Historik
Föregående · 6 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2025-01-18
Den här känslan jag har nu när det är matchdag, det… är som när jag var ung!
+ 13
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Var och såg Manfred för knappt ett år sedan på Cirkus i Stockholm, skitkul!
Byter dock spår nu.
Byter dock spår nu.
Länkar:
- YouTube
- YouTube
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Linköping HC - Brynäs IF 2025-01-07
Svensson_62: Ha,ha!
Copy på stora delar av ditt inlägg (inte Valbo-avsnittet). Känns sunt att byta fokus när proppskåpet är på väg att gå.
Copy på stora delar av ditt inlägg (inte Valbo-avsnittet). Känns sunt att byta fokus när proppskåpet är på väg att gå.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF - Skellefteå AIK 2024-11-23
Lindström: Jimmie Ericssons anda finns fortfarande kvar i Skellefteå
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs - HV71 2024-10-24
Zappaholic: Allvarligt, blir mer och mer övertygad om att de inte är några Brynässupportrar!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - HV71 2024-10-24
Finns ett antal patetiska skribenter här i boken som försvann fort som blixten efter första reduceringen.
+ 4
Brynäs IF > Sv: Brynäs - HV71 2024-10-24
Zappaholic: De har lämnat för att titta på sina favoritlag…😊
Brynäs IF > Sv: Brynäs - HV71 2024-10-24
Jockster : Gjorde Brynäs mål, det blev så tyst från visst håll
+ 4
Brynäs IF > Sv: Brynäs - HV71 2024-10-24
Är ganska kul att se hur Modo och Leksandssupportrar är här och skriver under andra nicks och talar om att alla tidigare bra prestationer egentligen beror på att motståndarna underpresterat🤪
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - HV71 2024-10-24
mattiask: ”Fortsätta att ge bort matche…”
Hur många den här säsongen???
Hur många den här säsongen???
Brynäs IF > Sv: Brynäs - HV71 2024-10-24
Vi måste nog skicka in ”Lindström” i omklädningsrummet så han kan styra upp det hela. Kämpa!
+ 5
Brynäs IF > Sv: Brynäs - HV71 2024-10-24
Lindström: Kom igen nu, var lite positiv. Du syns bara när du kan gnälla.,.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Luleå - Brynäs 2024-10-19
Malken: Yoda ger väl lite tveksamma känsloreflexer här på Hockeysnack…🤮
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Nä, ni kan vänta en match till och samla lite mer kraft!
Länkar:
- YouTube
- YouTube
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Malmö 2024-10-12
Nu känns det som om man enbart är rädda för att förlora, så försiktigt och passivt
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{5647}: Vad har Örebro med er match mot Skellefteå att göra? Skön motståndare för Skellefteå att testa lite nya laguppställningar mot.
+ 2
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Tar en till då som är från deras sagolika "Live at Fillmore East"
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Om du provar val ”Försäsongsmatcher 24/25” istället…
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: Så mycket lovord till övriga toppen och så slutade det med att det blev den sämsta Allsvenskan någonsin!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Alvin : Självklart kommer Djurgården att vara betydligt bättre i år. Det kommer även Björklöven , AIK och Tälje vara. Betydligt bättre Allsvenska den kommande säsongen än förra. Fråga vilken Modoit som helst angående facit.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Det gäller väl ofta tipsen i våra mediekanaler, först ett långt resonemang angående plus och minus sedan kommer placeringen som inte har någon koppling till det som sagts.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
landmanden: Nio av tio här inne verkar lida av ett stort Brynäskomplex…
+ 3
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Bad_Brett: Fanns tvättbjörnar då. De hade för vana att söka mat i vattnet och doppa maten i vattnet vilket inte var så lyckat då man slängde in snabb-bitsocker.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Bad_Brett: Risken med att om endast framsidan slår, så står man där med ett ”one hit wonder” och faller i glömska snabbt därefter.
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Bad_Brett: Där har jag varit många gånger i min barndom tillsammans med mormor och morfar. Minns tydligt hur jag matade tvättbjörnarna med sockerbitar. Typisk mänsklig humor eller bara elakt…?
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Bad_Brett: Besökt fiendeland för att avnjuta lite skön musik!
Men du generaliserar hårt som vanligt…
Men du generaliserar hårt som vanligt…
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Såg dom på skoltid i början på sjuttiotalet, inget jävla högerskit på den tiden!
Heja (p)Uffe!
Heja (p)Uffe!
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Blake: Det där låter väldigt bekant fast med annat lag och andra supportrar…
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Låt parhästarna ha något att gnälla över, det är deras näring!
+ 11
Föregående · 6 · Nästa