Historik
Föregående · 223 · Nästa
Brynäs IF > Sv: HV71 - Brynäs IF 16/2-16
Händer bara i Brynäs! 3 sekunder helvetes jävla sekunder kvar!
Brynäs IF > Sv: HV71 - Brynäs IF 16/2-16
{2064}: Broadhurst har ej syns till så mycket i första och Alcen peta in returen efter Blommans slalomtur!
+ 1
Brynäs IF > Sv: HV71 - Brynäs IF 16/2-16
Zappaholic: Viktigt att Ollas får utdelning funkar bra ihop med Twins!
+ 2
Brynäs IF > Sv: HV71 - Brynäs IF 16/2-16
Har saknat hockeyn men inte denna nervositet som det är innan och under match😳
Kom igen nu Brynäs slå igen Bibeln för HV nu!
Tips: 2-4
Kom igen nu Brynäs slå igen Bibeln för HV nu!
Tips: 2-4
Brynäs IF > Sv: Kul med excel!
Skagge: Jättekul men hade varit roligare om du fått med länken ;-)
+ 4
Brynäs IF > Sv: HV71 - Brynäs IF 16/2-16
{6984}: Nja jag var där när vi vann på straffar men var det verkligen 2012 tror det var tidigare???
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
500:- till fansens värvning insatt: CHECK! 2 st t-shirt + en mössa beställda: CHECK!!! :-)
+ 14
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro Hockey 6/2-16
Både Salmela och Bertil är försenade med sina skador ochej tillbaka efter uppehållet om jag fattade Bulan rätt i Cmore?
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Karlskrona HK 4/2-16
3 poäng igen och det är skönt men vi har en hel del att jobba på!!!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Karlskrona HK 4/2-16
Nytt BP! Detta är en match vi skulle ha varit i ledningen med 4-5 mål men det ska vara skitnödigt ända in på slutet!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Karlskrona HK 4/2-16
Blir fan tårögd när jag ser Alcen han får ett skott i huvudet åker ut och syr i båset och sen på med hjälmen och kör igen! Tack för att du spelar i Brynäs Alcen!!! RESPEKT!!!
+ 23
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
kennys: Jo jag vet men har man tv utbudet cmore max så har man väl inloggning till csports också eller har jag fått detta om bakfoten?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Men om man har cmore max eller vad det heter så får man väl tillgång till csports med elle?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Va har ni för abonemang för jag har cmore över nätet och jag kan se matchen ikväll!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Karlskrona HK 4/2-16
Detta kan nog bli bra en lekkamrat till Scott och Zanetti bra jobbat BZ!!!
+ 3
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Riktigt goa 3 poäng dom pinnarna ligger gött i kudden inatt trots pinsamt spel och domare och situationsrummet som försöker och försöker sätta käppar i hjulet på oss!
Om någon i Brynäs läser detta så tycker jag det är dags att ifrågasätta detta pajasen!
Om någon i Brynäs läser detta så tycker jag det är dags att ifrågasätta detta pajasen!
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
JAAAAAAAAAAA in Your face SITUATIONSRUMMET eller ska det ringas??? Vi kanske var på målvakten???
+ 7
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
VAD I HELVETE ÄR DET HÄR NU FÅR DET HÄNDA NÅGOT MED SITUATIONSRUMMET!!!!!!
+ 5
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Kom igen Brynäs det är fritt fram att åka och knö på Modos målvakt!!!
+ 2
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Kommentatorjävel jinxar
Skall detta verkligen Godkännas???
Skall detta verkligen Godkännas???
+ 2
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
{7800}: Jag tycker att hela Brynäs visar en respekt i tacklingarna för det är sällan någon gör något riktigt fult!
+ 3
Föregående · 223 · Nästa