Historik
Föregående · 4 · Nästa
Övrig hockey > Sv: Champions League
slashpuppie: det finns nog ingen mening med det. Man skall väl bara ta det som det kommer. Dock tror jag inte att några svenska lag kommer att spela i den.
Tre Kronor > Sv: Eventuella kandidater...
65Selander: Vad som dock förbryllar mig mer än nåt annat är avsaknaden av Marcus Mattiasson?? Är inte landslaget till för dom med bäst form och hunger?? Tydligen inte. Det verkar vara viktigare med en halv taskig spelare som kanske har gjort bra förut.
Matchtips > Sv: enstaka matcher i omgång 30, 31, 20
Malmö - HV71 2-3
Frölunda - Brynäs 6-2
Luleå - MoDo 3-3
Frölunda - Brynäs 6-2
Luleå - MoDo 3-3
Frölunda HC > Sv: Expertpanelen visar god form: 4-0
MoK: Överväxel?? Jag som trodde att ni låg på topp hela tiden?? Men som alla lag så får ni en svacka snart också. Får se om ni kommer ur den? :)
Svenska Hockeyligan > Sv: Robert Lahti
Ford Prefect: Precis. Undrar om vissa av våra så kallade domare har överhuvudtaget gjort det där testet??
Frölunda HC > Sv: Tabellen
saknad: Nu är vi riktigt på G. Snart har vi ätit upp dom 3 poängen också. Sen har vi paralleller med förra säsongen. Och alla vet ju vad som hände då.
Leksands IF > Sv: Revansch
Mattias - 74: Det kan kanske behövas. Nu har ni ju tid att ladda batterierna för nästkommande matcher.
Djurgården Hockey > Sv: leksand-djurgården
Har ni ingen skam i kroppen. 7-1 till Leksand och det är bara period 2??????
Leksands IF > Sv: Revansch
Det är väl bara att säga grattis till utklassningen av DIF. hehe Har dom bara ställt ut skridskorna i hallen idag eller?
NHL > Sv: Foppa Vs Sundin!!!
Mattias - 74: Jag får nog säga emot dig där. Tycker att Foppa är mer än komplett hockeyspelare än vad Sudden är. Han kan både plocka poäng och jobba defensivt. han ger ut tacklingar och tar precis lika mycket. Sudden är dock mer målgörare än vad Foppa är. Sedan kaptensrollen är viktigt i och för sig men att bli vald som Ligans mest värdefulla spelare trots att han spelar i ett sådant bra lag är mycket stort,
Frölunda HC > Sv: Calle Johansson
Dragan 2k: Mycket troligt. Med dom backarna plus Henke lär vi ju inte släppa in så mycket mål.
Frölunda HC > Sv: Calle Johansson
Dragan 2k: Och vad händer om plötsligt Mange vill komma hem. Hur gör vi då?
Café > Sv: Domarstandard
Bergius: Då kan vi inte ha varit på samma match. Tyckte han vara usel. Men å andra sidan så är jag partisk. :)
Frölunda HC > Sv: Calle Johansson
Sannes: JA Calle är alltid välkommen tillbaka till Frölunda. Nu får vi bara hoppas att suget är tillräckligt för att han skall börja spela.
Frölunda HC > Sv: Expertpanelen visar god form: 4-0
slashpuppie: Jag var mycket nära i mitt tips. Hade 5-1. men men nära är ingen vinst.
Café > Sv: Domarstandard
Kickan: Nåja han var precis lika dålig åt båda håll. Men en riktigt sopa är vad han är.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksand 2003-10-25
hockeymogulen: Väldans vilken boxarmatche det var idag mellan TIL och Leksand?? Hehe. Till och med Mike Tyson hade blivit avundsjuk.
Frölunda HC > Sv: Luleå-Frölunda
Dream Team: Niklas Dyrén kommer man ihåg och även nu för tiden för han står nämligen i Skövdes A-trupp. Har för mig att Boorken slängde in honom i hetluften med en gång. Tror han tappade lusten senare.
