Historik
Föregående · 11 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Sputnik: T.Erixon, Westerlund & Boyce är signerad och klar. Bör presenteras den här veckan, senast nästa vecka😊
+ 21
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
TIK1928: Jag har inte kollat så mycket på vad dom andra lagen har för backsida, men jag tycker att Timrås backsida är ”bättre” än iallafall 3-5 andra SHL lag.
Men våran backsida känns oerhört stabil och riktigt bra för för att vara en nykomling 😊
Men våran backsida känns oerhört stabil och riktigt bra för för att vara en nykomling 😊
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Niikeliito: Min källa hade rätt denna gång, kul! Det blir garanterat roligare kommande säsong kontra senaste visiten i SHL!!😊😊
+ 12
MoDo Hockey > Sv: Silly season
TickledDonkey: Ni MoDo supportrar kan vara lugn, mina källor säger att Näsén stannar kvar.
+ 14
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Puckat: exakt så tror jag också, men man vet aldrig så därav det jag skrev.
Kan vara 1+1 också där båda parter kan bryta efter ett år om det ej fungerat som tänkt :)
Kan vara 1+1 också där båda parter kan bryta efter ett år om det ej fungerat som tänkt :)
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Puckat: LaLeggia & Zajac klar! Jag tror det blir 1 eller 2 årskontrakt! :)
+ 5
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Nisse på Mon or: Köpte inte Timrå Kommun skönviksbacken av sundsvalls kommun för längesedan för typ 1kr? kan ha helt fel men någonting i bakhuvudet säger att det var så
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Nisse på Mon or: Timrå IK kan idag meddela att Erik Walli Walterholm förlänger med laget med ett tvåårskontrakt.
+ 23
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Sputnik: Jag ser LaLeggia först och främst som en offensiv back, men kan ju vid skador/avstängningar också spela ytterforward.
Zajac är enligt mig en hyfsat stabil tvåvägsback som har styrkan i det offensiva spelet och gör en hel del poäng.
LaLeggia och Zajac spelade båda i Univ. of Denver (NCAA) under åren 2012-2015 iallafall 😊
Jag hoppas båda kommer till Timrå 😊🙏🏼
Zajac är enligt mig en hyfsat stabil tvåvägsback som har styrkan i det offensiva spelet och gör en hel del poäng.
LaLeggia och Zajac spelade båda i Univ. of Denver (NCAA) under åren 2012-2015 iallafall 😊
Jag hoppas båda kommer till Timrå 😊🙏🏼
+ 4
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
JonteD: Vad bestämmer San José? Det är väl ändå Jonte som bestämmer då han inte har något kontrakt med San José, dom äger bara hans rättigheter ingenting annat.
+ 7
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
{9037}: båda 2 har fina siffror, men Ullmark blir nog kvar där borta och Forsberg lär väl gå till KHL eller NL om han inte blir kvar i Nordamerika..
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
stoff: Han är ingen förstemålvakt heller. Timrå behöver värva en målvakt med rutin, som spelat i SHL eller t.o.m högre nivå i flera år.
JJ blev ju knappt satt på prov den gångna säsongen då det in princip var spel mot ett mål i 52 omgångar, så det går inte riktigt att säga hur bra han är / kan vara eller heller.
I LHC fick JJ finna sig att vara backup målis. Och det får han nog göra här också.
JJ blev ju knappt satt på prov den gångna säsongen då det in princip var spel mot ett mål i 52 omgångar, så det går inte riktigt att säga hur bra han är / kan vara eller heller.
I LHC fick JJ finna sig att vara backup målis. Och det får han nog göra här också.
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
cloon: NEJ TACK!! Vi har ju redan JJ.
Ska vi ha 2 reservmålvakten i SHL?!
Ska vi ha 2 reservmålvakten i SHL?!
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Puckat:
J.Dahlén - NY - NY / J.Lööke
V.Lodin - A.Lundin - NY / J.Lööke / S.Hartmann
R.Alvarez - J.Blomqvist - E.Andersson
J.Olofsson - C.Liljewall - S.Hartmann/NY
J.Boyce
V.Liljegren
E.Walli-Walterholm
Typ så här snurrar mina tankar i skallen just nu
J.Dahlén - NY - NY / J.Lööke
V.Lodin - A.Lundin - NY / J.Lööke / S.Hartmann
R.Alvarez - J.Blomqvist - E.Andersson
J.Olofsson - C.Liljewall - S.Hartmann/NY
J.Boyce
V.Liljegren
E.Walli-Walterholm
Typ så här snurrar mina tankar i skallen just nu
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Nisse1: Jag gissar på att den där tjecken som oskarshamn värvade är skapligt dyr, värvad från KHL och gjort skapligt med poäng där..
