MakeMyDay21

52 inlägg · 2525 besäkare

Historik

· 2 ·
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2011/2012
Jag hoppas Challe ryker alltså gillar inte hans attityd eller inställning.
Vad jag hört också så har gamm rävarna haft mycket att säga till om sen han kom dit, det gillar inte jag personligen.

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2011/2012
Berka: Byström blir kvar enligt vad jag hört, min lille bror är bästa vän med ludwig (antons lillebror) jag bad han höra om Anton och han hade då sagt att det inte stämde. Antons dröm har alltid varit att spela i Modo.

· 2 ·
Om MakeMyDay21
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: 3. Rookie

är nu OFFLINE

Har inga vänner :(