Historik
Föregående · 58 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå inget
73Sjöbba: Om han var sånär på att lira i NHL så kanske han inte är så dum ändå.
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Röda Tallen: Vad är det för "nivå" på ligan han spelar i då? Det är väl inte ens i närheten av elitserien, eller?
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
T T: Hur många matcher har han lirat? Minns att någon lade upp den länken för någon vecka se eller något och då hade han bara 1 poäng, så han verkar komma igång nu, hoppas jag iaf :)
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
gud: Okej, då vet jag, hoppas det stämmer! :P Jag ska nämnligen dit med några frölundaiter, så jag bokar platser på sektionen brevid så kanske jag kan komma och hälsa på där uppe på sektion M och skrika lite :)
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Förresten! Jag ska ner till GBG den 18 oktober och se på matchen VF - TIK, vilken sektion sitter tik klacken på?
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Röda Tallen: Det var jag som laddade upp klippet på youtube, hörde matchen på webradion och var tvungen att se det ;)
Timrå IK > Sv: Elitserien 08
dr-nix: Testade spelet nyss jag med, samma problem, väldigt irriterande!
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Långben: Challe kanske är på hemligt undercoveruppdrag som är tänkt att hjälpa djurgården :O
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
dr-nix: Då kanske det är dags att bryta den trenden? Om det nu stämmer...
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Dream Team: Precis, synd att dom inte fick in oucken i det läget, 5-3 i 46 sekunder innan paus, borde väl få in den på 46 sekunder i 5-3? Jaja, det kommer fler lägen, 1 period kvar...
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Jensen_12: 31.52 1 - 1 PP1 DIF 17. ANGER, Niklas
(33. PETTERSSON, Timmy)
assisten tillagd
(33. PETTERSSON, Timmy)
assisten tillagd
Timrå IK > Sv: Resa till Linköping 24/9
actionleif: Tråkigt att höra att den blev inställd, det är ju ändå premiär...
Timrå IK > Sv: Res med Supporterklubben
jojje_timrå: Vet inte, sitter väl mest och hoppas på att jag kunde åka med... :( Aja, får väl gå med i TIK031 så an kan stå med i klacken i Scandinavium och ösa på lite!
Vart går man med i TIK031? Någon som vet?
Vart går man med i TIK031? Någon som vet?
Timrå IK > Sv: Timrå IK 2007/08
Tvåtallar: Var inne och kollade lite påsidan, detta har dock inget med utseende att göra, men jag passade på att kolla på deras laguppställning. Jag lade märke till att Strålman inte står med där. Borde han inte göra det? :S
Timrå IK > Sv: Apropå inget
T T: Haha, lite ovanligt namn är det ju. Jag känner inte någon som heter så. :O
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Uddan: Läste den nyss, och det är ju kul att läsa:
"Och Timrå är laget Modo helst av allt vill slippa, vilket ingen i Örnsköldsvik skulle erkänna."
Verkar som tt vi införskaffat oss massa respekt! :D
"Och Timrå är laget Modo helst av allt vill slippa, vilket ingen i Örnsköldsvik skulle erkänna."
Verkar som tt vi införskaffat oss massa respekt! :D
Timrå IK > Sv: Apropå inget
orion: ser inte ut som "vanligt folk i modotröja", ser det inte ut lite som Wernblom i modotröja?
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Hahl Bundy: Vet faktiskt inte, vad var det som ingav hopp om ungdomen då? :P
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Fan vad jag gillar bilden i Timrå IK forumet, där Timrå loggan glänser och modo loggan är nedtonad ;)
Timrå IK > Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
Hahl Bundy: Det borde ju tillåtas, med tanke på att det blir i stort sett samma resultat, fast till lägre kostnad. Det skulle ju vara katastrof annars...
Timrå IK > Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
Tvåtallar: Det verkar vara ett bra och billigt alternativ, om dom tillåter det. Men det verkar ju som att tyget blir flamsäkert när det är impregnerat (ursäkta stavningen om det blev fel) med exfire. Hoppas det tillåts!
Timrå IK > Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
actionleif: Tänkte på det precis när jag läste artikeln. Håller med helt och hållet. Garanterat större risk att jackorna börjar brinna! :O
Timrå IK > Sv: Pamela Andersson, vilket skämt.
Dogsbite: Vad jag har hört så ska väl Elitserien vara med i Top3 bland världens alla hockeyligor...
Timrå IK > Sv: TV-Pucken
Med tanke på att vi har 2 stycken väldigt talangfulla killar med i TV-pucken, som mycket väl kan ta platser i fjärdefemman i vinter, så kan jag tycka att det är väldigt konstigt att Pääjärvi-Svensson och Lander inte står med under rykten i lagbygget 07/08.
Rykten...
Backar
Joakim Sjödin, upp från J20
Sebastian Erixon, upp från J20
Forwards
Oscar Johansson, upp från J20
Christopher Erixon, upp från J20
Rykten...
Backar
Joakim Sjödin, upp från J20
Sebastian Erixon, upp från J20
Forwards
Oscar Johansson, upp från J20
Christopher Erixon, upp från J20
Föregående · 58 · Nästa
