Historik
Föregående · 12 · Nästa
Café > Sv: Sällskapsresan!!!
mattias - 74: "1:a är minst lika bra men inte riktigt" - vilket är det nu då? Eller är den kanske både och?
Café > Sv: Hitta bilden!
NR_9: Eftersom jag är på så gott humör idag så godkänner jag den bilden. ;-)
Bara att önska på!!!
Bara att önska på!!!
Café > Sv: Hitta bilden!
Helg Ernest: Då vill jag se en monstertruck i full färd med att hoppa över tre bussar. Det måste synas tydligt vad trucken heter.
Café > Sv: Hitta bilden!
Helg Ernest: Just den bilen verkar svår att hitta så jag hoppas det går bra med en från Hedemora istället.
Café > Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Då önskar jag mig en bild på en "nyraserad" Tjörnbro. Helst tagen då båten fortfarande var kvar.
Frölunda HC > Sv: Frölunda bäst i Europa!
Heda: Hade jag copyrightat det där hade jag varit en mycket rik man nu.....
Café > Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Här får du fem Finska polisbussar med en sjätte på väg in.
Länkar:
http://www.tammis.to/fr.jpg
http://www.tammis.to/fr.jpg
HV71 > Sv: Ryckte K-arena
OskarB: Det pratades väl om att bortastå skulle placeras där nuvarande ungdomssektionen finns, alldeles till vänster om hemmaklacken. Låter som en ganska dålig lösning tycker jag...
Café > Sv: Hitta bilden!
claesw: Kan vara så att mi brandvägg sätter stopp för en del också. Men jag litar på dig och ber dig önska vidare!!
Café > Sv: Hitta bilden!
claesw: Jag kan inte ens se någon bild. Bara en logga om att "the picture is hosted by osv"
Café > Sv: Hitta bilden!
mangan: Eller vi ändrar definitionen lite. En Geckoödla som tar sig fram på vattnet, då stämmer det bättre med min bild.....
Café > Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Paris i widescreen. Då vill jag se en bild på en Geckoödla som springer på vattnet.
Café > Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Här är nästan hela stan, från Eiffeltornet. Sökte på "Paris by night" - en del annat än jag hade tänkt mig dök upp... :-)
Länkar:
http://www.thewallpapers.org/world_cities/paris/Paris%20at%20Night,%20from%20Eiffel%20Tower%20
http://www.thewallpapers.org/world_cities/paris/Paris%20at%20Night,%20from%20Eiffel%20Tower%20
Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: Kronan syns tydligt, bandet kan man ana i nederkant av bilden.. Men nu var det ju inte heller henne jag ville se - bl.a. av den anledningen... ;-) *s*
Café > Sv: Hitta bilden!
mangan: Insåg just mitt eget misstag. Miss UNIVERSUM är det jag är ute efter och inget annat. Alltså 1984 års Miss Universum med krona och hela köret. Delar ut guldstjärna till den som är först trots att jag redan har hunnit hem.
Café > Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Tack. Hinner precis få iväg önskningen innan hemgång från jobbet. Jag vill se En bild på Miss World från 1984, med krona och band och allting.
OBS! Guldstjärna till den som hinner få fram en bild innann jag kommer hem.....
OBS! Guldstjärna till den som hinner få fram en bild innann jag kommer hem.....
Café > Sv: Hitta bilden!
Dream Team: Så här, kanske. Man hade ju gärna varit på plats där nu. Även om vädret är klart godkänt här hemma också för tillfället.
Frölunda HC > Sv: Seriebiljett
Danne_l: Så vi som redan bokat/hämtat seriebiljett får inte vara med och rösta?
Café > Sv: Hitta bilden!
Alisandali: Den är godkänd. Bara att önska vidare. Så har ser den ut på lite närmre håll:
Café > Sv: Hitta bilden!
Salle: Då vill jag se en flygbild över Säve flygplats. Man måste kunna se hela banan, dock.
Café > Sv: Hitta bilden!
mangan: Ska gå och sova nu. Får jag godkänt, vilket jag bör få, vill jag se en bild på pappan till Djurgårdens tvåmålsskytt i allsvenskan idag. Han ska på bilden vara iförd en röd matchtröja. Överlåter sedan till den välrenommerade tävlingsledningen att godkänna och vidarebefordra önskningen.
God natt!!
God natt!!
Café > Sv: Roliga länkar
65selander: Jag har suttit och firat midsommar på/i en MF från tidigt 70-tal. Den kvällen avslutades för övrigt med kovältning i grannens kohage. Fan vad skoj man hade förr i tiden!
