Historik
Föregående · 166 · Nästa
Support > Sv: HockeySnacks drift-tråd
Varför syns alla mina gästböcker utom Brynäs under mina forum?
Ytterst märkligt. syntes igår.
Ytterst märkligt. syntes igår.
+ 1
Brynäs IF > Sv: 5-2
Grattis Brynäs
Rättvist men det blir knappast SM-guld för något av våra lag. Imponerad av sigalet ikväll
Leksand har mycket att bevisa, Abbott kommer i oktober, tror inte det hjälperna jättemycket men plats 10-12 kan det bli med lite tur och då är jag realistisk
Lycka till i serien.
Rättvist men det blir knappast SM-guld för något av våra lag. Imponerad av sigalet ikväll
Leksand har mycket att bevisa, Abbott kommer i oktober, tror inte det hjälperna jättemycket men plats 10-12 kan det bli med lite tur och då är jag realistisk
Lycka till i serien.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja:
B spelare? Menar du han som spelat i SHL tidigare samt gjorde 40 poäng för Aik i allsvenskan för 2 säsonger sedan.
Antar att Brynäs har bara superduperbra spelare!
B spelare? Menar du han som spelat i SHL tidigare samt gjorde 40 poäng för Aik i allsvenskan för 2 säsonger sedan.
Antar att Brynäs har bara superduperbra spelare!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Så här ställer LEKSAND IF upp i morgondagens träningsmatch emot Brynäs IF i Ljusne Ishall
Målvakter:
Axel Brage (Janne Juvonen)
Backpar:
Johan Fransson – Daniel Gunnarsson
Filip Johansson – Jonas Ahnelöv
Calle Själin – Mattias Göransson
Lucas Nordsäter – August Berg
Kedjor:
Sebastian Wännström – Patrik Zackrisson – Fredrik Forsberg
Thomas Valkvae-Olsen – David Rundqvist – Daniel Trkulja Olsson
Oskar Lang – Andreè Hult – Marcus Karlberg
Martin Karlsson – Linus Persson – Jon Knuts
Ritola är på BB med frugan tydligen 😁
Målvakter:
Axel Brage (Janne Juvonen)
Backpar:
Johan Fransson – Daniel Gunnarsson
Filip Johansson – Jonas Ahnelöv
Calle Själin – Mattias Göransson
Lucas Nordsäter – August Berg
Kedjor:
Sebastian Wännström – Patrik Zackrisson – Fredrik Forsberg
Thomas Valkvae-Olsen – David Rundqvist – Daniel Trkulja Olsson
Oskar Lang – Andreè Hult – Marcus Karlberg
Martin Karlsson – Linus Persson – Jon Knuts
Ritola är på BB med frugan tydligen 😁
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skönt att det äntligen drar igång igen. Rykten säger att Leksands förstakedja imorgon är
Zackrisson - Wännström - Ritola
Den sistnämnde är tydligen spelklar tills imorgon, det trodde iaf inte jag
Lycka till imorgon Brynäsare ;)
Zackrisson - Wännström - Ritola
Den sistnämnde är tydligen spelklar tills imorgon, det trodde iaf inte jag
Lycka till imorgon Brynäsare ;)
+ 7
Leksands IF > Sv: En matchserie om en SHL-plats: Leksand vs Mora.
Tarasov:
Melin kanske gör sin sista säsong som tränare
www.expressen.se/sport/hockey/shl/melin-nagon-gang-maste-man-ju-sluta-/
Melin kanske gör sin sista säsong som tränare
www.expressen.se/sport/hockey/shl/melin-nagon-gang-maste-man-ju-sluta-/
Leksands IF > Sv: En matchserie om en SHL-plats: Leksand vs Mora.
Tarasov:
Nu gäller det bara att få gruppen och funka, kan bli allt mellan slutspel och kval. Allt är möjligt i hockey
Nu gäller det bara att få gruppen och funka, kan bli allt mellan slutspel och kval. Allt är möjligt i hockey
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Knåpade ihop en tabell jag med. Det är fritt att kommentera 😂😂👍🏻
Frölunda
Luleå
Färjestad
Rögle
Djurgården
Lakers
Skellefteå
LHC
Brynäs
Leksand
HV71
Malmö
Örebro
Oskarshamn
Frölunda
Luleå
Färjestad
Rögle
Djurgården
Lakers
Skellefteå
LHC
Brynäs
Leksand
HV71
Malmö
Örebro
Oskarshamn
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Ser inget fel i att man får tycka illa eller tom hata vissa lag. Vad är problemet liksom?
Jag har alltid avskytt Färjestad. Unnar inte den jävla klubben någon framgång öht. Ser hellre att Brynäs vinner en sm final mot FBK. 😎👍🏻
Jag har alltid avskytt Färjestad. Unnar inte den jävla klubben någon framgång öht. Ser hellre att Brynäs vinner en sm final mot FBK. 😎👍🏻
+ 8
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
{8399}:
Det får du absolut tycka men kollar man Leksands trupp ser den faktiskt riktgt bra ut för att vara en nykomling. Personligen tycker jag leksand och Brynäs trupper ser rätt jämbördiga ut med kanske lite plus för Brynäs på målvaktssidan. Kommer bli en spännande säsong. Jag tror våra lag hamnar någonstans mellan plats 8-12 beroende på hur det blir med skador m.m.
Ha en fin dag i solen ☀️
Det får du absolut tycka men kollar man Leksands trupp ser den faktiskt riktgt bra ut för att vara en nykomling. Personligen tycker jag leksand och Brynäs trupper ser rätt jämbördiga ut med kanske lite plus för Brynäs på målvaktssidan. Kommer bli en spännande säsong. Jag tror våra lag hamnar någonstans mellan plats 8-12 beroende på hur det blir med skador m.m.
