Historik
Föregående · 17 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sitter och kollar lite på J20s poängliga totalt. MPS har spelat 6 matcher och har 7+6 alltså 13 poäng. Då har den som leder gjort 21 poäng och spelat hela 18 matcher...
Timrå IK > Sv: Hockeyligan tar död på läktarkulturen!
Danne_l: Då måste den ha varit rätt dyr för er?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå 2007-10-20
mikenomad: På Hockeyligan står det så här i alla fall:
Domare: Thomas Andersson
Robert Larsson, Anders Ahlström
Domare: Thomas Andersson
Robert Larsson, Anders Ahlström
Timrå IK > Sv: Apropå inget
TikRikard: De där låter rätt bra, jag vet ännu inte ens om jag får åka ner, igår kväll såg det inte ut som så, men vi får se vad dom svarar
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2007-10-16
mikenomad: Dom har nog inte hunnit uppdatera den bara ska du se.
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2007-10-16
Mathias: Finns de platser kvar ännu? Har dessvärre inget körkort!
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Röda Tallen: Jo visst äre. Det som förvåna mig är hur mycket MPS orkar spela, han spelade hela matchen och då och då körde han varanat byte och han var pigg i 3 perioder!
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Jensen_12: Kan tyvärr inte säga exakt vad det är för skada, skulle gissa på knäskada. Han landade olyckligt efter en tackling.
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Nyss hemkommen från Timrås J18 match mot Östersund/Brunflo, seger med 6-0 MPS stog för 2 ass, medans Lander tyvärr klev av efter första perioden pga skada!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2007-10-13
Herminator: Jag trodde han va fri skadan jag, men icke då :(
Timrå IK > Sv: DIF - Timrå IK 2007-10-09
Är det av någon speciell anledning Åkerlund står ? eller är det bara för att vila Backlund?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Får vi spela det spel vi spelade i första perioden idag i alla perioder + att vi får Jonte, Hynning och Tenkrat, så vill jag inte tänka på hur bra detta kan bli :)
Timrå IK > Sv: Res med Supporterklubben
actionleif: Suck så långsamt det går uppåt :/ KOM IGEN NU!! :D
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Dom sitter här och lägger upp längre filmer på Youtube, vad andvänder ni för pogram då? :)
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Vad äre för tid som gäller för Timrå - Brynäs på fredag egentligen? Står olika överallt :/
Timrå IK > Sv: Clas Ohlson Cup
Snoop: Försäsongen är ju inte direkt det viktigaste på året, en förlust eller oavgjort lite här och var gör ju ingenting! viktigast att vi är som bäst i slutet av säsongen :)
Timrå IK > Sv: Clas Ohlson Cup
Snoop: Försäsongen är ju inte direkt det viktigaste på året, en förlust eller oavgjort lite här och var gör ju ingenting! viktigast att vi är som bäst i slutet av säsongen :)
Timrå IK > Sv: Clas Ohlson Cup
73Sjöbba: Fan vad illa, har blivit behandlad på likadant sett uppe i Luleå.
Timrå IK > Sv: Clas Ohlson Cup
Äre bara för mig som Swehockeys sida jävlas? kommer in på hemsidan men inte på "games online" :(
Timrå IK > Sv: Timrå Juniorer
General_Moisio: Inte sett dom träna, men länken jag skickar med säger en del om dessa 2 spelare, det viktiga står långt ner!
Svenska Hockeyligan > Sv: Hur slutar ES-07-08?
Detta tror jag på!
1: Hv 71
2: Frölunda
3: Timrå Ik
4: Modo
5: Färjestad
6: Linköping
7: Brynäs
8: Mora
9: Djurgården
10: Södertälje
11: Luleå
12: Skellefteå
1: Hv 71
2: Frölunda
3: Timrå Ik
4: Modo
5: Färjestad
6: Linköping
7: Brynäs
8: Mora
9: Djurgården
10: Södertälje
11: Luleå
12: Skellefteå
Föregående · 17 · Nästa