Historik
Föregående · 46 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Hur tror ni det blir med den minsta av bröderna andersson? Finns det någon sanning i att han skulle vara påväg? Vad tror ni? Det hade varit kul tycker jag, för han verkar vara bra poängmässigt i Troja/ljungby med 33 Poäng på 24 matcher.
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
Snoop: Jag med, han verkar vara på G nu faktiskt.
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
Ice Tea: Jag tycker att Moe ska matchas flitigt i PP. Jonsson ska spela BP då han är en defensiv back, samma sak med Sanny.
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
Snoop: Klart att han kan lossna rejält tenkrat, men jag tror ändå vi har igen dom poängen för laget med hjälp av Koivisto i PP.
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
Angående Koivisto:
Saxat från eliteprospects:
"Offensiv back som är bra på att transportera puck. Koivisto läser spelet imponerande och är en skicklig passningsspelare. Gör i regel ganska mycket poäng och är en okej back defensivt. Kan ibland se lite ointresserad och loj ut dock."
Saxat från eliteprospects:
"Offensiv back som är bra på att transportera puck. Koivisto läser spelet imponerande och är en skicklig passningsspelare. Gör i regel ganska mycket poäng och är en okej back defensivt. Kan ibland se lite ointresserad och loj ut dock."
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
Ambroo: Han verkar vara riktigt på hugget idag, åker mycket skridskor, och snabbt dessutom. Stämmer detta?
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
Skönt att inte ligga under med 2 mål nu, kul för mika att göra minst två mål i denna match!
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Mackelito: Jag tycker att Tenkrat ska få stanna säsongen ut och få en sista chans att anpassa sig till laget.
Hynning däremot går ju på A-Kassa kan man ju säga, ligger hemma, spelar nån match och får massor med pengar. Han ska vi säga upp.
Hynning däremot går ju på A-Kassa kan man ju säga, ligger hemma, spelar nån match och får massor med pengar. Han ska vi säga upp.
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Mackelito: Du måste vara den största pesimist jag sett.
"Svensson aldrig poäng , även fast han får frilägen."
Antagligen tänker du bara på igår då Krizan är skicklig och läser avslutet, det är inte svenssons fel.
"R.Jonsson ES sämsta back."
Han är väl inte någon Janne Niskala, men jag tycker som många andra säger - att han blir bättre för var dag som går.
Lär dig att se saker på andra sätt. Alla har dåliga matcher, alla har oflyt.
"Svensson aldrig poäng , även fast han får frilägen."
Antagligen tänker du bara på igår då Krizan är skicklig och läser avslutet, det är inte svenssons fel.
"R.Jonsson ES sämsta back."
Han är väl inte någon Janne Niskala, men jag tycker som många andra säger - att han blir bättre för var dag som går.
Lär dig att se saker på andra sätt. Alla har dåliga matcher, alla har oflyt.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Fler än jag som upplever dåligt ljud på canalplus sändning?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Vet inte om detta är rätt tråd eller om någon redan tagit upp det, men jag läste precis en blogg från Expressens Magnus Nyström där han påstod att Hahl är den bästa spelaren i elitserien. Det stog även mer intressanta saker i bloggen:
Saxat:
"I förbigående frågar jag om supportrar i stan legat på honom om ett nytt kontrakt.
– Jag får se vad Timo gör, svarade Riku.
Han menade alltså Pärssinen, som just förklarat att han vill stanna i Timrå."
Samt till er som betvivlar Challe:
"Berglund visade också klass när han bänkade Jonte Hedström sista matchen 2007, lät honom få fundera över hela nyårshelgen för att sedan ta ett snack med honom före matchen mot Luleå.
Sånt kallas bra coachning."
Saxat:
"I förbigående frågar jag om supportrar i stan legat på honom om ett nytt kontrakt.
– Jag får se vad Timo gör, svarade Riku.
Han menade alltså Pärssinen, som just förklarat att han vill stanna i Timrå."
Samt till er som betvivlar Challe:
"Berglund visade också klass när han bänkade Jonte Hedström sista matchen 2007, lät honom få fundera över hela nyårshelgen för att sedan ta ett snack med honom före matchen mot Luleå.
Sånt kallas bra coachning."
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-01-03
Usch vad kort avsnitt av Hockeypuls det var idag. 1:39 långt bara.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-01-03
Om allting står sig nu, alla resultat alltså, så kommer vi att gå uppåt i tabellen till en 3:dje plats och även dra ifrån FHC lite.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-01-03
fighter: Om nu Riku sticker efter denna säsong, hur klarar vi oss då? :O
Timrå IK > Sv: Challes j-vla skitsystem!!!
73Sjöbba: Grattis till dig! :)
Och grattis till Kalle Koskinen som fyller 36(?) idag!
Och grattis till Kalle Koskinen som fyller 36(?) idag!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-01-03
The Palm: Det får vi, men hur länge han spelar vet ingen. Verkar ju som att det kan vara allt mellan 5-15 minuter.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-01-03
Fet-Ecke: Det blir inga i tom kasse. Vi leder med marginal (runt 3 mål eller mer) en bra bit in i tredje så lule vet att dom inte vänder ändå och behåller keepern.
Timrå IK > Sv: Challes j-vla skitsystem!!!
Kerstin_k: Att kolla på Toronto blir en självklarhet inatt, måste ju se Strålman lira igen.
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Uddan: Är du säker på att han inte var lite rund under foten när han sa det? :P
Skämt åsido, hoppas han menade det!
Skämt åsido, hoppas han menade det!
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
dr-nix: Jag tror att man ger sig fn på att förlänga med både Riku Hahl och Johan Backlund. Dom två spelarna är topp prioriterade, och man satsar nog stort på att behålla dessa två. Även Sanny Lindström ligger nog högt upp på prioriteringslistan.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-01-03
John K: Förra matchen var början på det nya HOCKEYåret ;)
Timrå IK > Sv: Nr 20 genom tiderna
dunderklumpen:
# 20 Henrik Zetterberg, Roland "Rolle" Westin,
Ronald Himmerlid, Stefan Franzén, Martin Johnson, Peter Fasth,
Ove Larsson, Börje Ottosson, Gösta Sjökvist, Mats Lundmark.
# 20 Henrik Zetterberg, Roland "Rolle" Westin,
Ronald Himmerlid, Stefan Franzén, Martin Johnson, Peter Fasth,
Ove Larsson, Börje Ottosson, Gösta Sjökvist, Mats Lundmark.
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Notera även att Riku hahl gör sin fjärde poäng!!!
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Skarin: Timrå tar det lungt, ser till at man inte får kontringar mot sig. Men ändå så blir man inte alltför passiva.
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Skarin: Ja, Åkerlund kommer storspela nu i sista och rädda 3 poäng, än en gång!
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Onödigt att dra på sig en 2:a nu när man tagit ledning...
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Stämmer det att Riku Hahl har hela 3 poäng i denna match? :O
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Nu får dom PP också, det var ju inte vad vi behöver...
Föregående · 46 · Nästa
