Historik
Föregående · 2 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Final
{Carl5 Lejonkräk}:
Dom körde en classic finalmatch från 95 på Cmore för nåra dagar sedan och det var ett tydligt handicap med Lasse Karlsson i buren, han räckte ju knappt upp till ribban och halva målet kändes synligt när man såg honom där:) Ett under att han blev målvakt egentligen.
Dom körde en classic finalmatch från 95 på Cmore för nåra dagar sedan och det var ett tydligt handicap med Lasse Karlsson i buren, han räckte ju knappt upp till ribban och halva målet kändes synligt när man såg honom där:) Ett under att han blev målvakt egentligen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8212}: Tycker verkligen illa om dessa crosscheckingar också. Varenda sargduell. ..jämnt! Hör inte hemma nånstans, inte i slutspelet heller.
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
Brynäsgubbe:
Jag gillar Frölunda som lag, till och med Joel tycker jag är en schysst och ärlig lirare.
Däremot har jag som många andra ruggigt svårt för Råger R. Maken till osympatisk och kall jäfvel ser man inte ofta. Kan bara vara Göteborgare som gillar han numer.
Jag gillar Frölunda som lag, till och med Joel tycker jag är en schysst och ärlig lirare.
Däremot har jag som många andra ruggigt svårt för Råger R. Maken till osympatisk och kall jäfvel ser man inte ofta. Kan bara vara Göteborgare som gillar han numer.
+ 3
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
Auchinleck:
Alla kan göra misstag men efter tre utvisningar som straffar sig hade jag bänkat honom iaf. Inte acceptabelt!
Alla kan göra misstag men efter tre utvisningar som straffar sig hade jag bänkat honom iaf. Inte acceptabelt!
+ 1
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
FY FAN säger jag bara. Det värsta minuter jag varit med om i en TV soffa. Var helt säker på att de skulle döma mål.
Tycker allt detta tar udden av vinsten lite men som tur är spelar det ingen roll. Det var ju inte spelet som brast iaf.
Detta kan har varit sinnessjukt viktigt, 4-4 och garanterad torsk i sudden med det momentumet Frölunda hade. Serien hade hamnat igen helt annan sits. Nu sitter vi i förarsätet trots all kaos!
Tycker allt detta tar udden av vinsten lite men som tur är spelar det ingen roll. Det var ju inte spelet som brast iaf.
Detta kan har varit sinnessjukt viktigt, 4-4 och garanterad torsk i sudden med det momentumet Frölunda hade. Serien hade hamnat igen helt annan sits. Nu sitter vi i förarsätet trots all kaos!
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
{7510}:
Jag är kluven, Frölunda är tunga i ett fullsatt Scandinavium, SAIK är alltid SAIK.
Dock så är ju Cykel-Jimmie inte med första två, alltid något. Jag tror jag vill ha SAIK ändå.
Jag är kluven, Frölunda är tunga i ett fullsatt Scandinavium, SAIK är alltid SAIK.
Dock så är ju Cykel-Jimmie inte med första två, alltid något. Jag tror jag vill ha SAIK ändå.
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
Brynäsgubbe:
Lite skönt är det dock att vara nervig...då vet man att det är nåt stort på G. Annat än serielunken:)
Lite skönt är det dock att vara nervig...då vet man att det är nåt stort på G. Annat än serielunken:)
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hur trångt blir det på ståplats på måndag? Länge sen man var i Gavle nu, kan inte bestämma mig för stå eller sitt när man åker ner en 20mil. Kan man ens sitta ner i paus?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Jag tror min kväll tar priset dock...Vid 4-1 ungefär så hör jag hur äldsta pojken på 4 år spyr ner sängen på övervåningen och får rusa upp och ta reda på allt. Kvällen var helt fulländad!. Hoppet tändes så småningom när grabbarna började lira igen och hämtade upp underläget. Det var nästan så att magsjukan blev en bagatell med en vinst på hovet vilket det då inte blev...
Känner mig smått hoppfull inför lördag dock. Lite väl tidigt att sluta säsongen imorrn.
Känner mig smått hoppfull inför lördag dock. Lite väl tidigt att sluta säsongen imorrn.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe:
Vad innebär det när dom kör i svarta träningströjor? (Enterfeldt Rödin)
Vad innebär det när dom kör i svarta träningströjor? (Enterfeldt Rödin)
+ 1
Föregående · 2 · Nästa