Historik
Föregående · 229 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 10/12-15
HAHAHA vi tog 3 poäng i denna matchen jag fattar ingenting men är förbannat lycklig!👍🏻😀
Brynäs IF > Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 10/12-15
Usch vad besviken jag är på Brynäs ikväll att vi förlorar denna match får bara inte hända! Kom tillbaka nu Salmela!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 10/12-15
70 Rodrigues: Ja detta spelet dom visar upp i första är inte ok!
Brynäs IF > Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 10/12-15
Steenm: Har funkat klockrent för mig men idag strular det lite faktiskt!
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Trevligt att Saik är utslaget👍🏻👏🏻
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Dallemas: Det måste ju hänt något med Olden någon dispyt med tränarna eller liknande för annars så är ju detta väldigt konstigt!
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Grattis till 3 nya pinnar och slå gärna ut VF i CHL nu för att därefter slå ut äckliga SAIK! Lycka till!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro HK 5/12 -15
Hahahaha Christoffer Persson (utlånad från Frölunda) sitter i FBK:s omklädningsrum i sitt underställ (hör och häpna) med Frölundas klubbmärke på! Fy åt fan vad B!
+ 5
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro HK 5/12 -15
Steenm: Jaaaaaa fyfan vad vilken skön vinst nu ska jag nog ta en liten hemmafylla detta händer inte ofta men ikväll efter denna underbara 3 poängare så får det nog bli så!🍺😀
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro HK 5/12 -15
Nu skulle man ha tv på skithuset för satan vad nervöst detta är!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro HK 5/12 -15
JAAAAAAAAAAA VILKET JÄVLA DRÖMANFALL!
Fyfan vad puckar jag är klart det skall ringas öh nä nyp mig i armen😂😂😂😂
Fyfan vad puckar jag är klart det skall ringas öh nä nyp mig i armen😂😂😂😂
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro HK 5/12 -15
Qvarre: Ja detta måste ändras på direkt och det är ju inte otippat att det är just Brynäs som blir blåsta 2 ggr på 2 matcher av denna jävla pissbedömbingen!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro HK 5/12 -15
Brynäsgubbe: JAAAAAAAAAAAAA!!!!
Jahapp då ska det ringas och förmodligen bli bortdömt!!!
VA I HELVETE 2 MATCHER I RAD HUR I HELVETE ÄR DETTA MÖJLIGT????
Jahapp då ska det ringas och förmodligen bli bortdömt!!!
VA I HELVETE 2 MATCHER I RAD HUR I HELVETE ÄR DETTA MÖJLIGT????
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Satan ni går som tåget nu Sven!👍🏻
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro HK 5/12 -15
Porseland ut ny back in tack men tyvärr är nog detta inte realistiskt.
+ 5
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro HK 5/12 -15
Brynäsgubbe: Nä då nu kör vi över gnällbältet! KOM IGEN NU BRYNÄS!!!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro HK 5/12 -15
{7225}: Ja det gör det ju faktiskt jag tyckte det han stod som extraforward! Jaja fel av mig dumstrut på😬👍🏻😀
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro HK 5/12 -15
{7225}: Nu får han ju inte ens en säker plats i 4:e tyvärr!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro HK 5/12 -15
Idag (trots 3 raka torsk och alla skador) vaknade jag med en positiv känsla inför kvällens match så jag tippar vinst 4-1 Scott *2 Ollas och Zanetti gör målen!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 3/12-15
Davey85: Ser intressant ut👍Ja nu är det lite upp till bevis för dom andra spelarna att kliva fram när inte Rödin kan spela!
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 3/12-15
{5915}: Nä det finns ingen Gud och skulle det mot all jävla förmodan göra det så står han och pissar ner på Gavlerinken och hånler!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 3/12-15
Ja med lite distans till matchen igår så är inget förändrat då man är förbannad, besviken och allmänt less på alla dessa jävla skador!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 3/12-15
Parodi Brynäs! Riktigt jävla besviken på laget ikväll!!! Finns det något i luften i Gävla som ger spelarna benskörhet för dessa alla jävla skador år ut och år in är inte normalt!!!
+ 3
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 3/12-15
Kopparjimmie: Ja det ska vara mål men vi spelar i Stockholm tyvärr!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 3/12-15
0 poäng nörstebö och Rödin skadade ännu en pisshelg går till mötes!
+ 4
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 3/12-15
Dags för Bulan att sätta ner fotjäveln på riktigt nu i paus för detta är fan under all jävla kritik! Spelar 1:a linan ikväll kanske ska sära på dessa herrar i 3:e?
+ 2
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 3/12-15
Vad fan sysslar dom med? Fy åt helvete vad dåligt!
+ 1
Föregående · 229 · Nästa
