Historik
Föregående · 5 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-18 HV71 - Brynäs IF
Forsberg 1978: Brynäs skulle behöva göra copy paste på sina första perioder.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-18 HV71 - Brynäs IF
bänknötarn: Tycker även Wolmer E platsade i samma liga.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-18 HV71 - Brynäs IF
Kent747Socker: Vi hjälper honom defintivt inte. Samridigt erkänner han att tempot i SHL öeraskade honom. Inte första gången en transatlant underskattar SHL. Tills vidare förhåller jag mig neutral allt sammantaget.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF - Växjö Lakers HC
bänknötarn: Bästa med matchen: Rimliga förväntningar framgent är nog välbehövligt.
Sämsta med matchen: BP som var sämre än sämst.
Sämsta med matchen: BP som var sämre än sämst.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF - Växjö Lakers HC
Blå grottan: 3 - 2 borde han definitivt tagit.
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF - Växjö Lakers HC
{9382}: Skall det bli en filmarsässong? Luleå satte ribban i finalen..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bänknötarn: Två bra lag som möttes och framför allt två bra målvakter som möttes.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Några PP mål av Djoos så kommer han nog att stiga i graderna hos supportrarna. Tunga skott.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Framför allt så måste man synka avstängnigar med resp nationella ligor så vansinnestilltag straffar sig även där. Lex Larkin.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Är inget CHL fan precis, men när man möter Europamästarna så känns det mer som riktig tävlingsmatch än försässong.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Bra period av BIF men även av Zurich som är av annat virke än Klagenfurt helt klart.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
{10638}: Det där med hela Sveriges lag kommer Linköpings supportrar aldrig att förstå....
+ 5
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Litet snöpligt att det inte är några som helst intervjuer eller eftersnack. Nu hade man ju velat gotra sig litet.
+ 10
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
De svarta CHL-tröjorna ser i vart fall bättre ut än de vita.
+ 4
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Blå grottan: Det är sant att de spelar ganska tråkigt. Å andra sidan så är det väldigt bra att träna på att spela mot just såna lag.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Det jag kommer att minnas från denna machen är PP-målet där #33 fick agera Oveshkin samt #36 märkliga akrobatiknummer med Timråmålet.
+ 15
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Så var matchbiljetterna för Scandinavium i höst bokade. Gäller att passa på då #19 kommer att dra fulla hus.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
{10071}: Att etablera sig som ett stabilt top 6 lag är nog egentligen viktigare än SM Guld just nu även om vi alla är besvikna förståss.
+ 10
Brynäs IF > Sv: SM-final 6 - Luleå - Brynäs
OveJärnkrok: Fantastisk sässong givetvis. Långt över allas förväntningar. Tyvärr räcker inte bränslet ända in i mål.
+ 2
Brynäs IF > Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
TheMacamush: Jo det gör det visst.Luleå kommer att börja darra nösta match. Detta fixar Brynäs.
+ 5
Brynäs IF > Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Sportnisse: Brynäs är klart spelskikligare men är tyärr inte alltid beredda att göra skitjobbet framför målen. Där tror jag vi har skillnaden. Skärper man sig där så är det inte omöjligt att vinna nästa två matcher.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Röda tröjor på måndag för att påminna
Luleå om 1993.
Luleå om 1993.
+ 22
Föregående · 5 · Nästa