Historik
Föregående · 37 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - LHC 2007-02-22
El Maco: "Den här säsongen tog paus när skademassakern tog fart i november. Man har väntat på omstarten sedan dess men den kanske inte kommer förrän september 2007."
Hmm. Där satte du huvet på spiken. Kan nån bara stänga av denna märkliga sorry fuckin' excuse for a season...
Allt är bara FEL FEL FEL FEL FEL
Buääääää. Stäng av - börja om - time out - halt - upphör - vänta... - ehhh - hallå, jag är inte klar
SLUTSPEL 07' = Roulette
Hmm. Där satte du huvet på spiken. Kan nån bara stänga av denna märkliga sorry fuckin' excuse for a season...
Allt är bara FEL FEL FEL FEL FEL
Buääääää. Stäng av - börja om - time out - halt - upphör - vänta... - ehhh - hallå, jag är inte klar
SLUTSPEL 07' = Roulette
Timrå IK > Sv: Timrå IK - LHC 2007-02-22
Dream Team: Fan - Nått är inte rätt den här säsongen. Jag tackar G... för att vi inte är ännu längre ner och krälar. Det hade kunnat sluta hur som helst.
Nått är inte rätt...vad är det????
Nått är inte rätt...vad är det????
Timrå IK > Sv: Timrå IK - LHC 2007-02-22
Dream Team: eller nått...
Varför känns det som att vi skulle ha ruggigt svårt med Clementsnäs i år?
Varför känns det som att vi skulle ha ruggigt svårt med Clementsnäs i år?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - LHC 2007-02-22
mikenomad: LHC har i två års tid nu fattat att trycka ut oss i sarghörnen. Verkar vara så enkelt att slå oss när lagen fattar detta. Har vi inget motmedel?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - LHC 2007-02-22
uhahl: vafan...är det bara min webradio...alltid...som strejkar? Eller är det nått generellt fel nu?
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
timrå_ik: 3 pinnar av Hedström... Pärsinen gör mål....
The Legion of Doom (alias miljonkedjan) is back from the dead!!!
The Legion of Doom (alias miljonkedjan) is back from the dead!!!
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
He he he he he he he he .....
Äntligen tvålar vi dit Luleå
Äntligen tvålar vi dit Luleå
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
lincoln: OTROLIGT!!!! Det finns en hockeygud ... och han är rödvit
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Hoppas att Luleå hade sin monster match mot FBK
Märkligt detta??? Aldrig får man vara glad. Inte ens så att Kalle K fick vila mer än 5 sekunder ;=))
Märkligt detta??? Aldrig får man vara glad. Inte ens så att Kalle K fick vila mer än 5 sekunder ;=))
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Hmm..ska det bli en sån där match då vi inte kommer ur egen zon sista 5? Varför blir det alltid så?
Stå upp istället - det klirrar till
3-3
Stå upp istället - det klirrar till
3-3
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Undrar om det är så att vi aldrig torskar när RR2 är inne eller om det tvärt om är så att RR2 bara är inne när vi torskar..
En av livets gåtor
En av livets gåtor
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
scrollat, men hittar inget... är det nått fel på Hockeyligan.se? Inga uppdateringar what so ever?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-02-17
Dream Team: Ingen webradio?
Nån som vet. Sitter i Barcelona på ett rökigt cafe på vinglig lina. Sänder de inte eller är dte fel på min uppkoppling?
Nån som vet. Sitter i Barcelona på ett rökigt cafe på vinglig lina. Sänder de inte eller är dte fel på min uppkoppling?
Timrå IK > Sv: Jonte bör tacka nej till Lg games
Huge: För en gångss skull håller jag med Anrell. Jag tror faktiskt att han har en poäng här, vad gäller Jonte. Han ÄR inte i rätt roll just nu. Landslaget kanske kan ändra på det, ge honom flytet tillbaka och en möjlighet att förbereda sig för de finska konungarnas återkomster (Hahl, Pärsinen)
" Timo Pärssinen är tillbaka om ett par dar.
Riku Hahl tar av gipset om ett par veckor.
Båda kan sannolikt spela i slutspelet. Alla som räknat bort Timrå från det SM-guld som såg givet ut före jul bör avvakta och se om de börjar fungera ihop igen. Bengt-Åke gör sitt, så länge, för att hjälpa Hedström och Timrå att bygga självförtroende. I Tre Kronor får han spela med klasspelare igen. Det blir nyttigt."
" Timo Pärssinen är tillbaka om ett par dar.
Riku Hahl tar av gipset om ett par veckor.
Båda kan sannolikt spela i slutspelet. Alla som räknat bort Timrå från det SM-guld som såg givet ut före jul bör avvakta och se om de börjar fungera ihop igen. Bengt-Åke gör sitt, så länge, för att hjälpa Hedström och Timrå att bygga självförtroende. I Tre Kronor får han spela med klasspelare igen. Det blir nyttigt."
