Historik
Föregående · 94 · Nästa
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2005-11-22
LingaN: Nubben kan väl ändå inte göra nånting nu, han kanske kan göra klart med en spelare men han kan inte ansluta förens i december (då transfer fönstret öppnas)
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2005-11-22
Visst har denna måltorka att göra med mentala grejjer, men det handlar även om att klubben tappat sina bästa målskyttar inför säsongen utan att man har ersatt dom. Själv trodde jag att det skulle finnas spelare i Timrå som skulle kliva fram och ta över som målskyttar men det han helt enkelt inte hänt.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2005-11-17
Moverare: Minns inte exakt men jag har för mig att det var familjen som ville flytta hem till Gävle igen.
Timrå IK > Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
Hmm två bra lägen, gör man inte mål på liknande lägen vinner man inte matcher.
Timrå IK > Sv: 2005-11-15 Timrå IK - Mora IK
Jag vet att det inte är lätt eller billigt men klubben måste försöka hitta en målskytt snart om inte TIK börjar göra lite mer mål snart..
Timrå IK > Sv: För dåliga
Jag tycker att ni ska ta och lugna ner er, ge killar som Regin en chans att växa in i elitseriekostymen..Regin är ju för f-- bara ett yngel ännu.
Timrå IK > Sv: För dåliga
Jo Regin är ju på tok för dålig, han borde ju äga på fel position förutom att jag anser att karl är på väg neråt i karriären då han är lastgammal och borde väl kanske avsluta karriären snart...suck..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2005-10-22
actionleif: han menade att det skulle vara det när utvisningen är över.. (förutsatt att TIK inte gör mål)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2005-10-22
Strålman är en trevlig överaskning, likt Hagos var han en talang när han anslöt men ingen förväntade sig att Hagos skulle slå igenom första säsongen som han gjorde. Det verkar som Strålman vill göra samma sak, hade jag varit Bengt-Åke hade jag tagit utt honom till någon landslagsturnering..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2005-10-20
Satan så snyggt 2-0 var..gillar Ankans kommentar efter matchen "skjut inte så hårt Styf, det gör ju ont"
Timrå IK > Sv: SSK - Timrå IK 2005-10-15
Per HApps: nja det där ska han väl göra, spelaren knuffade ju in Oksa in i målet..
Timrå IK > Sv: SSK - Timrå IK 2005-10-15
Olle: burop hjälper inte, det bästa klacken kan göra är att försöka stödja laget med sina ramsor..
Timrå IK > Sv: SSK - Timrå IK 2005-10-15
09.56 0 - 1 PP2 Timrå 51. KRYKOV, Valeri
(47. STRÖM, Peter
28. MANDERVILLE, Kent)
(47. STRÖM, Peter
28. MANDERVILLE, Kent)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs 2005-10-13
RocknRolf2: matchen är inte slut ännu, mycket kan hända.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs 2005-10-13
Jag saknar nästan känslan 01/02, visst var det andra säsongen ?
Då var det liv på HS :)
Då var det liv på HS :)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs 2005-10-13
Det skulle vara roligt för både TIK och spelaren om en kille som Warg skulle kunna få ett ordentligt genombrott..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs 2005-10-13
Timråfan_skåne: kontring vid Timrås PP, lyssna på webbradion (sr.se/radiosporten)
Timrå IK > Sv: Frölunda - Timrå IK 2005-10-08
rödovithockeydy: tips, lyssna på webbradion (följ länktipset)
Föregående · 94 · Nästa