Historik
Föregående · 7 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10452}:
GAMEDAY❤️💛🖤
•Förutsättningarna:
VIK saknar tänkta toppspelare i Konstantin Komarek, Kyle Topping, Oliver Bohm, Marcus Bergman och Carl Jakobsson.
Man saknar även head coachen Karl Helmersson!!!
•Enligt VLT såg laget ut så här:
Eric Engstrand – Nick Hutchison – Trevor Mingoia
Hannes Hellberg – Jared Dmytriw – Shane Gersich
Gabriel Kangas – Isac Skedung – Adam Hofbauer
Hugo Lejon (J20) – Gustaf Kangas (J20) – Karl Andersson
•BACKAR:
Erik Flood – Alexander Lindelöf
Jimmie Jansson Lorek – Kalle Loponen
Amil Krupic – Elias Pettersson
Ludvig Östman – Nikodemus Wernquist (J20)
GAMEDAY❤️💛🖤
•Förutsättningarna:
VIK saknar tänkta toppspelare i Konstantin Komarek, Kyle Topping, Oliver Bohm, Marcus Bergman och Carl Jakobsson.
Man saknar även head coachen Karl Helmersson!!!
•Enligt VLT såg laget ut så här:
Eric Engstrand – Nick Hutchison – Trevor Mingoia
Hannes Hellberg – Jared Dmytriw – Shane Gersich
Gabriel Kangas – Isac Skedung – Adam Hofbauer
Hugo Lejon (J20) – Gustaf Kangas (J20) – Karl Andersson
•BACKAR:
Erik Flood – Alexander Lindelöf
Jimmie Jansson Lorek – Kalle Loponen
Amil Krupic – Elias Pettersson
Ludvig Östman – Nikodemus Wernquist (J20)
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bratwursten :
INFÖR MATCH
Komarek är på is.
Men kommer inte spela mot oss imorgon.
Kyle topping skadad, kommer inte spela mot oss imorgon.
Oliver Bohm skadad, kommer inte vara tillgänglig för spel imorgon.
Utöver det så är ju Marcus Bergman också skadad sen tidigare.
- Bekräftad av VIK’s ass tränare.
VIK:s centrar imorgon.
Hutchinson
Dmytriw
Skedung
Kangas
Skapa kaos för deras centrar och komma in i hetzonen imorgon då:)
INFÖR MATCH
Komarek är på is.
Men kommer inte spela mot oss imorgon.
Kyle topping skadad, kommer inte spela mot oss imorgon.
Oliver Bohm skadad, kommer inte vara tillgänglig för spel imorgon.
Utöver det så är ju Marcus Bergman också skadad sen tidigare.
- Bekräftad av VIK’s ass tränare.
VIK:s centrar imorgon.
Hutchinson
Dmytriw
Skedung
Kangas
Skapa kaos för deras centrar och komma in i hetzonen imorgon då:)
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfver:
Kan säga att det var inte privatpersoner som pumpade inte pengarna utom företagen här i Västerås.
Var enda verksamhet sponsrar VIK på något sätt då deras B2B säljare är otroligt aggressiva.
Men aa, imponerade är det att boosta kassan så, men sanningen är att det är företagen som är bakom en majoritet av den kassen.
Just nu råder det VSK-feber och VIK är i skuggan.
Kan säga att det var inte privatpersoner som pumpade inte pengarna utom företagen här i Västerås.
Var enda verksamhet sponsrar VIK på något sätt då deras B2B säljare är otroligt aggressiva.
Men aa, imponerade är det att boosta kassan så, men sanningen är att det är företagen som är bakom en majoritet av den kassen.
Just nu råder det VSK-feber och VIK är i skuggan.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mickis:
secure.tickster.com/sv/41dfvu4xzbbddtn/selectevent
Biljetter till bortapremiären drar igång 11:00 IDAG.
Alla som kan köp bredvid bortastå. Brynäs anfaller där också. Så KÖP!
Så här såg det ut senast! : youtu.be/Ia6ClEFJvho?si=rjiKbYUQiPownu_X
secure.tickster.com/sv/41dfvu4xzbbddtn/selectevent
Biljetter till bortapremiären drar igång 11:00 IDAG.
Alla som kan köp bredvid bortastå. Brynäs anfaller där också. Så KÖP!
Så här såg det ut senast! : youtu.be/Ia6ClEFJvho?si=rjiKbYUQiPownu_X
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 2
Brynäs IF > Kamratkompaniet - COMEBACK
KK kommer vara på plats nu på lördag!
(Det vill inte kalla det för en ”comeback”, men det kommer vara där.
(Det vill inte kalla det för en ”comeback”, men det kommer vara där.
+ 25
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 3
Brynäs IF > Hockeyallsvenskan
Ännu en säsong, ännu ett år där vi kan kolla på ett kval.
Tidigt på säsongen visst! Men återigen? Samma gamla sång vi har hummat på sen 17/18.
Spricker bubblan denna säsong nu
Tidigt på säsongen visst! Men återigen? Samma gamla sång vi har hummat på sen 17/18.
Spricker bubblan denna säsong nu
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken:
Tar Djoos före Gundersson alla dagar i veckan.
Tyvärr så är Gundersson på slutet av färden.
Tar Djoos före Gundersson alla dagar i veckan.
Tyvärr så är Gundersson på slutet av färden.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkz:
Glöm inte bort vart vi var nånstans runt denna tid förra året också!
Första plats befann vi oss då efter har slagit Skellefteå på hemmaplan.
Ser gärna att vi gör om kedjorna för är så ”JÄVLA” trött på Palve nu efter försäsong+inledning.
Samma sak gäller Timashov, som har gått och blivit influenser istället. Tycker mest synd om Larsson som kommer från NHL för att bli barnvakt till två muppar.
Glöm inte bort vart vi var nånstans runt denna tid förra året också!
Första plats befann vi oss då efter har slagit Skellefteå på hemmaplan.
Ser gärna att vi gör om kedjorna för är så ”JÄVLA” trött på Palve nu efter försäsong+inledning.
Samma sak gäller Timashov, som har gått och blivit influenser istället. Tycker mest synd om Larsson som kommer från NHL för att bli barnvakt till två muppar.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Efter har kollat på Rögles premiär så hoppas man verkligen att introt till årets säsong är bra.
Efter har kollat på Rögles premiär så hoppas man verkligen att introt till årets säsong är bra.
Brynäs IF > Sanny och Lena röker något?
Ja, vad dom två än rökar så kanske man vill testa?
Verkar fungera bra när man tipsar Brynäs till kval.
Verkar fungera bra när man tipsar Brynäs till kval.
+ 4
Brynäs IF > GÖR LARSSON TILL KAPTEN
Behöver inte ens motivera mer!
Larsson är en självklar kapten med flera meriter på listan såsom slutspelet 2012.
Vad har Rödin kvar ens att ge utom kvalet 2021?
Larsson är en självklar kapten med flera meriter på listan såsom slutspelet 2012.
Vad har Rödin kvar ens att ge utom kvalet 2021?
+ 1
Brynäs IF > Larsson borde ha C:et
Tycker att Rödin borde ge Larsson kaptensbindeln, första intervjun och är rak och tydlig.
+ 10
Föregående · 7 · Nästa



Deras version av ”GD” skrev samma sak först. Inte så att frånvaro någonsin har gynnat oss.