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2007-01-29
OK - Nu ska hakan ut...slå ni som vill!
Håll i er för här bjuder jag på straffspark att såga ett inlägg:
- Jag tror fan imig att denna gång är det bra att killarna blivit uttagna till Sweden Hockey Games. Det känns som att det kan bli det lyft som Jonte behöver. En bra omgivning och inte det självklara stjärnnamnet.
Warg likaså. Ett lyft för honom. De ser ju just nu inte slitna ut...bara lite vilsna. För Backlund def. positivt. Den enda jag tror skulle må bra av att vila är Strålis!
Hopas nu att lite resultat går vår väg denna vecka. Kan vi ta fya till sex pinnar de sista två matcherna så blir det bra. Helst 6, 5 eller fyra är acceptabelt
Håll i er för här bjuder jag på straffspark att såga ett inlägg:
- Jag tror fan imig att denna gång är det bra att killarna blivit uttagna till Sweden Hockey Games. Det känns som att det kan bli det lyft som Jonte behöver. En bra omgivning och inte det självklara stjärnnamnet.
Warg likaså. Ett lyft för honom. De ser ju just nu inte slitna ut...bara lite vilsna. För Backlund def. positivt. Den enda jag tror skulle må bra av att vila är Strålis!
Hopas nu att lite resultat går vår väg denna vecka. Kan vi ta fya till sex pinnar de sista två matcherna så blir det bra. Helst 6, 5 eller fyra är acceptabelt
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2007-01-29
Bragd-Birger: Precis min åsikt! Det var nog det viktigaste nu. Senaste två matcherna kan mycket väl ha varit de sämsta laget gjort sedan återkomsten, inräknat kvalseriesäsongen och hela förra. Därför viktigt att få föra matchen mot HV. Sund att inte Jonte får näta
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2007-01-29
The danman: som RR2 säger...en pinne...det är inte anorexia, men inte är det bra! Men ok - Tack gubbar för pinnen!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2007-01-29
mikenomad: 1 pinne i påsen
ALLA FRAMÅT NU!!! Inget att förlora....
Jag vill se huvudlös offensiv!!!
ALLA FRAMÅT NU!!! Inget att förlora....
Jag vill se huvudlös offensiv!!!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2007-01-29
Nämen gubbar vad säger ni??? Nu är jag nervös... det kan faktiskt bli poäng ikväll...hoppas...hoppas
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2007-01-29
El Maco: typiskt... här sittere man och njuter av uppgivenheten...också ska man måsta bli nervös???
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2007-01-29
Rooster23: Just det...perfekt!!! Stödjer min teori att det inte är ett utan 4 lag som skall rusa om oss med 9 pinnar. Det ytterliggare fina med det är att om det mot förmodan händer är jag glad att vi slipper skämma ut oss i slutspel!!
Se där...vi är vinnare hur det än blir...
Fan...jag börjar låta som SMÅLAND ;=)))
By the way, nån som vet vem bisittaren i etern är?
Se där...vi är vinnare hur det än blir...
Fan...jag börjar låta som SMÅLAND ;=)))
By the way, nån som vet vem bisittaren i etern är?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2007-01-29
Kom igen gubbar!
I dag verkar det ju i alla fall som att vi lirar hockey. Forza TIK. Håll i boxplay nu!!!
I dag verkar det ju i alla fall som att vi lirar hockey. Forza TIK. Håll i boxplay nu!!!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2007-01-27
Dream Team: mmm. han är sååå rolig. Tänk vicken bra ide! Gå in i motståndarens gästbok och sjunga nidvisor...den tål att tänka på, den iden
Föregående · 37 · Nästa
Dvs
FBK väljer Mora
HV väljer Brynäs
Modo väljer TIK (för att de är mer rädda för Modo)
LHC får Luleå
Detta grundar jag på att Luleå förmodligen bedöms ha den vassaste toppen.
Var vi står vette fan. Jag tycker tvärt emot många att vi gjorde en dyngblek insats. Visst, de kämpade och försvarade sig bra, men hallåååå. VF gjorde som dom ville 1 30 minuter. Domaren var inte bra, och kanske matchavgörande, men det hindrar inte att offensiven var bedrövlig. fensiven är K A T A S T R O F ! ! !
1 mål i snitt per match är ju värre än i fjol. OfDet är så förbannat lätt att avväpna oss och trycka ut oss i hörnen. Och gissa vilka som är bäst i ES på det...:
Därför skräckscenariot:
FBK väljer Mora
HV väljer Luleå
Modo väljer Brynäs (för att de är mer rädda för Modo)
LHC får TIK... och trycker som vanligt ut oss både i hörnen och ur kvarten...
Nog neggat! Vi går in i kvarten som underdog...igen...trots allt.
Jag säger som Kapten Gulskägg i Monty Python:
"Us Yellow Beards...we're never more dangerouse than when we're dead"
TACK FÖR SLUTSPELSPLATSEN! Nu bryter vi ihop och tar oss till semi!!!