Historik
Föregående · 12 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Snoop: Inte speciellt, men av alla namn som nämnts så är Sjödin den enda jag nog inte velat ha
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Ingen mer oro för att få Sjödin som sportchef, han kommer bli scout i Brynäs från och med nu! YES :) länk
Rögle BK > Grattis Rögle till Elitserien 08/09
Bara buga och bocka och säga grattis till Elitserien för eran del :)
Ska bli riktigt roligt att få ett nytt lag för min del i Elitserien :)
Grattis och Välkommen upp!
Ska bli riktigt roligt att få ett nytt lag för min del i Elitserien :)
Grattis och Välkommen upp!
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Uno Gordon: Motståndet har väl inte alls varit de lättaste? Leder dom serien ? Nej! Om det nu vore lätt motstånd som man kan tro att de är när du skriver så borde Leksand alltså leda Kvalserien överlägset och inte ha släppt in ett ändå mål bakåt då? eller?
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
andyo: Bara för att jag går med i en diskussition som ligger i fel tråd, äre mitt fel det kanske? Lär ju bero på den som började med de hela och inte på mig!
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
andyo: Allt blir ju ännu mer ihopp blandat om man ska försöka förstå sig på vad du just skrev :)
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
andyo: Ja men sedan blir allting helt ihop blandat som bara gör det jobbigt att läsa!
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Dream Team: Men gud så kinkig man får vara. Låt mig gissa att du sitter hemma på en lördagkväll och har ingenting att göra?
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Uno Gordon: Som jag tolkar dig så vill du inte värva spelare från Allsvenskan, men du skriver toppnamn på spelare i Allsvenskan som du inte skulle säga nej till!
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Uno Gordon: " Jag anser att tiderna är förbi då vi värvade allsvenskt " De skrev du själv!
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Uno Gordon: Jo du skrev så. Men du skrev ju samtidigt att du inte skulle värva från Allsvenskan
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Uno Gordon: Visst dom må vara bra spelare alla dom. Men alla dom spelar väl ändå i Allsvenskan?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jean1: Hon lär knappast ta på sig den nya, hon har sina vanor som hon själv säger, då gäller nog inte den nya kepsen heller :)
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
Barbarossa: Du är bra rolig du. Kan du aldrig skriva när det gäller något bra? Bara negativt när du skriver, aldrig något annat!
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
Jag tycker denna match påminner om Kvartsfinal 4 i Ö-vik, där var vi inte alls med i matchen men dagen efter vet vi alla hur de gick
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
Jensen_12: Japp, det har tydligen körts väldigt fort, hur fort vill nog ingen veta
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
Verkar inte bättre än såhär: Domare: Marcus Vinnerborg
Leo Takula, Tomas Källin
Leo Takula, Tomas Källin
Timrå IK > Sv: Varför så få anmälda?
fredriko74: 40 stycken är rätt bra med tanke på att det är övernattning i Jerusalem och då är det rätt svårt för många att bli lediga, finns säkert annat som stoppar med. Vad krävs för att du ska va nöjd då?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Allt för att kunna bära fram sitt eget lag. Men det var knappast bra drag där igår kväll, mer skrattretande dåligt. Visst bör det ändras men har varit så under 2,3 år eller något sånt, men har något hänt? Nej!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
janssonovich: Åk ner ditt själv och se hur pissigt det är. EN gång Jönköping och ALDRIG mer!
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
ajon: Äre inte så att du bara är lite avis för att vi är i semi och inte ni? ;)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: Ingen aning om han tänker åka, gissar på att de kommer bli rätt svårt att fylla en buss
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Så sjukt underbar seger, sen att den fick ses på plast gör det hela ännu bättre =) Få ut laget en gång efter dom lämnat isen. Stå utanför och skrika i 10 minuter för att sedan bege sig till baksidan och ropa ut kung Challe, SÅ UNDERBART!
MoDo Hockey > Sv: Slaget om Västernorrland 2008 match III av...
Dogsbite: Du har så rätt. När dom leder är dom glad och kaxig. När dom ligger under grinigar och gnälliga som en 4-åring :)
MoDo Hockey > Sv: Slaget om Västernorrland 2008 match III av...
Lumber Jack: I ditt tycke ja, inte min. Svårt att förstå det eller?
MoDo Hockey > Sv: Slaget om Västernorrland 2008 match III av...
supertrött: Den uppfattningen får stå för dig, jag delar den inte med dig. Punkt slut!
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Kerstin_k: Haha :) inte riktigt, men kände för att kolla upp det för att vara säker!
MoDo Hockey > Sv: Slaget om Västernorrland 2008 match III av...
Lumber Jack: Sådär äre, vare sig du vill tro det eller inte. Han gillar ju trots allt att spela tufft spel.
MoDo Hockey > Sv: Slaget om Västernorrland 2008 match III av...
supertrött: Styf är inte den som viker ner sig, när det hettar till så viker han sig inte, han åker hellre ditt. Så där e du fel ute!
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Kerstin_k: Kämpa Tenkrat eller någ dyligt, om mitt mina inte är allt för kort :)
Föregående · 12 · Nästa