Ha en fin dag i solen ☀️
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
{8785}:
Köper den där men byt plats på Skellefteå och Malmö. Jag tror Malmö blir säsongens flopp. Leksand blir nog mellan 8-12 beroende på hur vi klarar oss från skador mm 👍🏻
Köper den där men byt plats på Skellefteå och Malmö. Jag tror Malmö blir säsongens flopp. Leksand blir nog mellan 8-12 beroende på hur vi klarar oss från skador mm 👍🏻
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Steenm:
Rykten i leksand säger att Johansson valde bort Gynge pga att han var för dyr samt att man inte ville chansa att värva honlm pga hans skadehistorik. Nu blir det väl succé ;)
Rykten i leksand säger att Johansson valde bort Gynge pga att han var för dyr samt att man inte ville chansa att värva honlm pga hans skadehistorik. Nu blir det väl succé ;)
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Patrik Lundh klar för Linköping. LHC verkar få ett spännande lag till vintern
Övrig sport > Sv: Snooker
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Kevin47:
Leksands forum är dött. Roligare och vara här inne och skriva. Stör det dig? Har ju inte direkt varit otrevlig eller hur? 😎
Leksands forum är dött. Roligare och vara här inne och skriva. Stör det dig? Har ju inte direkt varit otrevlig eller hur? 😎
+ 8
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Johannes
Jag ogillar såklart Brynäs men det skall vara lite hatkärlek mellan våra lag som det alltid varit i alla år.
Jag fullkomligen avskyr Färjestad. Unnar inte den jävla föreningen nånting. Vidrigt lag 😂😂👍🏻
Jag ogillar såklart Brynäs men det skall vara lite hatkärlek mellan våra lag som det alltid varit i alla år.
Jag fullkomligen avskyr Färjestad. Unnar inte den jävla föreningen nånting. Vidrigt lag 😂😂👍🏻
+ 2
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Kevin47:
Känslig?
Tycker det är roligt att det händer något och att läsa folks olika tankar om de värsta rivalerna till mitt lag är underbart . Vill du ha en blankett om lättkränkthet?
Känslig?
Tycker det är roligt att det händer något och att läsa folks olika tankar om de värsta rivalerna till mitt lag är underbart . Vill du ha en blankett om lättkränkthet?
+ 4
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Bäska droppar:
Förvånansvärt att ingen av Luleås VM finnar är med men istället har man tagit med lasu och Sundström! Jösses 😂😂😂
Förvånansvärt att ingen av Luleås VM finnar är med men istället har man tagit med lasu och Sundström! Jösses 😂😂😂
+ 5
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Frågan är om personen som gjort denna lista varit rejält packad. Ingen rödin och everberg med på listan. Humor 😂😂😂
hockeybladet.nu/silly-season/lista-de-tio-basta-nyforvarven-i-shl-hittills/
hockeybladet.nu/silly-season/lista-de-tio-basta-nyforvarven-i-shl-hittills/
+ 11
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
+ 9
Leksands IF > Sv: En matchserie om en SHL-plats: Leksand vs Mora.
Nu är det officiellt
Välkommen till Leksand Patrik 💙
www.leksandsif.se/artikel/iht4ajxqd-30ead/patrik-zackrisson-klar-for-leksands-if
Välkommen till Leksand Patrik 💙
www.leksandsif.se/artikel/iht4ajxqd-30ead/patrik-zackrisson-klar-for-leksands-if
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Dahlén skulle nog passa bra i Leksand.
Känns som om han skulle kunna göra 20-30 poäng i rätt omgivning. Blev otroligt imponerad av honom när ni gick upp senast.
Känns som om han skulle kunna göra 20-30 poäng i rätt omgivning. Blev otroligt imponerad av honom när ni gick upp senast.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
+ 1
Leksands IF > Sv: En matchserie om en SHL-plats: Leksand vs Mora.
Ja det ser onekligen intressant ut
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2019
atomragnar:
Var ju snack om Steen i någon annan hockeytråd ” minns inte vilken ”
Skulle ju vara hockeyallsvenskans bästa värvning någonsin om ni landade honom.
Var ju snack om Steen i någon annan hockeytråd ” minns inte vilken ”
Skulle ju vara hockeyallsvenskans bästa värvning någonsin om ni landade honom.
+ 4
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Honken:
Zackrisson var aktuell senast leksand var i shl, allting var i princip klart, klubben hade ordnat med allt det sociala samt stallplats till hans sambos hästar, då hostade ryssarna upp mer pengar. Detta har jag hört från en kompis som bor i leksand. Men kan ju såklart vara felunderrättad ;)
Zackrisson var aktuell senast leksand var i shl, allting var i princip klart, klubben hade ordnat med allt det sociala samt stallplats till hans sambos hästar, då hostade ryssarna upp mer pengar. Detta har jag hört från en kompis som bor i leksand. Men kan ju såklart vara felunderrättad ;)
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Mattson:
40 miljoner i tv pengar som inte är medräknade under deras minusresultat från den gångna säsongen, sedan tror jag att Ejendal återigen öppnat pluskan eller någon annan extern finansiär, finns många i siljanstrakten 😆
40 miljoner i tv pengar som inte är medräknade under deras minusresultat från den gångna säsongen, sedan tror jag att Ejendal återigen öppnat pluskan eller någon annan extern finansiär, finns många i siljanstrakten 😆
Föregående · 166 · Nästa

verkligen