Svenska Hockeyligan > Sv: Ändringar inför nästa säsong!
Huge: Ingen regel utan undantag naturligtvis..... Men jag tror nog de flesta håller med mig.
Svenska Hockeyligan > Sv: Ändringar inför nästa säsong!
Paddan: Äntligen inför även hockeyn möjligheten att välja motståndare själv i kvartsfinalen. Inom handbollen och innebandyn har det ju fungerat utmärkt under många år och jag tror att det också kommer att gynna hockeyn. Måste man välja mellan ett lag 28 mil bort eller ett 128 mil bort väljer man ju naturligtvis det som ligger 28 mil bort.
Nåväl, så har går det till: Ettan väljer mellan de två sämst placerade slutspelslagen (lag 7 el 8). Tvåan väljer därefter ett av de två sämst placerade som blir kvar (lag 6, 7 el 8). Sedan väljer trean sin motståndare bland de två sämst placerade kvarvarande och fyran får det lag som blir över. Detta gäller bara i kvarten.
Bra agerat av förbundet.
Nåväl, så har går det till: Ettan väljer mellan de två sämst placerade slutspelslagen (lag 7 el 8). Tvåan väljer därefter ett av de två sämst placerade som blir kvar (lag 6, 7 el 8). Sedan väljer trean sin motståndare bland de två sämst placerade kvarvarande och fyran får det lag som blir över. Detta gäller bara i kvarten.
Bra agerat av förbundet.
Frölunda HC > Sv: Relevant NHL-teori!
audiblegiraffe: Frågan är väl bara om Samme finner sig i att spela för en såpass "låg" lön som $550 000. Det ska nog ett bättre kontrakt till om han ska lämna Sverige för spel i NHL ännu en gång.
Café > Sv: Hitta bilden!
The Fat Bastard: Det borde han mena. Det var den hand James Butler "Wild Bill" Hickock påstods ha haft när han blev skjuten.
William Frederick "Buffalo Bill" Cody var ju känd som ponnyexpressryttare och showartist, inte pokerspelare.
William Frederick "Buffalo Bill" Cody var ju känd som ponnyexpressryttare och showartist, inte pokerspelare.
Café > Sv: Hitta bilden!
Salle: Exakt vad jag menade. Ligger otroligt fint nere i småbåtshamnen. Och de hade god ö.... läsk i baren..
Önskningen är din!!
Önskningen är din!!
Café > Sv: Hitta bilden!
Linnea: Man tackar! Jag önskar att se en bild från Hard Rock Cafe i Miami. Det ska vara minst en båt med i bilden också.
Frölunda HC > Sv: Busy busy busy!
MickeASthlm: Så vi som håller på Frölunda i hockey får inte ha något favoritlag i fotboll? Eller handboll, innebandy, squash, pingis, bandy osv.
Frölunda Indians har ishockey på programmet, punkt slut. Blåvitt har inget hockeylag att hålla på. Sävehof har inget fotbollslag etc.
Ser det som väldigt motsägelsefullt att man inte skulle få hålla på nåt annat än "sitt eget" lag.
I Stockholm är det föreningen man går för att se, inte idrotten. Jag menar, AIK innebandy hade aldrig haft så höga publiksiffror om hockeysektionen spelat i Elitserien, eller? Går det dåligt i en sport går man vidare till nästa, det är ju ändå samma förening. Det, om något, är motsägelsefullt.....
Frölunda Indians har ishockey på programmet, punkt slut. Blåvitt har inget hockeylag att hålla på. Sävehof har inget fotbollslag etc.
Ser det som väldigt motsägelsefullt att man inte skulle få hålla på nåt annat än "sitt eget" lag.
I Stockholm är det föreningen man går för att se, inte idrotten. Jag menar, AIK innebandy hade aldrig haft så höga publiksiffror om hockeysektionen spelat i Elitserien, eller? Går det dåligt i en sport går man vidare till nästa, det är ju ändå samma förening. Det, om något, är motsägelsefullt.....
Café > Sv: Digitalkamera
65_Selander: Här är ett annat alternativ. Storleken gör den mer lämpad som fyllekamera. Dessutom tar den ganska stora bilder. Sen gillar jag Konica/Minoltas kameror själv. Har en dImage x31 själv, den funkar till det jag vill ha kamera till. Festkort, lite kort från våra resor, kanske nåt till familjealbumet osv.
Föregående · 12 · Nästa
