Historik
Föregående · 3 · Nästa
Mora IK > Sv: Mora IK - Djurgårdens IF
Nu börjar man bli söt.......................................................
Mora IK > Sv: Mora IK - Djurgårdens IF
freppe: Sälja sin själ till siljansnäs, tror ingen moring sjunker så lågt nån gång, eller rättaré sagt aldrig atf vi sjunker så lågt
MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK:Å
MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK:Å
Mora IK > Sv: MAtchen igang!
Dino: Nu kommer de berömda leksands nerverna att börja dallra.
Timeout av Harri nu sen in med 2 snabba.
Timeout av Harri nu sen in med 2 snabba.
Mora IK > Sv: MAtchen igang!
Vi får tänka som han som sitter bakom i FMM arena.
Leksingarna blir trötta av att spela powerplay-vet inte riktigt hur han tänker.
Leksingarna blir trötta av att spela powerplay-vet inte riktigt hur han tänker.
Mora IK > Sv: MAtchen igang!
freppe: SÅN julbelysning ska jag ha, undrar vad grannarna säger när man drar på stereon bara.
Mora IK > Sv: MAtchen igang!
robin: Dom visade just målen i LIF-MIK på canal+
Skott från vänster av LUPASCHUK, målisen lämnar retur som går till höger, där står KERMAN och rakar in pucken i tom kasse. Leksands mål skiter jag i, inget att se
Skott från vänster av LUPASCHUK, målisen lämnar retur som går till höger, där står KERMAN och rakar in pucken i tom kasse. Leksands mål skiter jag i, inget att se
Mora IK > Sv: MAtchen igang!
robin: När LIF förlorat ikväll har dom väl gjort säsongens sämsta match
Mora IK > Sv: MAtchen igang!
robin: Får inget svar av polaren i hallen, jag ger en direkt rapport när jag får det.
Mora IK > Sv: MAtchen igang!
robin: jag kan ringa i pausen, tror inte han hör telefonen nu.
Annars finns ju webbradion.
Annars finns ju webbradion.
Mora IK > Sv: Timrå - Mora IK
lex: du har inte förstått taktiken - dom ska kontra in ett mål i 3-5 och då vill dom ha kvicka forwards på isen, därför sitter backarna på botbänken, dom har helt enkelt ingen nytta av dom.
Mora IK > Sv: Transferfönstret
Seabiscuit: Desto större orsak att få hit en utpräglad målskytt - så att de andra ser att det är möjligt att göra mål, då kanske det släpper åt såna som Fabus t.ex.
Mora IK > Sv: Transferfönstret
zeb: ...eller finne, lett , slovak, tjeck, ryss eller colombian - vad tusan som helst bara han kan göra mål - i mängder.
Mora IK > Sv: Mora IK - Luleå
Vi kanske blir utan Marco Tuokko några matcher nu som grädde på moset.
följ länken.......
följ länken.......
Mora IK > Sv: Mora - Brynäs
Har aldrig sett ett lag (MIK) kämpa så för att vara riktigt säkra på att vara tvåa på pucken som i kväll...................
Mora IK > Sv: Modo - Mora
Vad är det för pucko som sköter statistiken på swehockey, verkar inte befinna sig på rätt planet.
Föregående · 3 · Nästa
