Historik
Föregående · 49 · Nästa
Timrå IK > Sv: Vad är fel i Timrå IK?
Hassan: Jo, det hade varit trevligt. Hade sovit gott efter det. Men tyvärr är det knappast troligt om vi spelar på den nivå vi haft senaste matcherna. Om vi lyfter oss några snäpp så kanske vi klår dom med viss marginal. Jag tror dock fortfarande att vi vinner ikväll, med uddamålet.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Då får jag passa på att gratulera! Men risken finns för en "real madrid effekt". Alltså att alla ska visa hur bra dom är och delar inte med sig av pucken.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: En spelare gör inte hela laget ;) Sen så kan man ju tänka sig att han haft bra spelare i sin omgivning som lagt bra pass åt han.
Timrå IK > Sv: SSK - Timrå IK 2007-11-22
fighter: Menar du det? På allvar? Varför slutade fågeln att sjunga? :O
Timrå IK > Sv: SSK - Timrå IK 2007-11-22
Skönt med ett mål, det tänder killarna! :)
Kollar på FBK - DIF just nu, vilken match av DIF! Tycker att dom dominerar matchen, kanske kvällens skräll, om inte vi förlorar vill säga.
Kollar på FBK - DIF just nu, vilken match av DIF! Tycker att dom dominerar matchen, kanske kvällens skräll, om inte vi förlorar vill säga.
Timrå IK > Sv: SSK - Timrå IK 2007-11-22
Är det någon som vet om dom visar någon match på det där sopcast idag? Någon som vet vilken sida det är på isf?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Herregud, vissa tyckte väl att det var jättekul när vi hade massa skador?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
Varför blåste domarn direkt vid den utvisningen? Vi hade ju puck?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
arf: Jo det gör det ju, men just nu så tycker jagatt vi dominerar, massivt tryck! Snart slinker den in!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
arf: Ja det gör jag med, på sätt och vis.
Kan passa på att säga att det är helt underbart att se Timrås snabba passningsspel via mittzon, klapp klapp!
Kan passa på att säga att det är helt underbart att se Timrås snabba passningsspel via mittzon, klapp klapp!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
Måste säga att jag imponeras av laget spel som helhet idag. Alla kedjor sliter som djur och slappnar inte av en sekund, alla kör hårt hela tiden. Kul att se!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
arf: Ja, dom spelar riktigt bra. Tycker inte det var någon miss i försvaret på målet heller. Pucken försvann och modo var först och skjöt. Men jag förstår inte vad domaren håller på med...
Timrå IK > Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
Olle: Håller med, Steen skulle ha en 2 minutare helt klart.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
arf: Okej, fick igång det nu. Bilden är helt okej, men ljudet var helkass.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
Yellowcard: Hur funkar det där sopcast? Ska man bara klicka på play på sidan så börjar den spela upp eller?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
fighter: håller med, hur ser det ut? Dominerar vi? Är det jämnt? Hur spelar alla?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
Snoop: Jaså, det var mer än vad jag visste. Men jag tror att om Timrå lägger pengar på något så blir det en ny spelande back. Backlund är bra, men han är ensam därute, det är klart man inte kan spela själv som målvakt mot ett helt motståndarlag. Backlund kommer hålla.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
Dream Team: Den hade varit ganska retsamt komisk på något sätt. :)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
Snoop: Vet inte om jag har fel nu, men spelar inte han i FBK?
Timrå IK > Sv: Färjestad - Timrå IK 17/11
Jaja, får se det från den ljusa sidan. Vi har redan skjutit fler skott i andra än i första perioden. :)
Timrå IK > Sv: Färjestad - Timrå IK 17/11
stoff: Nej, det står på sr.se att det är tekniska problem i karlstad.
Timrå IK > Sv: Färjestad - Timrå IK 17/11
RocknRolf2: Jo det kan jag tänka mig, med tanke på att timrå spelat mycket BP och FBK bombat med skott, som det verkar.
Timrå IK > Sv: Färjestad - Timrå IK 17/11
Någon som ser på matchen och kan berätta lite hur det ser ut? Följer på hockeyligan och ser att FBK leder skotten med hela 12-2, spelar vi så dåligt?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
Kakelmannen: Jag hörde matchen på web-radio och kommentorerna trodde inte att pucken var inne, hur kan du vara så oerhört säker på att den var inne, när nästan alla är säkra på att den inte var inne, den var inte över linjen, det är jag 99,9 % säker på
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
T T: Mitt hjärta klappar för Timrå, jag har inga planer på att byta bort Timrå mot någon annan klubb.
Föregående · 49 · Nästa