Frölunda HC > Sv: Luleå-Frölunda
gud: Tyvärr inte. Önskar att jag visste men så bra minne har jag inte. det var trots allt ett bra tag sedan. man börjar bli gammal. :))
Frölunda HC > Sv: Luleå-Frölunda
gud: Jag var med på den tiden- Lyckligaste tiden i Mölndals historia. Inte för Vf men väl för andra. Sundsvall har man också mött. Det var dock ett tag sedan. ;)
Växjö Lakers HC > Sv: Död gästbok - inga fans?
Lakers00: Tråkigt att ni förlorade ikväll. Men ni fick 1 poäng mot Rögle som skall vara seriens bästa lag. Så helt dåligt var det inte.
Frölunda HC > Sv: Luleå-Frölunda
MoK: Det känner man igen. Senast var väl 1993-1994. Men sedan dess har vi varit ett stabilt topplag. Håller oss på rätt sida strecket och vinner till slut det finaste som ES har att erbjuda. ;)
Support > Sv: Gästbok för diverse sporter
Sannes: Du har ju faktiskt Cafe. Där kan man prata om allt möjligt.
Frölunda HC > Sv: Luleå-Frölunda
MoK: Det är alltid ett prvilegium att se frölunda oavsett om dom ligger först eller sist. Man skall heja på sitt lag i med som motgång.
Frölunda HC > Sv: Luleå-Frölunda
65Selander: Dom glada tongångarna är tillbaka om ett ögonblick. Vi får se dom lyckliga ögonblicken och säga att vi vinner hemma. Där är vi svårslagna och kommer så förbli.
Frölunda HC > Sv: Luleå-Frölunda
Frasse: Det håller hag med om. den första 3-poängaren kommer mot Luleå. Fast jag säger att det blir målsnålt jag med. Tror det blir en gnetmatch och Vf drar det längsta strået. 2-1 till VF.
Tre Kronor > Sv: skicka frölunda
frölunda: Det tror jag med. det är ju faktiskt inte nu dom skall vara som bäst. Det är i Mars och April.
Växjö Lakers HC > Sv: SUPERALLSVENSKAN
Xcool85: Ni har ju en NHL spelare nu så ni kommer nog att gå dit. Får väl se om han vill spela längre då. eftersom han vill varva ner så kanske han slutar om ni går dit??
Frölunda HC > Sv: Vad har hänt med
Dragan 2k: Jag har lite kontakter hos en del bolag så det skall väl ordna sig. En polare är vicevärd hos bostadsbolaget så en liten chans har man allt. hehe
Frölunda HC > Sv: Vad har hänt med
mike: Det gör vi säkert. Nån gång finns jag där. Dock inte den 30 för då åker vi upp till Leksand. Annars får vi ta det vid ett senare tillfälle. Håller precis nämligen på att söka lägenhet i hemmastan igen. Jobbet är ordnat nu är det bara lägenheten som saknas sedan finns man i gamla goa GBG igen. Jiiipiii
Frölunda HC > Sv: Vad har hänt med
Dragan 2k: Japp. Hemma har vi ju inte förlorat sedan förra säsongen. Dock ett litet orosmoln. Det var ju just dom som vi förlorade mot då. hehe. Men inte gör vi det 3 gånger på raken.
Frölunda HC > Sv: Vad har hänt med
mike: Det är precis 15.8 mil från Skövde till Götet. Men jag bilade inte från Skövde till Götet. Jag bilade direkt till Jönköping. Lite närmare det. Bara 9 mil till Jö-ping härifrån. Men jag kommer ner till Götet den 1 då vi har hemmamatch igen.
Frölunda HC > Sv: Vad har hänt med
mike: Ja då var man hemma efter ytterligare en förlust. fan vad dåligt dom spelade alltså. Dom hade inte ens några riktiga chanser. bara halvtaskiga och där gör man definitivt inga mål. Så förbannad som man var då har jag nog aldrig varit och hoppas att jag aldrig blir det heller. Nu är det skärpning av den högre graden.
Spelar vi så här så så kommer vi inte att vinna en enda match på bortaplan i år.
Men som den gamle vise gud säger. Bara att bryta ihop och komma igen. Snart är det bortamatch igen. :((
Spelar vi så här så så kommer vi inte att vinna en enda match på bortaplan i år.
Men som den gamle vise gud säger. Bara att bryta ihop och komma igen. Snart är det bortamatch igen. :((
Föregående · 4 · Nästa
