Historik
Föregående · 45 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales: Du har inga summar på lövens budget heller, kenttä är för feg att berätta. Det svaga "nejet" i intervjun på frågan om det är över eller under 17 millar lägger jag på samma ställe som katter skit.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Folkets lag enligt någon hybrislövare leverar igen.
+ 11
MoDo Hockey > Sv: Västervik - Modo 2020-01-25
hanzon: Jo det gjorde man, västervik är vår kryptonit.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: j18 tror jag har chansen på medalj även iår.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
goleafs: Absolut finns det potential till att alla kedjor. Andra känns som den mest där det nog kan stanna av en aning pga Wiklunds extrema skottprocent.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
Sålt över 5500 biljetter redan tills på onsdag, redan mer än vad blötlöven har vid fullsatt.
+ 9
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Tänk efter lite, hur tror du en spelare skulle reagera om den slog ett felpass som resulterar i ett baklänges mål och domaren kommer fram och säger att du förstört hela matchen och att man suger?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
Costanza: Wahlgren x 2 känns mer redo för sådana matchen än lp
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Karlskoga 2020-01-22
MorganaLefaey: Norlinder är öm i nacken och är dag till dag, och Toby trodde björn ungefär 7-10 dagar till spel(sas igår) och Tommy tar lite längre tid.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Karlskoga 2020-01-22
Sven Tuta: Nästan lite synd att han kommer hamna i j20 igen när Norris och Toby kommer tillbaka
MoDo Hockey > Sv: Modo - Karlskoga 2020-01-22
Med 13 omgångar kvar så har vi tagit 1 poäng mer än på hela förra säsongen!
+ 7
MoDo Hockey > Sv: Modo - Karlskoga 2020-01-22
puffe: Alla spelare har en dipp, vi får hoppas att Johnson kommer i form igen. Kan vi avsluta den här tråkiga diskussionen om att Johnson inte är tillräckligt bra nu?
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Modo - Karlskoga 2020-01-22
puffe: Vadå börjar gälla? Poängen är värd lika mycket hela säsongen och Johnson har givit oss många poäng tidigare. Alla spelare har en svacka.
Vad är felet med MoDoiter, varför ska vi alltid hitta något och gnälla på än hur det ser ut? Vi ligger 2 i serien med 11p ner till tredje och bara 5 poäng till serieledning.
Vad är felet med MoDoiter, varför ska vi alltid hitta något och gnälla på än hur det ser ut? Vi ligger 2 i serien med 11p ner till tredje och bara 5 poäng till serieledning.
+ 7
MoDo Hockey > Sv: Modo - Karlskoga 2020-01-22
Eller: Ser inga fel på försvaret idag, det är näst intill omöjligt att inte släppa några chanser mot topplag. Tycker folk är lite överkritiska, dessutom har väl inte bottenlagen så bra spets heller för att utnyttja lägen, helst när dom kliver in med uselt självförtroende.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
snubb: Jämför man egna produkter i lagen så har Modo betydligt fler. Man kan se ordet köpelag på flera sätt.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
snubb: Våran budget inkluderar pensioner, lägenheter, fordon med mera. Är du säker på att den siffra kenttä lämnat innehåller det?
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
”Han är sjukt sugen” www.aftonbladet.se/a/K3R69M
Han skulle lätt vara en toppspelare i HA, kanske skulle kunna vara något om shlklubbarna inte vill chansa.
Han skulle lätt vara en toppspelare i HA, kanske skulle kunna vara något om shlklubbarna inte vill chansa.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
SKiLMY: Han är ganska puckskicklig och rätt snabb på rören för hans storlek.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Har för mig att vi vann den ifjol iallafall mot khk om jag inte minns fel.
Timrå IK > Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
JoseGonzales: Överfall??? Selin undviker en tacklingen. Timråitens ben var i samma läge hela tiden och selin undviker en bröstvärmare och det tar olyckligtvis i knät.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - Modo 2020-01-17
Rytter: Tänkte precis skriva det, jäklar vad arga timråiterna är😂
MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - Modo 2020-01-17
Eller: Eichel skulle nog dessutom gått först i de flesta andra draftklasser.
MoDo Hockey > Sv: Tingsryd - Modo 2020-01-17
Eller: McDavid måste nog vara den absolut mest underhållande spelare i världen, ser ut som han bara glider förbi backarna utan att ens behöva anstränga sig.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vill påminna/uppmana alla här inne som har en ekonomi som tillåter att skänka en summa per besökare till enkronasmatchen. Just nu är vi uppe i 105 kr per besökare.
+ 7
MoDo Hockey > Sv: Modo - Aik 2020-01-15
{7943}: Hur många går faktiskt och kollar på basket och innebandy i umeå?
+ 8
MoDo Hockey > Sv: Modo - Aik 2020-01-15
gokar: Rosdahl har nu 25p på 25 matcher. Att han skulle gjort så mycket poäng hade jag inte väntat mig.
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Går den inte på tv:n finns det många sätt att få upp den där ändå, typ cmore appen på smarttv och om man inte har den kan man casta från telefon/platta eller ta hdmisladden och koppla in datorn.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
hockeypelle: Det gör vi, eller jag hoppas också att alla gör det. Men jag hoppas också att alla förstår att Tambellini inte kommer lämna förrän säsongen är slut.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
hockeypelle: Förstod ingenting av det du menade med ditt senaste inlägg.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
JoseGonzales: Enda Glader köpt in hittills är Tambellini, ni har väl 4-5 stycken?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
Forsberg 1978: Känns inte så troligt att ni varken kommer spela slutspel eller ett negativt kval till våren. Tycker det är smartare att ligga lågt på värvningsfronten och spara pengarna till nästa säsongs budget om inte det kommer en perfekt spelare som vill krita på för 2 eller ännu fler säsonger.
+ 3
Föregående · 45 · Nästa
