Historik
Föregående · 8 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Alcén är väl bara en charmig snackpåse, den perfekta kompisen till Campese…
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10375}: Det som utelämnades när artikeln citerades var att ”Clara skulle kunna gå motsatt väg om det passar Brynäs”.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Tunn trupp är lite av Brynäs grej!
Nu när Löven fyllt på med en målis, spiller det över på Löwen så vi kan ta Cannata?
Nu när Löven fyllt på med en målis, spiller det över på Löwen så vi kan ta Cannata?
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Take it or leave it!
För övrigt drack jag en pilsner tillsammans med Tåström med fru/sambo innan en Bowie-konsert på Globen. Tyvärr före selfie-tiden.
För övrigt drack jag en pilsner tillsammans med Tåström med fru/sambo innan en Bowie-konsert på Globen. Tyvärr före selfie-tiden.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Farsang: Ikväll får Clara en sträckning i ljumsken på värmningen…
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Nej, fyra!
Pellikka och Östlund också. Ingen femma
Pellikka och Östlund också. Ingen femma
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Ur Aftonblaskan:
Theo Lindstein Betyg: 4 av 5 plus
Succén fortsätter för backen som inte ens tog plats i ursprungstruppen. Målskytt från sin backposition, även om målvakten ska ta skottet, och frispelade Östlund till 4–2.
Theo Lindstein Betyg: 4 av 5 plus
Succén fortsätter för backen som inte ens tog plats i ursprungstruppen. Målskytt från sin backposition, även om målvakten ska ta skottet, och frispelade Östlund till 4–2.
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Gälla känns faktiskt väldigt mycket som en soffcoach omgiven av ett par mjuka kuddar.
+ 7
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: 26:e februari ska jag återse en gammal favorit, fan 83 år vad är väl det numer…
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Undersöktes för en överkroppsskada igår så något besked borde väl komma idag.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Trallgöken: Frågan känns igen från tiden med Felix Sandström i Brynäs
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
J-S: När hade Brynäs ett fungerande grundspel senast? Fyra, fem år sedan?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Det är väl vår fina SHL-stomme som är en enda stor varböld i truppen
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Men Brynäs sover alltid efter ett uppehåll, det är sedan gammalt!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fortfarande oklart när Scott och Ölund kan vara tillbaka.
Linus Ölund berättar att han ska undersökas senare denna vecka för att se hur kroppen har läkt.
Scott: Det kan vara en vecka, eller två veckor eller mer. Allt beror på hur jag reagerar på träningen som jag successivt ökar nu.
Linus Ölund berättar att han ska undersökas senare denna vecka för att se hur kroppen har läkt.
Scott: Det kan vara en vecka, eller två veckor eller mer. Allt beror på hur jag reagerar på träningen som jag successivt ökar nu.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfver: Nä, han har ju bara haft flyt att få spela med den 7:e bästa...
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad: Antar att limpan får vila även nästa match för att vara tillbaka mot Löven.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10299}: SHL-lagen brukar kalla hem utlånade spelare vid skador tex.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Honken72: säg att Clara går som tåget och vi kör honom som förste, kan då FBK kalla hem honom som tredjemålvakt inför slutspelet?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JohnnyBotox: Målvakt/Försvar, hönan eller ägget?
Det är väl något en duktig målvaktstränare borde kunna se och ta tag i tillsammans med HC och eventuellt SC.
Det är väl något en duktig målvaktstränare borde kunna se och ta tag i tillsammans med HC och eventuellt SC.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Berge: Han måste ju konstruera en egen liten sanning innan han kan plantera sin one-liner…
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Davey85: Kan det inte vara så att han gjorde illa sig när han tränade på att knäcka klubbor över knät?
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge: Tack, du bekräftade bara vad jag trodde... Kommentarer i övrigt överflödiga.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge: Men för att vara lite saklig, vad var problemet med denna artikel?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry: Det här inlägget leder väl till fem månaders avstängning...
+ 13
Föregående · 8 · Nästa