Historik
Föregående · 339 · Nästa
Timrå IK > Sv: Tävla och vinn!
Tycho: FÖR svårt? Inte alls. = ) Fast draften var ganska svår att hitta...
Timrå IK > Sv: Tävla och vinn!
Tycho: Fisketur, alla dar i veckan! Hmmm.... svårt val. Jag tror nog att jag tar åt mig enbart av äran och skänker brottningen vidare till pott i nästa tävling.
Det är alltid trevligt med en liten tävling, det får gärna bli lite klurigare nästa gång... = ))
Det är alltid trevligt med en liten tävling, det får gärna bli lite klurigare nästa gång... = ))
Timrå IK > Sv: Tävla och vinn!
Tycho: Det som skiljer är ett år i SSK och åren efter Timrå IK. Dom bekräftas av länken.
Timrå IK > Sv: Tävla och vinn!
Tycho:
Södertälje 82-84, Mörrums GoIS 84-86, 86-90 Timrå IK, Tunadals IF 90-91, 91-94 S/T och Timrå, 94-95 Njurunda och 95-96 Kovland. Det KAN inte va fel.... = ))
Södertälje 82-84, Mörrums GoIS 84-86, 86-90 Timrå IK, Tunadals IF 90-91, 91-94 S/T och Timrå, 94-95 Njurunda och 95-96 Kovland. Det KAN inte va fel.... = ))
Timrå IK > Sv: MIF - Timrå IK 2002-12-10
dr-nix: Har redan tagit upp det lite längre ner. Fem raka torsk före kvällens seger. Timrå skriver historia!!
Timrå IK > Sv: Tävla och vinn!
Tycho: Micke spelade med Timrå fram till säs. 89/90, sen med Tunadal 90/91, S/T Hockey/Timrå IK 91-94. Sista säsongen i TIK spelade han med de jag redan nämnt plus Fredrik Modin (Tampa Bay), Tjällden i Storhamar??
Timrå IK > Sv: Tävla och vinn!
Tycho:
Fråga 4: Södertälje 82-84, Mörrums GoIS 84-86 och Tunadals IF 90-91, 94-95 Njurunda och Kovland 95-96. Spelarna han spelade med tror jag är riktiga.
Fråga 4: Södertälje 82-84, Mörrums GoIS 84-86 och Tunadals IF 90-91, 94-95 Njurunda och Kovland 95-96. Spelarna han spelade med tror jag är riktiga.
Timrå IK > Sv: Tävla och vinn!
Nytt försök på fråga 3:
1980 - 173: WASHINGTON CAPITALS
Peter Andersson
1981 - 082: MONTREAL CANADIENS
Kjell Dahlin
1981 - 083: BUFFALO SABRES
Anders Wikberg
1983 - 216: WASHINGTON CAPITALS
Anders Huss
1980 - 173: WASHINGTON CAPITALS
Peter Andersson
1981 - 082: MONTREAL CANADIENS
Kjell Dahlin
1981 - 083: BUFFALO SABRES
Anders Wikberg
1983 - 216: WASHINGTON CAPITALS
Anders Huss
Timrå IK > Sv: Tävla och vinn!
Tycho:
1. Rögle BK.
Björklöven (slog ut Skellefteå i playoff 3) kom tvåa och
Nyköping (slog ut Mora i pl. 3) kom sexa.
2. TIK-Hammarby 4-0, 2-4, 3-4. Leif Boork tränade.
Hammarby åkte ut mot Södertälje, 8-5, 1-3, 2-4.
3. Här går jag bet.
4. Södertälje 82-84, Mörrums GoIS 84-86 och Tunadals IF 90-91.
Micke Pettersson (Leksand), Patrik Ulin (Västerås Ungdom)
Markus Sjöberg (Sundsvall), Johan Larsson (Mariestads BoIS),
Mikael Tjällden (Skellefteå AIK)
1. Rögle BK.
Björklöven (slog ut Skellefteå i playoff 3) kom tvåa och
Nyköping (slog ut Mora i pl. 3) kom sexa.
