Historik
Föregående · 4 · Nästa
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Rooster23: skit....å skröder av alla
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Rooster23: Nu får vi hoppas expressen har rätt!
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Rooster23: jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
73Sjöbba: tror det faktiskt blir grinigt värre ikväll...förhoppningsvis är det modoliderna som tappar humöret först...
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Fast enligt expressen blir det vinst bara vi gör första målet...
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Frazze: desutom lär väl Susanne åka omkring å sprida magbaciller så att vi har halva laget borta i match 6...*suck*
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Dagens neggtips: 3-1...fan fan fan fan
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Ann: åhh...de orden var övertygande! NU är jag lugn ;)
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Usch...har dåliga vibbar inför kvällen. Sist var jag bergsäker på en skräll men nu är det värre...snälla kan nån lugna mig?
I övrigt tycker jag det är synd att Ryno ställs utanför igen. Tyckte han tog chansen sist och skulle inte alls protestera om han tog tex nr 24´s plats i 4:e linen.
I övrigt tycker jag det är synd att Ryno ställs utanför igen. Tyckte han tog chansen sist och skulle inte alls protestera om han tog tex nr 24´s plats i 4:e linen.
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 4 Modo-Timrå 12/3-07
Laken: morrisson borta nästa match iaf.
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 4 Modo-Timrå 12/3-07
Ambroo: nu kan det smälla igen...kämpa nu!!
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 4 Modo-Timrå 12/3-07
andyo: så sant så sant. Morrisson skadad? äntligen kanske skadeläget jämnar ut sig
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 4 Modo-Timrå 12/3-07
andyo: har inte kanal 9 och följer därför matchen via webbradion. Där får faktiskt Koskinen mängder med beröm. Är han verkligen så dålig?
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 4 Modo-Timrå 12/3-07
RocknRolf2: vacker wennerberg!!!!!!!!!! 2-0
Timrå IK > Sv: Var är Wargen?
spud: ditt uttryck i första stycket berättar det mesta av den kunskap du besitter...med andra ord är du ingen som man orkar ödsla en konversation på. Tack å hej å kom aldrig tillbax
Timrå IK > Sv: Var är Wargen?
spud: Min fråga till dig är: förstår DU vad jag skrivit i mina inlägg? Verkar inte som så iaf. Men du kan juh be mamma din förklara
Timrå IK > Sv: Var är Wargen?
spud: nämnde jag / nån annan ngt om spelare med MoDo hjärtan? Det enda jag sa var att dessa spelare har ett enormt Timrå hjärta. Jag sa inte ett enda ord om ngn Modo nisse och dess hjärta för klubben....
Timrå IK > Sv: Var är Wargen?
spud: ditt inlägg är bara patetiskt. Du menar alltså att spelare som varit i en klubb i 5-10 år inte har ngt hjärta för klubben?
Timrå IK > Sv: Var är Wargen?
Bragd-Birger: äh nu slutar vi negga allihopa! Visst är det tungt med Wargens frånvaro, men va fan....Nä, ikväll är det blåställ på och en riktig jävla grishockey som gäller! En för alla, alla för en! Det är ikväll som LAGMASKINEN TIMRÅ IK kommer att visa sig! Ikväll kommer killarna med TIMRÅHJÄRTA, Styf, Sanny, Robban mfl, kliva fram å fullkomligen köra över allt å alla som kommer i deras väg. När kvällen är slut SKA det bara stå 2-2 i matcher! Jag har iaf tron kvar!
FOZA TIK, ALLTID,ALLTID!
FOZA TIK, ALLTID,ALLTID!
Timrå IK > Sv: Var är Wargen?
Nu lugnar vi oss...jag ser i min kristallkula att el capitäno kliver fram ikväll när det som mest behövs. Robbelibobban var namnet..
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Vet inte om någon uppmärksammat detta redan...men VK skriver idag om att Löven uppvaktar Warg. Verkar juh lite väl otroligt att en kille som knackar på landslagsdörren skulle byta ner sig till allsvenskan. Speciellt då han även lär få feta erbjudanden både från TIK och MoDo...
se länk
se länk
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 2 Modo-Timrå 8/3-07
nu är han igång igen...vimmelborg...
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 2 Modo-Timrå 8/3-07
Frazze: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, snyggt!'
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 2 Modo-Timrå 8/3-07
RocknRolf2: visserligen...men det jag bryr mig om är nuläget...och Ryno har ändå gjort en del mål då han fått en hygglig omgivning. Och just målskyttet är vi juh inte bortskämda med
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 2 Modo-Timrå 8/3-07
Är det bara jag som tycker att det är märkligt att inte Ryno får en plats på 4 femmor? Måste väl finnas nån annan att ställa åt sidan..
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 1 Timrå-Modo 6/3-07
FreddanVF: jaaaaaaaaaaaa...2-0! sundh!!!!
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 1 Timrå-Modo 6/3-07
MB: morisson + enström matchstraff, wennerberg + andersson matchstraff...
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 1 Timrå-Modo 6/3-07
RocknRolf2: skulle sitta mumma med 2:an nu oxå...pp 5 min ska det juh bara vara mål
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 1 Timrå-Modo 6/3-07
MB: var det pärssinen? på radion sa de johan andersson
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 1 Timrå-Modo 6/3-07
Ursäkta frågan från en som inte kunnat följa laget från nära håll den sista månaden: Har Ryno spelat back i 4:e linen på slutet? Tycker han förtjänar bättre än så. Visst - han har defensiva brister men killen har helt klart näsa för målet...måste få igång målskyttet ikväll.
Tips ikväll:
2-1 s.d
Tips ikväll:
2-1 s.d
Föregående · 4 · Nästa