Historik
Föregående · 50 · Nästa
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Ja, ja den hade du redan delat...
Du förstår vad jag menar😉
Du förstår vad jag menar😉
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Ett sånt besked dröjer nog. Finns en hel del grundförutsättningar som måste vara klara först.
Blir det spel i SHL i år och under vilka förutsättningar?
Publik, antal matcher? Hur drabbar alternativen ekonomin?
Blir det spel i SHL i år och under vilka förutsättningar?
Publik, antal matcher? Hur drabbar alternativen ekonomin?
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: De har gjort väldigt bra versioner på Dylan och Springsteen. Hela deras Budapest live är skön!
Sen Zappa... hela skivan är bra och galen
Sen Zappa... hela skivan är bra och galen
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
KulaShaker: Sen kan vi göra en övergång från min barndom till min ungdom...
youtu.be/h7wichCIn6Q
youtu.be/W6KBzhSaDQ4
youtu.be/h7wichCIn6Q
youtu.be/W6KBzhSaDQ4
Länkar:
The Hollies - Mighty Quinn (1969) - YouTubeManfred Mann's Earth Band - Mighty Quinn (Sydney 1972) - YouTube
The Hollies - Mighty Quinn (1969) - YouTubeManfred Mann's Earth Band - Mighty Quinn (Sydney 1972) - YouTube
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Kinks är bra, här en låt från ett av mina favoritband när jag var en liten pojk...
Länkar:
The Hollies - Long Cool Woman (In A Black Dress) [v2] [Lyrics] [1080p] [HD] - YouTubeBus Stop- The Hollies - 1966 - YouTube
The Hollies - Long Cool Woman (In A Black Dress) [v2] [Lyrics] [1080p] [HD] - YouTubeBus Stop- The Hollies - 1966 - YouTube
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Den här har inte länkats till förut😂
Terry Kath “Best Guitarist in the Universe.” Sagt av Jimi Hendrix. Synd att han vådasköt sig till döds.
Terry Kath “Best Guitarist in the Universe.” Sagt av Jimi Hendrix. Synd att han vådasköt sig till döds.
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Tycker alla är bra tom femman, det finns en dubbel live från 72 inspelad i Japan som är skitbra. År 72 och Japan är tydligen magiskt, tänk Deep Purple Made in Japan... heaven!
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Jodå det var julen 72, lyckan fullkomlig! Hade hittat Chicago via en klasskompis som hade köpt femman men tyckte den sög... Det gjorde inte jag och sedan var jag fast.
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Den LP:n alltså!
Var det enda jag önskade mig en jul för länge, länge sedan...
Var det enda jag önskade mig en jul för länge, länge sedan...
Länkar:
YouTube
YouTube
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Hade Greyhounds ett antal år och for runt och tävlade en hel del, från Landskrona i söder till Älvsbyn i norr... Var på 80-90 talet
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}: Har inte varit så mycket i trakterna och då gällde det hundkapplöpning på banan borta vid Midlanda. Har dock varit i Timrå...
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}: Kul Grattis! Havsöring? Får man fråga var du fiskar.
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Kommer ihåg hur överraskad jag var när ABBA vann! Satt ensam och tittade (i smyg), farsan sov mamma var i Gävle och hälsade på föräldrarna.
Var ju progg som var godkänt på den tiden...
Var ju progg som var godkänt på den tiden...
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Bob Marley!
Var någon på Grönan -80 (konserten alla varit på)?
Själv såg jag honom -78 och -80 på Gröna Lund.
Var någon på Grönan -80 (konserten alla varit på)?
Själv såg jag honom -78 och -80 på Gröna Lund.
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Då kommer en massa experter och säger Sergeant Pepper eller White Album... men jag håller med dig! Gillar Revolver oxå!
(Så har vi Magical Mystery Tour för den innehåller I’m Walrus!)
(Så har vi Magical Mystery Tour för den innehåller I’m Walrus!)
+ 2
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Costanza: På Johanneshovs Isstadion, borde ha varit 82 eller 83
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Costanza: Har sett dom live, satt mest och undrade vem som skötte skivspelaren; För det lät fanimej precis som på skiva...
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Är väl snarare Linköping(DIF)-reject...
Hade hoppats på en annan typ av back dock, men det är väl ingen offensivt lagt spelare vi behöver då.
Hade hoppats på en annan typ av back dock, men det är väl ingen offensivt lagt spelare vi behöver då.
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Silly: Roligt att ni uppmärksammar gamla fina Brynäsare!
En av flera som gjort karriär i båda klubbarna.
En av flera som gjort karriär i båda klubbarna.
+ 3
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Den är bra, sedan har hon gjort ett par mycket bra duetter med Peter Gabriel också. En mycket speciell sångerska.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skrubben: Ja, det är bedrövligt att kompetent och insatt yrkesfolk sätter föreningen i den sitsen.
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Jeff Beck spelar S Wonder, vackert!
Länkar:
YouTube
YouTube
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: 91:an Karlsson! Fick årstidningen varje jul av min farmor!
En kul grej är att min pappa under en repövning i Hälsingland blev avporträtterad av Nils Egerbrandt (som då tagit över serien) när han ligger på ett traktorsläp
En kul grej är att min pappa under en repövning i Hälsingland blev avporträtterad av Nils Egerbrandt (som då tagit över serien) när han ligger på ett traktorsläp
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Var på väg att länka Sunday Girl men Queens är så skönt töntig, men tillräckligt kort. Filmen är skitbra! Är inte heller någon jättefan av Queen de har en del musik jag gillar men långtifrån allt.
Vad är det med häpp??🙂
Vad är det med häpp??🙂
+ 1
Föregående · 50 · Nästa