Historik
Föregående · 237 · NästaEnaranger: Fyfan vad jag ska sova gött inatt!!! Tack Brynäs!!
Pettisbif: Håller med dig jag är också trött på dessa skador och allt skitsnack därtill!
Kom igen nu Brynäs nu kör vi över skåningarna!!!
70 Rodrigues: Varför säger Bulan att det bara är Olden och Enter som är borta då?
Källa?
Därför har man hela paketet så att man kan se alla matcher!👍🏻
Redigerad kommentar
Bifbiffen: Det enda som oroar denna säsong likt dom andra är ju skadehistoriken må gud förbjuda alla dessa skador i år annars så tycker jag laget på pappret är det bästa sen guldet!
Fyfan vad jag längtar tills Torsdag!!!
Satan vilken hockeyabstinens jag har nu det kommer kännas som ljusår fram tills Torsdag!😕
Kanske en korkad fråga men vad har ni andra för målsättning på vårat lag denna säsong?
Redigerad kommentar
Så jävla underbart med Salmela, jag älskar dig BZ!
Dags att planera mer resor!!!!! :-)
Redigerad kommentar
Inte hockeyrelaterat men ack så viktigt!
Fick precis svar från BZ på mitt mejl!
Så här skrev jag: Undrar hur det går med den backen som skulle in i.o.m att du sa att det förmodligen skulle vara klart om 2 veckor och dom har gått nu?
mvh Forsberg
BZ svarar: Nära nu....
👍🏻
Zappaholic: Bra skrivet!!!
Farbro Barbro: Du är ett arsle ett STORT JÄVLA ARSLE!!!
Föregående · 237 · Nästa
Också inte match föränn Torsdag FAAAAAAAAN!!!!
Denna förlust svider som alla förluster men känslan jag har för Brynäs denna säsong har jag inte kännt sen guldet, tror och hoppas vi har något stort på gång! 2st omgångar och sen uppehåll i nästan en vecka p.g.a CHL va FAAAAAN!