Historik
Föregående · 219 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Brynäsgubbe: JAAAAAAAAAAA FYFAN VA GÖTT!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Nästa säsong
Lindström: Helt ärligt min puls stiger med 200% när det kommer ett skott mot Sandström! Visa oss nu Sandis att du kan spika igen!!!
+ 5
Brynäs IF > Sv: Nästa säsong
bradberry: Ha en trevlig kväll vi håller ställningarna här inne😀👍🏻
Hälsa Grattis från oss på HS!🎊🎁🎉
Hälsa Grattis från oss på HS!🎊🎁🎉
Brynäs IF > Sv: Nästa säsong
{7225}: Alltså varför svarar du så förbannat konstigt är du full elle?
F.ö nu jävlar kör vi över Skansen idag, tanken att säsongen kan vara över ikväll går inte in i mitt huvud! Ölen på kylning, matchtröjan på KOM IGEN NU BRYNÄS!!!
F.ö nu jävlar kör vi över Skansen idag, tanken att säsongen kan vara över ikväll går inte in i mitt huvud! Ölen på kylning, matchtröjan på KOM IGEN NU BRYNÄS!!!
+ 2
Skellefteå AIK > Sv: SHL 2015/2016
{7603}: Har hållit mig borta här ifrån pestforumet men ett sådant här jävla inlägg som du skrivit får bara inte gå obemärkt förbi! Nu får ni moderater, forumledare ta och göra någonting rensa skiten från dessa skribenter! Gör något, lägg ner Saiks forum rent av (tråkigt för sofos men något måste göras).
Har du någon skam i kroppen så ber du om ursäkt för det inlägget men det är väl du för jävla sinnessjuk för att göra!
Har du någon skam i kroppen så ber du om ursäkt för det inlägget men det är väl du för jävla sinnessjuk för att göra!
+ 8
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
krobbe: Lägg ner med översittartonen med en gång! Vad gör du själv på detta forum?
Brynäs IF > Sv: Nästa säsong
pjåtor: Jag tar också tillbaka allt negativt jag sagt om Blomman och om du skulle läsa här FÖRLÅT!
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Saxat ur SB.
Brynäs ska istället satsa på Felix Sandström, 18, kommande säsong och har ju utlånade Jonas Johansson, 20, i Almtuna. Blir de två Brynäs val mellan stolparna i höst?
Någon som vet om det ligger någon sanning i detta? Isf är jag RIKTIGT orolig!!!
Brynäs ska istället satsa på Felix Sandström, 18, kommande säsong och har ju utlånade Jonas Johansson, 20, i Almtuna. Blir de två Brynäs val mellan stolparna i höst?
Någon som vet om det ligger någon sanning i detta? Isf är jag RIKTIGT orolig!!!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
bradberry: Som jag skrev tidigare dags att flytta ner Scott och ge honom en rejäl fot i arslet! Johnson Scott ska kliva fram dessa matcher men dom är ju helt osynliga!
+ 5
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Tack ska ni ha äckliga jävla Stockholmsdomare!!! Fyfan!!!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Steenm: Fan fick springa och tömma slangen vad var det för utv?
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Nej nej nej BP! Jag pallar snart inte mer!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
{7225}: Ujujujuj är det bra för hälsan detta?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Min dotter nöp mig just i armen... Det blev fan mål!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
{7044}: Sunken!!!!!
Det där kommer bli bortdömt jag lovar!!!!
Det där kommer bli bortdömt jag lovar!!!!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
rafalski: Nä nu är det dags att flytta ner Scott!!!!
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Spelet från andra är som väntat helt bortblåst!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
{5915}: Är Salmela fortfarande skadad?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Chris11: Synd att man ska behöva ligga under med 3 mål innan man börjar spela för nu lär det vara försent!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
{7225}: Spriten tog fram efter 19 sekunder i första så jag börjar känna av det nu!
+ 4
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Hahahahahaha är detta på riktigt???
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Vi får vara nöjda med 1-3..... Jo jag tackar jag!😡😡😡😡😡
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
70 Rodrigues: Ja man kan ju hoppas!
Vilken patetisk jävla period i en sådan här viktig match det är ta mig fan bara Brynäs som lyckas skämma ut sig så här!
Vilken patetisk jävla period i en sådan här viktig match det är ta mig fan bara Brynäs som lyckas skämma ut sig så här!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Pigalle: kaptenen drar en puck out!
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Hahaha 3 mot 5 i 1:40 nu ringer det igen då!
Ridå tack och adjö
Ridå tack och adjö
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Fyfan Djurgården våldtar oss! Brynäs nickar och tar emot fyfan för er Brynäs vakna för helvete!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Blås av matchen och sätt Brynäs i bussen tillbaka till Gävle igen!
+ 5
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Jag är så jävla nervös så jag mår illa på riktigt!!!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 8/3-16
Chris11: Lär vara lårbenshalsen som är av och borta hela säsongen... Odds 1,01
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 8/3-16
Rodrigo: Ja jag tycker han släpper alldeles för enkla puckar och sprider farliga returer!
Han kan mycket väl bli jämnare nästa säsong men att ha Sandström/Johansson som målvaktspar som du föreslog får absolut inte hända för vi måste ha en klar 1:a målis och Sandström som 2:a målis för han håller inte som 1:a målis i SHL än tycker jag men det är min åsikt.
Han kan mycket väl bli jämnare nästa säsong men att ha Sandström/Johansson som målvaktspar som du föreslog får absolut inte hända för vi måste ha en klar 1:a målis och Sandström som 2:a målis för han håller inte som 1:a målis i SHL än tycker jag men det är min åsikt.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det är ingen som har lite kontakter innanför Gavlerinkens väggar som kan dela med sig hur det pratas för det hade varit intressant att höra?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7225}: Visst finns chansen men den är lika liten som att det skulle bli fred på jorden idag! Sen så blir det slutspelshockey nu och det är ju inte till någon fördel för Brynäs direkt!
+ 1
Föregående · 219 · Nästa