Historik
Föregående · 8 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Cartman: Jo exakt tyvärr var det Malmö där. MEN i artikeln som det länkas till står det "Rob Schremp och Pierre-Alexandre Parenteau är två kapabla nordamerikaner som bjuds ut på den svenska marknaden. _Även_ Redhawks lär ha fått ett erbjudande."
"Parenteau och Schremp lär dyka upp i Sverige. Frågan är bara vilka klubbar som nappar.
Den förmodade prislappen ligger på runt 170 000 kronor i månaden.
Smakar det så kostar det. "
"Parenteau och Schremp lär dyka upp i Sverige. Frågan är bara vilka klubbar som nappar.
Den förmodade prislappen ligger på runt 170 000 kronor i månaden.
Smakar det så kostar det. "
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
dr-nix: Jo det är sant han har också varit i Edmonton och deras organisationer. Men då jag såg Rob Schremp länkas till Sverige på eliteprospects, tänkte jag att det är ju en som inte nämnts förrut och med tanke på att det vara 2 engelsktalande så kan man ju hoppas. :)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Komplettering av mitt förra inlägg. Kollade även igenom Transfer rykterna i det laget och där fanns den här killen(länk där nere). Skulle väl inte vara så dåligt med tanke på vad vissa här inne efterlyser för centertyp!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: bara för rolighetens skull kollade jag igenom Oilers Farmarlag och hittade en som kanske skulle kunna vara kandidat om det nu skulle vara så här :) Men som du säger man ska hålla sig på den lugna sidan så man slipper just besvikelsen.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
JD: Se där jag trodde finska ligan hette SM-Liiga. Eller är FM-Liiga svenska namnet för den?
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Icing-Ove: Om alla får vara skadefria så tror jag nästan på samma siffror som Jackson71. Men då ska de vara skadefritt vilket det inte brukar bli.
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Mathias: Hedström ska tydligen vara med också enligt deras hemsida se länk
Timrå IK > Sv: Vi älskar Zäta!
Cartman: Red wings och hjärta har jag för mig. Dessutom så är den där Eva Lindstrand bra på att säga cup! hon sade helt enkelt KOPP!
Timrå IK > Sv: Vi älskar Zäta!
actionleif: Såg den där bilen i Skönsberg utanför hemköp häromdagen. Då blev man lite fundersam om vad den gjorde där :P
Timrå IK > Sv: Fallet Nubben
Tycker det Gunnar Nordström skriver här i sin NHL blogg på expressen är jävligt bra att läsa. Sånna här regler borde också införas i svensk hockey
Timrå IK > Nya matchdräkterna
såg faktiskt jäkligt snygga och stilrena ut men snart kommer väl reklamen på dom länk följer
Timrå IK > Sv: Skadorna oroar
Mats Hansson är tydligen i stan igen tog tydligen ingen plats i finland vad jag har hört.
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-01-23
detta är match avgörande med tanke på att HV fick igång spelet förra
Timrå IK > Sv: Marko Jantunen
Dawidovski: hehe du får väl gå och ta en så kan du skylla på den sedan :P
Timrå IK > Sv: Marko Jantunen
äntligen nu kanske vi får se lite mera mål frammåt och mindre bakåt :D
Föregående · 8 · Nästa
07.25 2 min LHF 17. MÄKINEN, Marko SLASH
04.46 2 min LHF 17. MÄKINEN, Marko BOARD
3pp irad och ingen utdelning? :S