Historik
Föregående · 19 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Pendlar mellan förhoppning och ångest just nu. Har man förmågan att knyta till sig spelare på den nivå som behövs.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}: Blir nästan avis när du uttrycker det så.
Ha det så bra i Kulsvenskan!😉
Ha det så bra i Kulsvenskan!😉
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tgl: Alcén: – Det finns en del saker (spelare) som är nära. Men av olika orsaker kan vi inte presentera några namn ännu, svarar Alcén.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Luddf: Några korta citat:
– Vad vi behöver är starka målvakter som kan dra fram varandra
- Vi tycker att precis som alla starka lag ska vi ha en bra center- och målvaktssida. En center till ger oss fler alternativ i laget.
– Huvudarbetet är att få in lite mer etablerade spelare. Men också ha juniorer som kan trycka på underifrån. Rent värvningsmässigt kanske vi kommer plocka in färre, men mer etablerade spelare
Sedan skrivs det en del om tankarna kring juniorer och tränarskiftena där.
– Vad vi behöver är starka målvakter som kan dra fram varandra
- Vi tycker att precis som alla starka lag ska vi ha en bra center- och målvaktssida. En center till ger oss fler alternativ i laget.
– Huvudarbetet är att få in lite mer etablerade spelare. Men också ha juniorer som kan trycka på underifrån. Rent värvningsmässigt kanske vi kommer plocka in färre, men mer etablerade spelare
Sedan skrivs det en del om tankarna kring juniorer och tränarskiftena där.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silly: Jag tror att det är den roliga allsvenskan som lockar!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Har man fortsatt att förhandla med honom efter det att han nobbade i mars?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rensfeldt trappar ner i Allsvenskan…
Fortsätter i DIF tre år till.
Fortsätter i DIF tre år till.
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Solen skiner och humöret är bra, synd att få sitta inne och jobba bara...
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Sorry kunde inte låta bli, blir till att söka spänning på annat sätt då inte hockeyn erbjuder så mycket för stunden. Silly är ju ganska segt och att njuta av att se Frölunda och Färjestad förlora är ju sådär stimulerande.
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
{9108}: I Brynäsboken är det högt i tak och skrivs ingenting i affekt. Ni har mycket att lära, kommer säkerligen med att ni lyckas uppnå era mål.
+ 2
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Realisten: Domarfokus är stort inom Luleåsekten från Bulan ner till minsta supportersvans😉
+ 3
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Då kanske detta passar bättre för känsliga Modo/Timråiter
Länkar:
https://youtu.be/ylS0H6zQDho
https://youtu.be/ylS0H6zQDho
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Villervalla: Han var väl inte riktigt PK på den tiden med USA ögon, förmodligen inte nu heller…
Länkar:
https://youtu.be/BUgC0myuSSc
https://youtu.be/BUgC0myuSSc
+ 2
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Villervalla: Yup!
För oss som gick på konserter på sjuttiotalet, finns inget som slår en kvarts trumsolo…
För oss som gick på konserter på sjuttiotalet, finns inget som slår en kvarts trumsolo…
Länkar:
https://youtu.be/IOb8otk7Y0U
https://youtu.be/IOb8otk7Y0U
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}: Om du vill lyssna på Little Feat rekommenderar jag deras live album Waiting for Columbus! Finns youtube videos från Rockpalast som är från samma turné.
Länkar:
https://youtu.be/_vVmW6FrgUo
https://youtu.be/_vVmW6FrgUo
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Vi får väl nöja oss med den fylliga rapporten från senaste styrelsemötet
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}: Ja, faktiskt. Lyssnade på dem när jag såg att de var förband till Little Feat förra året, blev nyfiken…
Länkar:
https://youtu.be/RNqv85coyTw
https://youtu.be/RNqv85coyTw
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Finns mycket att välja av där…
Länkar:
https://youtu.be/N6TkCLDcC7o
https://youtu.be/N6TkCLDcC7o
+ 2
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: I morgon är det måndag igen, då förtjänar vi lite bra musik.
Länkar:
https://youtu.be/abixZSlea8k
https://youtu.be/abixZSlea8k
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Mer Pink Floyd
För Ukraina!
För Ukraina!
Länkar:
https://youtu.be/saEpkcVi1d4
https://youtu.be/saEpkcVi1d4
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Då får jag önska lycka till i din fortsatta karriär!
Länkar:
https://youtu.be/YR5ApYxkU-U
https://youtu.be/YR5ApYxkU-U
+ 2
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Stort grattis! Tror våra damer blev hämmade av stunden och all publik. Synd att det inte blev riktigt fullsatt bara då bortastå inte blev fullbelagt ;-)
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Det kunde man läsa för flera dagar sedan i annat än Gävlepressen.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Lapp på luckan imorgon?
Sittplats slutsålt på sju minuter.
Sittplats slutsålt på sju minuter.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
mk: Det är väl troligtvis pengar det handlar om. Familjen skickar man hem eftersom det blir allt svårare att leva där med tanke på alla sanktioner, hur lätt kommer det att vara att lämna Ryssland.
Att spelaren väljer att stanna kan väl bero på att ett fullföljande av kontraktet innebär ett antal miljoner i sign-off bonus. Ett personligt val helt enkelt, är det värt det?
Att spelaren väljer att stanna kan väl bero på att ett fullföljande av kontraktet innebär ett antal miljoner i sign-off bonus. Ett personligt val helt enkelt, är det värt det?
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Peja: Djurgården har inte heller HV:s stora kudde av miljoner på kontot.
Men intressant att se vilka lag som kvalat de här två åren, inga snålbudgetar där precis. Bara Timrå som var ursäktade.
Men intressant att se vilka lag som kvalat de här två åren, inga snålbudgetar där precis. Bara Timrå som var ursäktade.
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Jan Grismöbel: Paniken lyser snart i Alcéns ögon då han snart nått sista namnet i sin magra telefonbok.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Räven: Dansk valde att vara kvar i KHL eftersom det kändes säkert...
+ 1
Föregående · 19 · Nästa
