Historik
Föregående · 2 · Nästa
Frölunda HC > Sv: LIF - VF
Boråsindian: Jaaaaaaa. Vi fick med oss extrapoängen i alla fall. Avgörande straffskytt Kahnberg.
Frölunda HC > Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
slashpuppie: Det låter inte helt otroligt det tipset. Jag satsade ju själv 6-1. Det känns lite som om Frölunda måste visa var dom står. Och vad är bättre än mot leksand?? Nu krossar vi LIF.
Forza VF
Forza VF
Frölunda HC > Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Mattias - 74: Då har du redan förlorat en selma. Inte en chans att VF förlorar nu. Jag tror att Frölunda kommer att krossa Leksand i deras egna lada. 6-1 till VF.
Café > Sv: Vännerförfrågningar
Captain Crash: Jag har dom vänner jag tycker att jag vill känna eller kommer att lära känna. Oftast bor dom i samma region. I alla fall om en stund. hehe. Nu är man ju på väg hem och då kommer man defenitivt att träffa några av dom.
NHL > Sv: Edmonton-Montreal
Sannes: Dom flesta ser ut som dom är på rånarturne med skidmasker runt huvet. hehe
Frölunda HC > Sv: Nya resultat
Sannes: Men dom måste ju spela bättre än så här. Detta spelet räcker inte särskilt långt. Man är nästan riktigt förbannad på detta spelet.
Frölunda HC > Sv: Nya resultat
danoj: Nu börjar andra perioden. Nu skall vi visa vad VF går för. Kom igen nu gubbar. Gör mål.
Frölunda HC > Sv: Final matchen från i våras på CD
Vf Chefen: Var har du tagit vägen? Du är ju offline. In med dig igen gubben. hehe
Frölunda HC > Sv: Final matchen från i våras på CD
Vf Chefen: Det är väl tur det. Annars hade han nog aldrig spelat mer i VF.
Frölunda HC > Sv: Butt-ending
Dragan 2k: Ja den typen av attacker skall man stävja med en gång. Nog för att både Hassinens och Ackes påhopp var fula och borde ha renderat i en avstängning så håller jag med dig Dragan. Lintner skall minst ha 10 matcher för detta.
Djurgården Hockey > Sv: HV 71 - Djurgårdens IF
DIForever: JAg lyssnade på radion ikväll och där sa dom att han fick Matchpenalty och då är det minst en match till han inte spelar.
Frölunda HC > Sv: Underbar dag
ribba9: Vi har haft svårt för MoDo hittills men nu skall det spöket bort. Vi kör vidare på vågen som vi hade i fjolåret då vi vann i Ö-vik. nu skall vi visa vart skåpet skall stå.
Frölunda HC > Sv: Underbar dag
rådbjer: Det är stabilt att bara förlora ena dagen med ett mål för att vinna mot ett topplag nästa. Hur många gör det?
Färjestads BK > Sv: Frölunda - Färjestad
Sibbe: Men ni skall väl spela den matchen också va?? Även om ni har en match mindre spelat så är det dock fortfarande bara 8 poäng. ;)
Frölunda HC > Sv: Underbar dag
danoj: Jag måste säga att jag blev mycket imponerad av Leetma igår. Han spelade som en försvarare som spelat i ES minst 5 säsonger. Dock i vissa stunder syntes det att han var en nybörjare. Men som du sa att Kakko var på bänken han höja segerraden. Det tror jag starkt på.
För att citera Blåvitt:
Nu skall vi mot toppen gå.
För att citera Blåvitt:
Nu skall vi mot toppen gå.
Frölunda HC > Sv: Underbar dag
slashpuppie: Visst vi kommer att fölora säkert ett par 3 matcher till under säsongen. :) Men det som är väl än mer viktigare är att vi vinner mot dom rätta lagen. Då kommer vi alldeles strax att gå upp i topp och stanna där.
Måste bara hålla med överstående tråd om underbar dag. Snart skall man till jobbet och reta gallfeber på dom Lil(l)a förlorarna. hehe
Måste bara hålla med överstående tråd om underbar dag. Snart skall man till jobbet och reta gallfeber på dom Lil(l)a förlorarna. hehe
Färjestads BK > Sv: tråkhockey=framgångsrikt
Svanru: Det är väl 2 lag som spelar eller har jag missuppfattat hela spelet??? Båda spelade bra hockey. Men det bästa laget för dan vann. Varken svårare eller enklare är det.
