Lunkan

5065 inlägg · 13617 besäkare

Forumbilder

Visa mappen

0x600-screenshot_20170227225718.png

Ladda ner: screenshot_20170227225718.png



Kommentarer

0x20-nouserphoto.gif Carl Lejonkräk · Alltså om båda lag är med på det så blir ldet ju match ändå liksom fast vinnarna blir sura och förlorarna glada. Värre om det bara är ett lag som försöker förlora. · 2017-02-27 23:19

0x20-nouserphoto.gif Carl Lejonkräk · Alltså om båda lag är med på det så blir ldet ju match ändå liksom fast vinnarna blir sura och förlorarna glada. Värre om det bara är ett lag som försöker förlora. · 2017-02-27 23:19

0x20-e1e9f4663d46894764384db473605f98.jpg Lunkan · Sant, det kanske blev en bra match tillslut. · 2017-02-28 06:54

Om Lunkan
Hejar på: 0x20-bif1bif.svg Brynäs IF

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Stockholm