2. TIK-Hammarby 4-0, 2-4, 3-4. Leif Boork tränade.
Hammarby åkte ut mot Södertälje, 8-5, 1-3, 2-4.
3. Här går jag bet.
4. Södertälje 82-84, Mörrums GoIS 84-86 och Tunadals IF 90-91.
Micke Pettersson (Leksand), Patrik Ulin (Västerås Ungdom)
Markus Sjöberg (Sundsvall), Johan Larsson (Mariestads BoIS),
Mikael Tjällden (Skellefteå AIK)
Timrå IK > Sv: MIF - Timrå IK 2002-12-10
Efter fem raka bortaförluster mot Malmö, blev det änligen en seger. HÄRLIGT!!!!
56 poäng nu, vart skall detta sluta?
56 poäng nu, vart skall detta sluta?
Timrå IK > Sv: MIF - Timrå IK 2002-12-10
Johan J: Drygt två min. kvar. Lind helt igenom och missar. I sekvensen efteråt drar Gunno ner Borgqvist i MIF-målet, utan åtgärd.... Publiken i uppror!!!!!
Timrå IK > Sv: MIF - Timrå IK 2002-12-10
Ztefan: Ja, men tror du inte att man lärde sig nåt på den förlusten, eller? Det märks väl i dagens match där TIK mest satsar på kontring och chansar på långa passningar...
Timrå IK > Sv: MIF - Timrå IK 2002-12-10
Ztefan: Repris? Aldrig! Årets TIK spelar alldeles för smart för att sånt ska hända.
Timrå IK > Sv: MIF - Timrå IK 2002-12-10
Timrå "tråkar ihjäl" Malmö just nu. Hoppas det håller. 18.08 spelat.
Timrå IK > Sv: MIF - Timrå IK 2002-12-10
11.41 och styrning i ribban av MIF. Många icingpuckar av TIK nu. Man söker långa uppspel men misslyckas.
Timrå IK > Sv: MIF - Timrå IK 2002-12-10
Enligt webbradion spelar Timrå lite av kontringshockey. Tätt hemåt och snabba spelvändningar. Vi får väl se om det funkar...
Timrå IK > Sv: Bosses spade - i min ägo!
orion: Frölunda har ju två förstamålisar, så dom kan det ju inte va.... Och Färjestad har ju varken en förstamålvakt som håller eller nån som egentligen kan ersätta. Så är det så att FBK inte har nån målis, eller??
Timrå IK > Sv: ST Telenytt....
El Maco: Minns att då TIK missade allsvenskan, vilket ju var rätt ofta på 80- och 90-talen, avgjordes det ganska ofta när dom förlorade mot Piteå borta i Kvarnvallen...
Timrå IK > Sv: Timrå - HV
250kg kärlek: Bara en ack så viktig liten detalj: Tänk på f:et i Wifsta/Östrand...
Leksands IF > Sv: Leksand-Timrå
Oden: Låter nästan lika bra som Timråklacken då, fast skillnaden är att vi håller ut till det härliga slutet...
Timrå IK > Sv: Leksand-Timrå
Återigen skönt att skåda tabellen, andra plats och vi tar in på Frölunda, fyra poäng efter nu...
Timrå IK > Sv: Leksand-Timrå
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Masugnsjäveln är släckt och kastad på skrottippen!
Timrå IK > Sv: Leksand-Timrå
dr-nix: Leksand tilläts inte skapa nånting i början på andra. Nu i slutet har man börjat kriga lite mer och skapat en del chanser.
Sjögren utvisad, tveksam kompensation av Lärking.
Sjögren utvisad, tveksam kompensation av Lärking.
Timrå IK > Sv: Leksand-Timrå
Maraca: Som Leksand spelat sista tiden är dom bra mycket bättre än ett kvallag. Senast i ladan spelade dom skräphockey.
Timrå IK > Sv: Leksand-Timrå
Slagsmål mellan Koskinen och Karlberg. 11.13 blir det en dubbelutvisning som kvittas. Ny Leksands utvisning nu vid 11.37,
"Lärking har tappat matchen, han är ute och cyklar"
"Lärking har tappat matchen, han är ute och cyklar"
Föregående · 339 · Nästa