puffe4

424 inlägg · 71 besäkare

Historik

· 2 ·
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DrCox: Underbart att få se MoDo och en Keno-dragning samma kväll

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DrCox: Känner dock en genuin MoDoit från Gotland. Jimmy lär älska detta.

Men så trist för Hudik, ska dom aldrig gå upp?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Snipan: luktar Gotland nu, tyvärr 2-1, blää 3-1

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Vargen: Nej, men alla lag har önskemål

IF Björklöven > Sv: Uppsnack kringa första matchen Löven mot BIK 20260415
Klåparna: Astrött , så loggar ut nu. Men , troligen går ni upp om 20 minuter. Tycker ni gjort Er välförtjänta av det, att jobba steg för steg ger resultat Stort Grattis och . kul med mer Norrland. Lycka till i Finserien

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
DrCox: Jävla MoDoit

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Dundee: Fast, nya tränare, saknas ett halvt lag, Hinken värvar, BRRRR

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sanyet: Fast, Hudik är i förarsätet

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Dundee: Problemet är väl att man ska börja om igen.....Nya tränare, ett halvt lag ska värvas av Hinken, skulle vilja vara mer positiv, men allt känns svajigt, efter några år med viss stabilitet

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
JoseGonzales: Vet inte vad du/man tror, men vill gratulera om ni går upp, sedan tror jag ni får det supersvårt att undvika negativt kval kommande säsong. Pengarna i SHL är tyvärr inte att leka med.

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Dundee: Å Fitz kommer i bästa fall innan jul? Hinken får göra rätt för sin lön nu, tror tyvärr det dröjer innan vi har ett lag för att utmana på riktigt

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Gavelo: tror din nya kompis försvinner runt nyår

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Heyerdal: Ser inte den artikeln, men oavsett, vi är ett blankt kort, igen

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
TickledDonkey: Håller också med, Ska gratta Löven härinne när dom är klara, det är dom värda, sedan kan fanstygen få gnälla ihjäl sej utan mitt syre. Kul så länge det varade, som bakterien sa

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Frontschwein: Kan du utveckla detta med tankade jude, obegripligt om man inte vet vad du menar? Känns som att forumet imploderar av irrläror

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Bad_Brett: ett inlägg Du kan vara stolt över lång lång tid

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Frontschwein: Skämta inte om tumörer, tack

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Bad_Brett: Karlin hade gjort det bättre än någon annan, denna säsong, men sekten är släkten, tyvärr.

Hoppas Karlin kommer tillbaka vid juletid, när vi gått igenom ännu en Golgata

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
KRB: Nu får jag många emot mej. Men att sparka Karlin samtidigt som Hinken fick flerårskontrakt är så jävla fel, Vem styr MoDo egentligen och vad är agendan?

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Smurfen: Ja, så är det nog,tycker hela kravbilden från styrelse och nedåt ska granskas. Utan att veta exakt, finns osunda relationer uppifrån och ner, som bör åskådliggöras,
lite för mycket kompis-relationer alltså

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Smurfen: Inavel är det första man kommer att tänka på, men högmod också. Tror vissa falanger styr mer än vad som är sunt. Hoppas verkligen vi kommer ut med nya vindar kommande säsong. Jag vill inte hetsa mot Hinken(eftersom jag har hans matchtröja, haha) men tycker det var sorgligt när Karlin fick lämna och Hinken fick långt kontrakt. Lite där gnaver det i MoDo-skutan

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Smurfen:Hudik tar detta, men angående MoDo, fanns citat från Hinken om att vi kan gå upp i flera steg(kanske inte just denna säsong), vi bygger vidare, bla bla.. Men just nu är ju bygget på noll-läge igen. Nya tränare, halva laget försvinner, jävla pajasförening just nu, ursäkta ordvalet, ska tvätta munnen med tvål, men MoDo
är en förening som harvar för en plats , kanske topp åtta kommande säsong. Så synd hur allt blir fel i denna gamla anrika fina förening

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Hoppas det blir Hudik ändå, det är dom värda

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
ante08: Hoppas och tror du har rätt, Du är en ikon bland skribenter härinne.. Hudik är det mest värdiga laget att få gå upp, efter lång och trogen tjänst i ettan

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Sigge: Fast, det var ju Östersund som stal Hudiks rejälaste chans, så hoppas Hudik äntligen får sin plats i solen

IF Björklöven > Sv: Uppsnack kringa första matchen Löven mot BIK 20260415
Bengt Ramen: Kul med nån från Angola härinne :)

