Historik
Föregående · 29 · Nästa
Timrå IK > Sv: Är bensinen slut?
Uno Gordon: Salsa med jordnötter? Funkar det? :o Är inte det lite som att blanda lax och popcorn, som du skrev att jag inte skulle testa häromdagen? :P
Timrå IK > Sv: Är bensinen slut?
Uno Gordon: Ja, det märkte jag inte minst igår. Fy vad sura dom blev. En kille sa tillochmed: "Hörrni, den där killen är Timråare!" och pekade mot mig, som att det inte var accepterat.
Timrå IK > Sv: Är bensinen slut?
Uno Gordon: Men hörrudu, vi kan väl dejta annars? Jag har jordnötter :)
Timrå IK > Sv: Är bensinen slut?
Lite off topic nu, men fy satan vad kul jag hade igår. För första gången på länge kunde jag säga till mina kompisar: "Imorgon spelar Timrå semifinal, vad gör Frölunda?". Det kändes förbannat skönt faktiskt.
Timrå IK > Sv: Är bensinen slut?
Uno Gordon: Jaså, jag visste inte vad du jobbade med. Klart man tröttnar på att dela ut tidningar i 5 år.
Timrå IK > Sv: Är bensinen slut?
Uno Gordon: Jobbar du inte? Är du sjuk fortfarande? Eller tänker jag på någon annan som vart sjuk nu?
Timrå IK > Sv: Är bensinen slut?
Uno Gordon: Fan Uno, är du bara inne sent på kvällarna eller på eftermiddagen då du vaknat med en flaska i handen? Ser dig inte så ofta längre. Kanske bara jag som inte är riktigt vaken.
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Hollywood Hogan: Ja, det är synd att spelarna inte kan fokusera på matchen, utan att dom lägger fokus på denna jättelika tavla av webmastern. Riktigt oproffsigt.
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
73Sjöbba: Jag tycker nästan att Lotvonen gjort bort sig lika mycket som Moe det senaste. Varför inte matcha Moe med Jonson eller Sanny istället?
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
janssonovich: Ja, det har ju faktiskt hjälpt att sätta in unga spelare tidigare. Kolla på brynäs och markström, när man satte 18-åringen i mål så skärpte sig försvaret avsevärt. Kanske samma sak nu när Moe får lira ordinarie?
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
tk75: Usch, Lotvonen Moe känns inte stabilt, tyvärr. Inte pga Moe, utan den äldre. Han har inte spelat alls bra på sistone tycker jag.
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
Ja, det är klart. Man ska va ute i tid, så man inte går miste om något. ;)
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
Uno Gordon: "Sup honom under bordet och lira rock´n´roll för kung och fosterland och sätt på honom en guldhjälm och låt han få vara med på festen."
Värst vad stor del av ditt liv som verkar kretsa kring alkohol ;)
Först börjar du supa vid lunch, och nu planerar du även att supa andra under bordet. :)
Värst vad stor del av ditt liv som verkar kretsa kring alkohol ;)
Först börjar du supa vid lunch, och nu planerar du även att supa andra under bordet. :)
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Läste precis lite om dessa 2 91:or som sägs vara påväg. Tror dom skulle passa bra faktiskt.
Om Mylläri:
"En stor och stark spelare. Mylläri är en rejäl back som spelar relativt fysiskt och aggressivt. Har mycket fint spelsinne och behandlar pucken säkert. Duktig på att spela upp pucken och är säker i det defensiva agerandet i egen zon. Har även offensiva intentioner. Kan jobba med accelerationen och rörligheten i vissa avseenden."
Om Ekman-Larsson:
"Ekman-Larsson tillhör landets allra mest lovande spelare födda 1991. En mycket rörlig och skridskoskicklig back med imponerande skridskoteknik. Ekman-Larsson är begåvad med mycket fint spelsinne, har mjuka händer och fin puckkontroll. Bra på att hitta passningsalternativ. Väger dock lite lätt. Kan förbättra skottet."
Källa: www.eliteprospects.com
Om Mylläri:
"En stor och stark spelare. Mylläri är en rejäl back som spelar relativt fysiskt och aggressivt. Har mycket fint spelsinne och behandlar pucken säkert. Duktig på att spela upp pucken och är säker i det defensiva agerandet i egen zon. Har även offensiva intentioner. Kan jobba med accelerationen och rörligheten i vissa avseenden."
Om Ekman-Larsson:
"Ekman-Larsson tillhör landets allra mest lovande spelare födda 1991. En mycket rörlig och skridskoskicklig back med imponerande skridskoteknik. Ekman-Larsson är begåvad med mycket fint spelsinne, har mjuka händer och fin puckkontroll. Bra på att hitta passningsalternativ. Väger dock lite lätt. Kan förbättra skottet."
Källa: www.eliteprospects.com
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
Helg Ernest: Ska jag vara helt ärlig så tycker jag inte om att dricka, jag är inte emot, men gör det inte själv.
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
Helg Ernest: Cider är för män, Öl är för gammlingar utan smaklökarna kvar.
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
Uno Gordon: Det har jag aldrig tänkt på, men det verkar som en sak jag måste testa innan jag dör.
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
Uno Gordon: Hehe, det är ju dumt att gå ut för hårt och ta slut på energin. Jag börjar nog med nån flaska whisky och ett flak cider, eller nåt. ;)
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
Uno Gordon: Det var som fan, själv är jag ju inte myndig än, så jag får nöja mig med smått spetsad Coca-Cola...
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
Uno Gordon: "Skål på dig mannen!"
Är det dags att öppna flaskan redan nu? Klockan är ju knappt 4 än.
Är det dags att öppna flaskan redan nu? Klockan är ju knappt 4 än.
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
Asch, 1-1 i matcher. Synd att Thörnberg lägger sig. Han skulle säkert inte ha några som helst problem att spela nästa byte.
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
4mot3 spel för Timrå nu. Nu ska 2-2 in och vi vänder och vinner tillslut med 3-2.
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
lincoln: Man behöver inte alltid ha tryck för att göra mål. Räcker med en snabb kontring eller att pucken studsar våran väg litegrann.
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
10 minuter kvar, 1 mål på 10 minuter är långt ifrån omöjligt. Vi ska vinna!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
lincoln: Ja det tycker jag är på tiden, om det skulle komma ett sådant. Han förtjänar det.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Olle: Fullt möjligt. Jag tycker nästan att Lotvonen varit lika kass, så varför inte gå runt på alla 7?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Patrick Polly: Ingen tror jag. Challe vill väl att något ska hända, så varför inte kasta in Moe, om så är fallet. Jag tycker det är bra.
Föregående · 29 · Nästa
