Bifbiffen: Som sagt han hade en dålig match i slutspelet, även söderström hade nån dålig match. Tycker inte man kan säga att han inte är bäst när det gäller för det, alla kan ha en dålig dag. Kolla exempelvis avgörande matcherna mot Frölunda, då kom han upp stort. Sen är det så klart jävligt tråkigt att det blev som det blev i 6e finalen men tycker ändå Felix totalt sett var grym i slutspelet
+ 1