IF Björklöven > Sv: Uppsnack kringa första matchen Löven mot BIK 20260415
Klåparna: Som genuin supporter till det ädla spelet , puck och klubba, finns det inget kvar av säsongen, förutom att gratta de sista vinnarna. Personligen infann sej den eviga istiden förra veckan, men om ni tar steget upp, så är det välförtjänt efter lång vägs vandring. Återkommer när det är klart

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Hockeysäsongen är död sedan länge, så nu grattar vi på födelsedagen. 79 år ung, de generna skulle man fått ärva

www.youtube.com/watch?v=dUmee9eFEKI&list=RDdUmee9eFEKI&start_radio=1

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Costanza: Jag hoppas Berglund avgör i morgon, då imploderar forumet

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Gavelo: Är det inte att killgissa rätt mycket när man kallar Karlin tjejsur, när man inte har en susning

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Peja: Du anar inte hur många kantstenar det finns i Leksand

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Bad_Brett: Med viss reservation har våra avgörande slutspelsmatcher slutat :

Elitserien/SHL : Hemma har vi två vinster av fem spelade.

: Borta har vi fyra vinster av sju spelade

Allsvenskan : Hemma en vinst och en förlust

Historiskt sett har bortaplan varit lite bättre då, man får gripa alla halmstrån som finns

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Bad_Brett: Underbart med nödig statistik. Vi ska alltså inta kasta yxan i sjön redan ikväll?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Smurfen: MoDo är en livsstil, större än bara sport. Men livet kommer emellan ibland. Ropade precis in katten , som såg lite skum ut. Hade med sej en mus/råtta/sork som lever, så nu måste gnagaren ut, levande eller död, annars kräver min sambo min död i morgon. Hör att den piper under nån möbel, så blir att lyfta saker och hoppas katten hjälper till

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
DrCox: Ja, givetvis är det en dröm, men vinner vi på måndag så lever drömmen

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Smurfen: Har jag förståelse för, allt var bättre förr, speciellt framtiden.

Nu bor jag ju en bit bort från hemmaplan, men förstår att man tröttnar lite,
men när det är avgörande matcher ställer nog alla upp

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
DrCox: Ok, vi tycker olika där då. Ser självklart det som viktigast att vi vinner fem matcher till. Freddans och Hinkens o Strinnholms framtid är bara en bagatell just nu.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Smurfen: Vi är en Familj, uppstår alltid saker som gnager, men i slutänden älskar vi samma sak, oavsett hur illa det ser ut ibland.


MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Gavelo: Håller inte med helt. Tycker Rundblad bidrar och en kapten kan givetvis komma från fjärde kedjan. Det är ju den kedjan som verkar vara vårt hopp nu.

Problemet är väl att spelarna som ska göra poäng och leda laget åker omkring och gömmer sej.

Men tror det blir en positiv måndag, trots allt

BIK Karlskoga > Sv: Säsongen 2025-26
Sanyet: Mognadsgraden är sisådär på Dej, men Karlskoga är besvärliga på ett annat sätt

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Bad_Brett: Är jag ensam om att tro på att vi spelar match på onsdag?

BIK Karlskoga > Sv: Säsongen 2025-26
Sanyet: Degraderas? Läs på om hur seriesystemet är uppbyggt, tack.

BIK Karlskoga > Sv: Säsongen 2025-26
janersa: Blir en äcklig kväll på måndag, varför skulle man viga livet åt vuxna män som jagar en gummitrissa, när allt ändå går åt helvete?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
modomille: Å fan, trodde vi skulle spela om det på måndag ändå

Fotboll > Sv: Superettan
gillar en flagga i Ljungskile-klacken "Anti Oddevold, social Club"

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: Du har säkert rätt, men lägger det i min minnesbank

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Söderöver: Folket vill se Klyktattarderbyn i finserien, allt annat är trams.

Väl mött i framtiden Timrå

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Mycke tjafs, alltför många fokuserar på filmningar eller ej, skit i det!

Om man bortser från vem som filmat mest hit o dit. Känns som en magisk match i morgon om vi får full salong. Tidig ledning för MoDo och det blir Halleluja

Sedan ska ALDRIG MoDo-spelare filma, men nu ska vi vinna i morgon

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 5 i Nobelhallen 9 april
Willow: Om man bortser från vem som filmat mest hit o dit. Känns som en magiska match i morgon om vi får full salong. Tidig ledning för MoDo och det blir Halleluja

· 2 ·
Om puffe4
Hejar på: 0x20-nophoto.gif Neutral

Erfarenhet: 14. Pucksamlare

är nu OFFLINE

Har inga vänner :(