Historik
Föregående · 51 · Nästa
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-10-29
Snacka om att göra det svårt för sig. Mora har haft flera chanser men har inte skjutit direkt, dom håller i pucken och chanserna rinner ut i sand...
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-10-29
Vad hände med Koskinen? Om det inte var Lotvonen som åkte på en riktig propp...
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-10-29
Ganska snyggt av pyörälä att dra av hjälmen av skogs, synd bara att han också fick utvisning...
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-10-29
Det krävs att klubban blir avslagen av Moraspelare för att domarn ska reagera...
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-10-29
RocknRolf2: Nu sitter kvitteringen för Mora i PP... När som helst...
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-10-29
Snabb fråga bara, matcher dom regin, tenkrat och jonte nu ändå?
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-10-29
AndersN: Jo det är klart. Men jag tänkte offensivt och med ett bra skott, högerfattad tjeck? :)
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-10-29
AndersN: Frågan är om vi inte har en egen Brendl i Tenkrat?
Timrå IK > Sv: Timrå - här streamar vi järnet
Gidde: Joo, men den jävlades med mig :P Nu funkar det :D
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
pratarn: Jag vet inte, det började tjuta och hålla på, men jag tror verkligen inte att det var nåt som brann :O
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2007-10-25
Taurus: Flytta Tenkrat till blå då? Han hade ju en ganska bra kanon!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2007-10-25
Bragd-Birger: Ja, typ "Right Said Fred - I'm Too Sexy"
I'm too sexy for my shirt too sexy for my shirt
So sexy it hurts....
I'm too sexy for my shirt too sexy for my shirt
So sexy it hurts....
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2007-10-25
Rooster23: Den var ju helt klart inne innan målet puttades ur position av brynäsarna!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2007-10-25
adde_1337: Vart hittar jag länken nu då? :O När jag bara ser i IE?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2007-10-25
Kan man se matchen i extern spelare? Eller måste man se i IE?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2007-10-25
Nu blir jag jävligt sur. Sidan hänger sig och jag får inte ens se matchen....
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2007-10-25
Nu håller vi oss jävligt passiva. Min plan: Jag börjar kolla på matchen, jag tar reda på länken, jag lägger ut den här.
Allt klart? :)
Allt klart? :)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2007-10-25
T T: Hoppas det blir ett jävla liv när dom presenterar Tenkrat!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2007-10-25
dr-nix: Man kan inte scrolla, men det finns en liten knapp som kommer upp i mitten av skärmen längst till höger om du för musen till höger, klicka på den några gånger så hittar du den ;)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2007-10-25
fighter: Det går visst. Varför skulle det inte gå? För mig så fanns den med och gick nog att beställa.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2007-10-25
lungan: Har du lust att länka i så fall? :) Jag kan inte beställa för att min dator säger ifrån =/
Föregående · 51 · Nästa
