Historik
Föregående · 7 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
eljuliano: Gillade Westberg innan bottenappet i HV-matchen. Trodde han skulle fria till Borgström nästan.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Svensson_62: Blir ju fel det också. Alla vet ju att AIK kommer från Solna.
Heja Brynä
Heja Brynä
+ 1
Brynäs IF > Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Berge: Tycker Lena numera är helt OK som kommentator. Bättre än många i studion och som intervjuare. Hon talar bla OK Engelska. Stör mig dock en aning på att hon överdriver (tror jag i alla fall) sin dialekt och utelämnar sista bokstaven i vissa lags namn.
+ 4
Brynäs IF > Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Cardigan Daffipoff: Man saknar Bertil i dessa matcher
+ 7
Brynäs IF > Sv: Semifinal 1 - Brynäs vs Skellefteå
Supportern: Lena råkade säga SkelefteÅ vilket bevisar att hon överdriver sin dialekt. Men nu glömde hon sig.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
aplusb: Det är klart att det är TV4 som ligger bakom. Men SHL bör inte glömma att det är betalande publik. Både framför TV:n och på plats i arenorna. Utan denna publik, inget SHL. Finns det nån mailadress vi kan mailbomba med klagomål (vilket jag tycker är helt i sin ordning så länge man håller god ton)?
Brynäs IF > Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Zappaholic: Han är frustretad över
att inte få döma längre...
att inte få döma längre...
+ 5
Brynäs IF > Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Zappaholic: Jag skulle gärna höra av herrar PP tränare vad syftet är med att spela PP i slow motion.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Knallhatten: Jag tror fortfarande på det här men en viss nervositet har smugit sig in måste jag erkänna. MIF brukar vara ett bättre cuplag en serielag. Det får man ha i minnet.
+ 8
Brynäs IF > Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Knallhatten: Hmm... en dansk som skall fira med Norrlands Guld. Trodde öronem skulle trilla av.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Cardigan Daffipoff: Det är inte så långt från Göteborg heller. Men BHC får gärna gå upp så vi på västnusten får en tredje hemmaplan. Jag skrev egentligen inlägget då må nga föredrar "norrlandslag" trots att det troligen finns färre Brynässupportrar högre upp i Norrland än i sydväst.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Cardigan Daffipoff: HV kvar betyder två extra livematcher utöver de i Scandinavium. Självklart håller jag därmed på HV utan att ha minsta till övers för laget som sådant. Har en känsla av det är fler Brynässuportrar på plats i Jönköping än Övik.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9382}: Borde finnas en dommarnämnd faktiskt. Trodde nästan att det redan fanns. En dommare kan ju ensam påverka hela slutspelets utgång. Nog måste de kunna tåla granskning. Det får alla andra yrkesgrupper göra.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Kom tillbaka Wolmer och Molgan. Allt är förlåtet
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Snacka om att vilja vara i ramp
ljuset som dommare...
ljuset som dommare...
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Det är verkligen huvudet på spiken. Det bästa exemplet är när vi slår Skellefteå på det viset.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Cardigan Daffipoff: Blir tokig på hyllningar INNAN match. Sluta jinxa.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Ser redan fram emot Bertilssons kvartssamtal med Händemark.
+ 5
Föregående · 7 · Nästa