+ 1
Historik
Föregående · 11 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2008-09-18
Kerstin_k: Herren sade, jag tvår mina händer från denna match
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
MorganaLefaey: Vad vet du om sponsringsavtal ta tex ica söråker vad vet du vad de tänkt spendera i sponsring;-)
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Kerstin_k: Vem f-n har sagt att man ska tänka. Börje Salming sade många kloka ord, bla en hockeyspelare ska inte tänka för då går det åt h-vete, och se går hyfsat för afärerna;-)
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Simmalugnt: Nä varken T Dojjan eller likör allternativet (T-Gul) lite väl slisskig;-) men däremot kussin med fd Lule spelaren Huskowski
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
250kg kärlek: Då kanske änterligen de får råd att värva Dimman och T Dhallen
Timrå IK > Sv: Timrå IK 2007/08
Dream Team: Passa pumpen och tänk negativt, 10 omgångar och 2 ordinarie linor kvar läge för det drägglet att frysa till då,,
Nä själv är jag bara oroad hur alla tycker det ser så j-la bra ut, ser för j-ligt ut tom Aftonbladet tror på sm guld fan fattas bara att wikegård säger något positivt så är kvalserien klar,,, nä challe tippa nu
Nä själv är jag bara oroad hur alla tycker det ser så j-la bra ut, ser för j-ligt ut tom Aftonbladet tror på sm guld fan fattas bara att wikegård säger något positivt så är kvalserien klar,,, nä challe tippa nu
Timrå IK > Sv: Silly Season 07/08
Snoop: Jag vet, det är den nya första linen 3 st dobbermans, som söker en möblerad hundkoja med infravärme, och stoppad teddy ala 80 tals raggare.
Timrå IK > Sv: Timrås kalasvärvningar genom tiderna
Timrårocker: Själv röstar jag starkt på klass liraren Nic Zuppanski..
Timrå IK > Sv: Älska Timrå alltid alltid
pedde: slutade läsa böcker då jag slutade skolan för sisådär 25 år sedan, är bara små kryp av eget ego och avunsjuka som diskuterar anndras löner, då min personliga uppfattning i ämnet är att alla har förhandlat fram sin lön som två parter annser vara skälig och det rör bara arbetsgivare och arbetstagare, jo det är sant funkar så efter studiebidrag får man ett arbetsbidrag sk lön,,,Men tycker det är fint av dig att ta till dig att personen i fråga är både stjärna och firad artist, det håller jag med om...
Jag är iaf grymt impad på Timrå som med så få folk orkat hålla det tempo som de defakto gjort ett längre tag, blir himla intresant och se vad som händer då de skadade spelarna är på banan igen och är grymt revanch sugna,,, till dess bua inte sjung och var glad det lyfter örnens huvud
Jag är iaf grymt impad på Timrå som med så få folk orkat hålla det tempo som de defakto gjort ett längre tag, blir himla intresant och se vad som händer då de skadade spelarna är på banan igen och är grymt revanch sugna,,, till dess bua inte sjung och var glad det lyfter örnens huvud
Timrå IK > Sv: Älska Timrå alltid alltid
pedde: Hmmm...Diva är inte det en sådan som åker omkring och är skraj för att bryta sina naglar?.. kan inte beskylla jonnte för det tror jag.
Nog om detta liknar messt fjortis nivå....
Nog om detta liknar messt fjortis nivå....
Föregående · 11 · Nästa
Jag kritiserar inte Backe, men en eloge till Timrå i powerplay, fyra spelare i rundeln som jagar puck, en på blå som dessutom lärt sig spela hockey som Jesper jäger, dvs får han pucken så lyckast han dribbla den över linjen, men spelar roll står ju lik för benat ingen framför mål, gämför det med HV:s pp spel en på var kant och en vid blå resten stod framför backe och köttade,,
Men fem mot fem, kolla räddningarna sommliga ska man inte kunna göra, och då funkade både annfall och försvar,,
Tyckte i det stora hela att Timrå gjorde en förbannat bra match och tror på en kul vinter