Frölunda HC > Sv: vad händer???
MoK: Det var kanske den matchen dom tänkte på för mycket. Om so vore så borde dom vara extra taggade i morgon. Nu är det dags för våran seger i år mot kaffedrickarna. Med stort hjärta och bra spel vinner vi. Det skall mycket till om vi skall förlora hemma.
Frölunda HC > Sv: Expertpanelen om Södertälje - Frölunda
Mattias - 74: Nä men Frölunda är såpass mycket bättre än Södertälje att dom borde ta dom med 5-0 Samt att nu har dom kommit igång på bortplan också se det blir 3 nya friska poäng. hehe
Frölunda HC > Sv: Expertpanelen om Södertälje - Frölunda
Klinth: Jag tar 0-5 om jag får ta det. Har sett att MoK inte har röstat ännu. men om han inte tar det resultatet så tar jag det.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2003-11-15
antzantz: Grattis till vinst över HV idag. Ni vann till slut i alla fall.
Linköpings HC > Sv: LHC-MIF Redhawks
bobbe: Grattis till vinst idag över MIF. Gött jobbat men det blev nära till slut. 4-3.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2003-11-15
gud: Han tyckte väl att HV behövde en liten chans att kvittera???
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2003-11-15
RoW: Vi höll på att göra det ja men som tur va så vann vi. Det behövdes. Nu har vi gjort dom möra. Bara för er att slå i den sista spiken. hehe
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2003-11-15
RoW: Hoppas att ni tar Hv idag. Ni behöver vinsten och VF vill att dom förlorar så att vi går upp på plats 2. hehe
Matchtips > Sv: resultat omgång 17
mike: Kan bara hålla med. Det är strongt gjort av dig Bergius. Vi håller på dig.
Frölunda HC > Sv: Expertpanelen om Frölunda - Djurgården
Sannes: Ok då tippar jag 3-0 till Frölunda då. för det fanns inte med.
Frölunda HC > Sv: Expertpanelen om Frölunda - Djurgården
MoK: Jag tippar 5-1 till Frölunda om inte det är taget. Nu skall vi visa värme elementerna att i Kålleseum så har ni inget att hämta.
Frölunda HC > Sv: Slutresultat HV-VF
Sannes: Det var ju bara game misconduct inte match penalty så det blir nog inga avstängningar.
Frölunda HC > Sv: Slutresultat HV-VF
Boråsindian: Japp. Det är bara att utöka den fina vinstraden som finns hemma. Vi får hoppas att våran rad blir bättre detta året. Vi förlorade ju trots allt 2 matcher hemma förra säsongen. :D
Frölunda HC > Sv: Slutresultat HV-VF
Boråsindian: Allvarligt talat förstår jag inte varför dom visade FBK mot BIF???? Måste ha varit nån skallskada som gjorde att dom visade den matchen. :))
Frölunda HC > Sv: Slutresultat HV-VF
Boråsindian: Ja man kan ju alltid hoppas i alla fall. Helst skall dom visa all mål.
Frölunda HC > Sv: Slutresultat HV-VF
Boråsindian: Revansch!!!! Givetvis. Nu skall fjollträsk tryckas tillbaka. Ytterligare 3 poäng hemma blir det. Nu är vi på gång ordentligt.
Frölunda HC > Sv: Slutresultat HV-VF
Dragan 2k: Då är dom tillbaka i nästa match. Vi behöver nämligen dom. hehe. Annars har vi inga backar kvar.
Frölunda HC > Sv: Slutresultat HV-VF
Dragan 2k: Vem är inte det. 12 mål i en match med landslagsmålisar. Det skall bara inte hända. men väldigt roligt är det när VF vinner i alla fall.
Frölunda HC > Sv: Slutresultat HV-VF
Boråsindian: Precis vad vi behövde. Våran första Borta 3. jihaaaaaaaa
Frölunda HC > Sv: Slutresultat HV-VF
Vf Chefen: Detta sänker målvakternas GAA ganska rejält va?? hehe
Frölunda HC > Sv: Slutresultat HV-VF
Dysso: Det kommer mera. Var så säker. det brukar hända en massa grejer vid sådana matcher.
Frölunda HC > Sv: Slutresultat HV-VF
GuldIndianen: Nu kommer dom bara närmare och närmare. Nu får det inte bli mer mål. Det räcker nu. 4-5. Håll tätt gubbar.
Föregående · 2 · Nästa