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
erathoo: Nej tack, han må vara gammal men han har inte tillräckligt med rutin för att jag ska känna mig någorlunda säker med vår målvakt i höst/vinter.
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Om vi leker med tanken att vi kommer till ett scenario där finalen inte går att genomföras av olika anledningar.
Blir det Timrå som går upp till SHL då om finalen inte kan spelas klart?
Eller vad står det i regelverket?
Jag har försökt googlat lite men inte hittat något om att "det här händer" om så blir skulle bli fallet.
Jag har bara hittat reglerna om hur slutspelet ska spelas etc..
Ge Mig Frid - VINN!
Forza Timrå!!!
Blir det Timrå som går upp till SHL då om finalen inte kan spelas klart?
Eller vad står det i regelverket?
Jag har försökt googlat lite men inte hittat något om att "det här händer" om så blir skulle bli fallet.
Jag har bara hittat reglerna om hur slutspelet ska spelas etc..
Ge Mig Frid - VINN!
Forza Timrå!!!
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
OlliJanne: sökte på Lodin och då kom detta fram
Länkar:
Viktor Lodin - Timrå IK
Viktor Lodin - Timrå IK
Timrå IK > Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2017-10-09
OlliJanne: Nu spelar ju inte Jesper Bratt i vancouver utan i NJ Devils.
Timrå IK > Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2017-10-09
Jåkkinen: Viktigt som fan! Fortsätt så här nuuuuu !!!!
Timrå IK > Sv: NU DRAR VI UPP PUBLIKSNITTET!!
DJ Hemp: Håller fullständigt med dig förutom tv programmet !
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ni som gillar manager spel. Finns ett hockeyspel på FB som heter Dynasty Hockey, svinkul. när man kommer upp i level 50+ kan man köpa legender som Gretzky etc.. Ville bara tipsa er om det :)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kongo: Jag gör allt på mitt sätt. Brukar alltid vara det bästa alternativet imo
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tik1966: vi borde dra ihop ett gäng som verkligen går dit och protesterar. slå näven i bordet helt enkelt.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2016-12-19
Nisse på Mon: Enligt källor var det endast Mora som var aktuellt för honom. Då han spelat där tidigare.
Timrå IK > Sv: Silly Season 2016/2017
palleparling: Det stod på STs sillysida, jag mailade dom och påpekade att han var klar för BIK Karlskoga
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2016/2017
Sputnik: Precis, förhoppningsvis blir det en rolig säsong det här!! :D
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2016/2017
Puckat: Ja det tycker jag också, låter fullt rimligt. Kolla bara på Dahlén, från J20 till att trycka dit 21 baljor (Slutspelserien inräknad) !
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2016/2017
Sputnik: Ja så är det, Lööke har beskrivit sig själv som en bra passningspelare bland annat. Sen kan man ju givevis göra många mål för det och jag är övertygad att han kommer producera bättre här än i Almtuna.
Timrå IK > Sv: Silly Season 2016/2017
{7566}:
Jag tycker att Patrik Norén ska värvas som en "ersättare" till brynis, Samt kontraktera ohre och låna ut honom till division 1 så han får stå ofta och kunna utmana på det sättet senare. Ejdsell och Persson hade jag jobbat hårt på att få över hela säsongen med. Marcus Ericsson från hästen hade suttit fint med! Jacob Berglund som just nu spelar i norge hade varit fint med. men de e vad jag tkr, vad tkr ni andra?
Jag tycker att Patrik Norén ska värvas som en "ersättare" till brynis, Samt kontraktera ohre och låna ut honom till division 1 så han får stå ofta och kunna utmana på det sättet senare. Ejdsell och Persson hade jag jobbat hårt på att få över hela säsongen med. Marcus Ericsson från hästen hade suttit fint med! Jacob Berglund som just nu spelar i norge hade varit fint med. men de e vad jag tkr, vad tkr ni andra?
Föregående · 11 · Nästa



