Historik
Föregående · 17 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
BIF Kungen: färjestad måste vara blinda som inte ser som alla andra ser..
+ 1
Brynäs IF > Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
bara å bryta ihop o komma igen.. ny match snart igen.. oroväckande bara att flera spelare verkar vara i en rejäl formsvacka..
+ 3
Brynäs IF > Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
det går för snabbt indrasis.. haft mycket tålamod med den mannen.. men han håller inte..
+ 1
Brynäs IF > Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
kinwall är tyvärr inge spelare att hålla i handen när det blåser..
+ 1
Brynäs IF > Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
malmö leder rättvist dessvärre.. vi är inte igång.. ludde visar kvalite.. vi får vara glada för det denna period..
+ 4
Brynäs IF > Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Gavve: Jo efter guldet 99 så var det ju ok, semi mot modo med bröderna sedin i spetsen var ju inte helt lätt.. men saknade ändå tunga värvningar till den säsongen.. tror vi fick hem tommy sjödin.. så det var ju ganska tungt.. men vi byggde fortfarande mycket av laget från guldet 99 kommande säsonger o det kan man ju förstå men jag hade gärna sett som sagt mer tunga värvningar Så hela hockey sverige tänker wow, brynäs är verkligen att räkna med..Inte den här mellanmjölk attityden som jag tycker har funnits..
Men efter vi åkte ur så går det inte att klaga på föreningen.. hoppas bara man fortsätter att ta vara på denna enorma medvind just som klubben befinner sig i..
Men efter vi åkte ur så går det inte att klaga på föreningen.. hoppas bara man fortsätter att ta vara på denna enorma medvind just som klubben befinner sig i..
+ 4
Brynäs IF > Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Chanzone: Finns ju stor chans att vi kommer tappa några riktigt bra som du nämner.. jag hoppas verkligen att vi verkligen satsar på att vara ett topplag o inte gör samma misstag från 99, 12 och 17,
Speciellt efter guldet 2012 hade vi ju en fantastisk möjlighet att spinna vidare men vi satsade ju inget utan tappade flera o ersatte med flera mediokra spelare..Hoppas dom gjort läxan denna gång. Värva riktigt bra spelare o satsa rejält på juniorverksamheten.. det tror jag är en vinnande melodi..
Speciellt efter guldet 2012 hade vi ju en fantastisk möjlighet att spinna vidare men vi satsade ju inget utan tappade flera o ersatte med flera mediokra spelare..Hoppas dom gjort läxan denna gång. Värva riktigt bra spelare o satsa rejält på juniorverksamheten.. det tror jag är en vinnande melodi..
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
underbart, kan spelare som djoos kopacka, bobby, larsson.. höja sig lite så kan detta bli en trevlig resa..
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nittontolv: den legenden skulle jag vilja se en intervju med=)
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
ingen vidare period .. krävs rejäääl höjning om vi ska ta hem det här..
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
vet inte riktigt vad vare domarna eller brynäs sysslar med just nu..
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
varför kollar man inte ens på den.. ganska avgörande beslut ju.. suuuck
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lindblom har sett pigg ut idag.. vore kul om han kunde sätta en ikväll..
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
malmö tror jag kommer passa oss utmärkt, hoppas bara jag inte får stå där med långnäsa efteråt...
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hur kan man ifrågasätta gällstedt efter hans snart två säsonger i klubben. Det är en otrolig succe som man knappt kunde drömma om för två år sedan.. känns som många glömmer det..även om jag tycker han har hamnat fel i målvaktsfrågan går det inte att ifrågasätta denna man.
+ 9
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
rögle malmö, örebro känns hanterbara, växjö däremot tror jag tyvärr blir för besvärliga, dom vill vi undvika..
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå 2025-03-08
Vi kanske är fruktansvärt nedtränade just nu för att toppa formen lagom till slutspel.. jag försöker inbilla mig det iallafall....
+ 15
Brynäs IF > Sv: Rögle - Brynäs 2025-03-06
serieseger! wow trodde man inte direkt innan säsongen.. nu gäller det att bryta ihop och koma igen så det blir en fin avslutning på säsongen också..
+ 2
Brynäs IF > Sv: Rögle - Brynäs 2025-03-06
formen är inte bra.. oroväckande värre i dessa slutspelstider..
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
ja genomklappningarna mot timrå å växjö samt målvaktsfrågan bekymrar mig faktiskt inför slutspelet, trots en mvg säsong hittills..
+ 7
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Växjö 2025-03-04
vi kan ju faktiskt få möta växjö i en eventuell kvart.. det kan bli otroligt jobbigt dessvärre tror ja..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Leksand hade jag gärna mött i en kvartsfinal.. vi har varit bättre än dom i alla matcherna, timrå hade blitt väldigt jobbigt tror ja.. rögle eller leksand hade suttit fint i en kvartsfinal.. bra uppvärmning inför tuffare motstånd..
+ 9
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
domaren lät riktigt entusiastisk när han berättade att det var ett godkänt brynäsmål=)
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
TheMacamush: målvakter ska stå.. dom gillar inte att vila.. hoppas någon vettig journalist kan fråga gällstedt om detta.. alla ser ju att persson är den klart bättre målvakten..
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
den där måste ju källgren ta.. varför detta hattande med målvakterna.. låt persson stå nu så han är redo för slutspelet.. jisses..
+ 6
Brynäs IF > Sv: Frölunda HC - Brynäs IF 2025-02-27
stabil match av brynäs.. nu blir man hoppfull igen inför slutspelet=)
+ 1
Brynäs IF > Sv: Frölunda HC - Brynäs IF 2025-02-27
stabil match av brynäs än så länge.. denna Svrcec tror jag stenhårt på..visar verkligen framfötterna tycker jag=)
+ 4
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Timrå IK - Brynäs IF 2025-02-20
Huss888: Jag tror inte fbk har insett vilken urusel målvakt dom har värvat.. känns trist att skriva det för han ju haft en lysande karriär tills hans comeback i brynäs.. Nu är det en målvakt som knappt håller för allsvenskan..
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Timrå IK - Brynäs IF 2025-02-20
jobbigt å förlora igen, svårt att kritisera gällstedt men detta fladdrande med målvakterna tror inte jag är ett vinnande koncept i längden.. bästa målvakt ska stå och det är persson.. det ser alla..
+ 1
Föregående · 17 · Nästa