Historik
Föregående · 2 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Alcen gav kanske ett skambud.
Han förlänger kanske det mesta av nuvarande lag och tänker fylla på med några nya namn efter camperna i höst. Då kan han ju ta en lång välförtjänt semester på ett halvår.😉
Han förlänger kanske det mesta av nuvarande lag och tänker fylla på med några nya namn efter camperna i höst. Då kan han ju ta en lång välförtjänt semester på ett halvår.😉
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jompe: Laget får tänka på deras välbefinnande och följaktligen svepa alla matchserier. Åtminstone fram till finalen.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Spelet har han nog haft i sig i Brynäs också. Supporten från försvaret? Knappast.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Farsang: Tidningarna hakar på Bitter-Petter i studion. Mannen som är definitionen på långsint!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jockster : Men expertkommentatorn säger att Clara har gjort en jättefin match. Så det så!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
aplusb: Nej förstår absolut inte varför någon vill göra inlägg i kultboken, där prisar man enbart Allsvenskans lov…
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Vi har ju några välbetalda herrar och dam som borde kunna lösa den problematiken. Annars är nog ett personalskifte på plats.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Jävligt skönt att vi lyckas ta förlängningarna, visar att det finns vilja!
+ 17
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Djurgården har taktiken klar, bara att tappa benen vid minsta beröring
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Gäller att hålla emot nu och slå till när de blir övermodiga, enkelt!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Delia agerar väl på samma sätt och hamnar utanför målet, målvaktstränaren?!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Kontrakten bryts väl vid nedflyttning?
Men om du vill göra en negativ vinkling på en bra nyhet, så visst👍
Men om du vill göra en negativ vinkling på en bra nyhet, så visst👍
+ 12
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Värdelöst med tidigt PP när vi mentalt är kvar i omklädningsrummet
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
magr: Det är ju inte heller så att Shinnimin försöker släppa klubban, utan snarare tvärtom. Han ser vad han står på och ställer sig med mer vikt på bladet. Men hur det enligt regelverket ska dömas kan jag inte svara på. Men eftersom det är Shinnimin tycker jag domarna gör rätt.. då jag är en enögd supporter!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Så det är alltså tränartrojkan vi ska hänga, som inte får ut kapaciteten ur det manskap vi har till förfogande?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: De som tippade tog nog fasta på att Alcen skulle plocka in ett par förstärkningar, enligt egen utsago. Fast det var ju ett missförstånd…
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Alcen har väl varit på solsemester i tre månader redan
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jockster : Varför skulle vi diskutera det? Finns ju en kompetent andramålvakt och en som kämpar med sin rehab.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jockster : Varför skulle vi diskutera det? Finns ju en kompetent andramålvakt och en som kämpar med sin rehab.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charles: Får aldrig något passningstempo, verkar alltid behöva tänka igenom alternativen. När passningen väl kommer är det oftast på felvänd spelare.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Timrå verkar vara enkla för lag som kan spela hockey
+ 1
Föregående · 2 · Nästa