Historik
Föregående · 148 · Nästa
Timrå IK > Sv: Äntligen 3 poäng!
TD uhmmmm timrå HAR vunnit mot BIF borta !!!!!!!!!!! det var ett bra tag sedan bara ....hmmmmm!
Timrå IK > Sv: SEGER..
jag håller med dig jimmy...crippe , rouville och några till var bra men allvarligt talat så var inte extremt mycket bättre än någon annan.. nu om vi vinner borta mot BIF så blir jag jättenöjd...minns inte riktigt men tror inte tik har vunnit i gavlerinken sedan 1969 eller något sånt....
Timrå IK > Sv: TIK-Skanelands profil
mmm jo ...jag saknar att vara linux admin.. skulle gärna taemot lite jobb ..är inte så bra med html bara... men om jag kan hjälpa med något så ..
Timrå IK > Sv: TIK-Skanelands profil
mm vi borde fixa en subdomän till alla diverse supporter sidor...t.ex
www.supporter.timraik.nu eller dyligt .... och ha en samlings sida med info och länkar vidare till alla filialer runt om i sverige ..
www.supporter.timraik.nu eller dyligt .... och ha en samlings sida med info och länkar vidare till alla filialer runt om i sverige ..
Timrå IK > Sv: HV MOT TIMRÅ
vi får sikta in oss på ett mål till att börja med...var realistisk... Stefan Liv är en väldigt bra målvakt !
Timrå IK > Sv: HV MOT TIMRÅ
HV71 är bra i år ...väldigt bra ....det blir HV71 - Färjestad i final... asså HV har fått igång målskyttet det är därför tik förlorar denna match ...deppa inte ...jag var deppig förut men jag har fått ur huvudet ur träsket...vi vinner mot MoDo KOM IGEN NU TIK!
Timrå IK > Sv: HV MOT TIMRÅ
TIK är väldigt bra detta år men vi har inte kommit igång än .... vi måste få igång målskyttet bara
Timrå IK > Sv: HV MOT TIMRÅ
asså HH visst kan vi vända 3-0 ...men om tik inte ens kommer in i anfallszonen så händer inte det!
Timrå IK > Sv: DeRouville
actionleif jag har hört att det finns i grundlagarna att man ska joina #TimråIK !!!
Timrå IK > Sv: Matchtröjan är tvättad
jo nu j-vlar ska TIK vinna... en klar vinst mot brynäs skulle sitta fint :)
Timrå IK > Sv: Peos framtid osäker?
jo men väntan på att det ska lossna är jobbig...jag är säker på att om vi fortsätter spela såhär måste det lossna förr eller senare...annars är inte tik värdig att vara i es
Timrå IK > Sv: Peos framtid osäker?
jag tror att om vi får en match där målskyttet lossnar..typ vi vinner med 4-1 eller mer...något åt det hållet så kan det vända...jag tror att många av spelarna tänker "va faan får vi inga mål för" ...jag kan juh ha helt fel också...
Timrå IK > Sv: Nu ska vi se...
jo skulle vara intresserad av en neutral's synpunkter...men good luck finding one!
Timrå IK > Sv: Nu ska vi se...
jag är också intresserad av vad som är fel i tik....för något är det...när man förlorar 1-6 mot lhc sen 2-4 mot ssk HEMMA !
Timrå IK > Sv: Nu sållas agnarna från vetet...
ja nu krävs vinst mot Södertälje om inte annat för lagmoralen
Timrå IK > Sv: Nu sållas agnarna från vetet...
det är inte dax för förvärv ännu tror jag men alltså tik måste få fram mer målgörare....ett lag kan inte vara 100% arbets spelare det måste finnas några lirare oxo som kan göra mål!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IF Björklöven
nja jag tror nog att vi kan vinna med mer än så ...säg 4-1 ..
Föregående · 148 · Nästa