Historik
Föregående · 226 · Nästa
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Skandal i Örebro som gör 2 mål som skall dömas bort fullkomligt fiasko! Nu är det fan dags att Domarna granskas!!!
Brynäs IF > Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
{7853}/Honken21: Lägg ner nu och boka bägge två en tid till tandläkaren på Måndag! 👍🏻😀
Brynäs IF > Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
honken21: Förlåt men Sandström och domarna är inte mogna för SHL tyvärr!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Pucken i nätet och därav gör Örebro ett icke godkänt mål!!!! Fiasko!
+ 8
Brynäs IF > Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Brynäsgubbe: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JOHNSON!!!!!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Clarence: Jo men 2sekunder efter den missen blev det mål! Inte konstigt man blir förbannad!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Skäms för att bo i samma kommun som Sören! DOMARJÄVEL! Får ge han en ond blick när jag möter honom på stan nästa gång!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
bifhjärta: JAAAAAAAAAAAA PUUUUUUDAS och fortsatt PP livet leker!!!😀👍🏻
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Ja då accepterar han bara sig själv då :-)
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Ska ju tillägga att jag myser (trots att vi slåss om samma platser i tabellen) att ni slog Saik! Anledningen vet du säkert!😉
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Megastor komik av SvenYodaBarbro i Sixfingersboken! Det finns ett ord för den mannen och det stavas PSYKOPAT! Han går ju igång på att jag är här inne och pratar med dig och det gör ju det hela kul rent ut sagt!😂😂😂
+ 2
Brynäs IF > Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
70 Rodrigues: Nej vi vinner med 4-2 ett av målen gör Zanetti (älskar den mannens inställning och personlighet).
+ 6
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Hur ser Rajala ut i sitt spel nu för tiden han har nästan glömts bort tycker jag för han är ju en klasspelare egentligen! Tror du han hittar tillbaka till sin topp för wow där har ni ett sparkapital som heter duga! Jag bytte in honom i mitt dreamteam nu!😉
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Grattis Sven och ni andra till 3 poäng mot sixfingers!!!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Modo Hockey 14/1-16
{6984}: Johansson är en clown vilken sorglig människa det är!
+ 12
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Modo Hockey 14/1-16
Skulle vara skönt att se en 3:e period med några måls ledning någon gång!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Modo Hockey 14/1-16
JAAAAAAAAAAAA SATAN VAD SNYGGT SOM PÅ ETT SNÖRE!!!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Modo Hockey 14/1-16
bifhjärta: Vi missade i princip öppet mål från 1 meter!
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: I morgon håller jag tummarna för Luleå se till att smiska upp sixfingers nu!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag tycker det är kanon att Bertil har förlängt! Tänka tanken att se honom spela i ett annat SHL lag får mig att rysa! Bra BZ och hoppas han är kvitt skadorna nu! Sen får ju Bertil avsluta säsongen med matcher samt en riktig försässe så jag är positiv!👍🏻
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tycker många här inne är rent sagt elaka mot Pettisbif på snudd mobbning! Läs inte hans laguppställningar om det stör er så inni helvete det är ju inte så att han lägger upp flera laguppställningar varje dag och på så vis ej ett troll!
+ 22
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skönt med Lucas men förstärkning på backsidan går trögt som väntat!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Denna back hade varit nått? Men ej realistiskt och rätt dyr säkert?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
Brynäsgubbe: Länge sedan jag sett en sådan bitter människa! Han kan kan omöjligt fått någon mediaträning!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
{7800}: Hoppas det stannar med en lårkaka och hoppas på en avstängning av gröthalsen!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
3 underbara poäng men vi har MASSOR att jobba med!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
TACK STARKY TACK SOM FAN! PP under all jävla kritik!
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
Hatten av för 2:a perioden! Fyfan länge sedan jag kände sådan glädje som nu hoppas bara dom kan fortsätta i 3:e och peta in ett par puckar till!
+ 3
Föregående · 226 · Nästa
Praktfiasko av domarna ikväll!