbec: den roll han har nu är enkel ...var på hela plan sammtidigt ...esh agera målis oxo vetja ... det är inte första gången jag har hört "zäta är på hela plan och jobbar" ...detta måste sluta...backarna måste ta hand om deras zon o.s.v... zäta är en extremt bra spelare men ingen inklusive zäta kan göra allt själv
Timrå IK > Sv: Ett hån mot fansen!
jag är fortfarande övertygad om att Ed Wards ges en chans att ta en straff...f-n tvinga karl på isen ..lägger han en straff sitter den .....
Timrå IK > Sv: Problem!
mm jo ...ge pucken till ed wards som enligt mig ska gå på mål ...jag minns hans första match då han gick direkt på mål själv...det var inte långt ifrån ett mål den gången ..mer sådant vill jag se från hans sida....han får inte tro att han bara är värvad för att agera köttberg även om några tycks tro det.
Timrå IK > Sv: Problem!
denna säsong förväntar alla också att zäta ska agera halvgud och med 5man klängandes på sig utan någon riktigt bra medspelare ...crippe är bra men låt oss vara ärliga ...han är mer en individualist än en lagspelare(jag har säkert fel dock) ...med allt detta ska han också sätta pucken bakom en bra (alla es målisar är bra) målis ....
Timrå IK > Sv: Arenor!!!
hmm visst är det önskvärt med en ny arena men allvarligt talat så behöver inte jag ha en arena alá LöfbergsLila för att gå på deras matcher...ja timrå ik kommer att rösta upp ladan men inte i samma raska takt som andra lag eftersom dom andra lagen existerar i större kommuner (linköping är inte en lika liten by som timrå är).. slapna av...snacka om avundsjuka människor
Timrå IK > Sv: Tidningarna styr världen..
mm visst kan tik spöa tik imorgon... jag hoppas att timrå förblir lugna om dom skulle råka på ett baklängesmål ...om dom klarar det så klarar vi detta...timrå ska f-n visa att motgångar gör ett lag starkare
Timrå IK > Sv: Skellefteå värvar Matuchkin
jag instämmer Kimmo Kapanen är en bra målis och om ingen annan målvakt värvas ska freddan få stå som skarin säger, nu måste timrå värva en riktigt bra back en med hög klass samma klass som pasi eller liknande..
Timrå IK > Sv: Islossning!
250-> naturligtvis...tänkte skriva det också men jag glömde helt bort det ;) ....men jag hade det i tankarna .. med ett så bra lag så är det naturligt att zäta klarar sig bra :)
Föregående · 143 · Nästa