Historik
Föregående · 2 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DrCox: Underbart att få se MoDo och en Keno-dragning samma kväll
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DrCox: Känner dock en genuin MoDoit från Gotland. Jimmy lär älska detta.
Men så trist för Hudik, ska dom aldrig gå upp?
Men så trist för Hudik, ska dom aldrig gå upp?
IF Björklöven > Sv: Uppsnack kringa första matchen Löven mot BIK 20260415
Klåparna: Astrött , så loggar ut nu. Men , troligen går ni upp om 20 minuter. Tycker ni gjort Er välförtjänta av det, att jobba steg för steg ger resultat Stort Grattis och . kul med mer Norrland. Lycka till i Finserien
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Dundee: Fast, nya tränare, saknas ett halvt lag, Hinken värvar, BRRRR
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Dundee: Problemet är väl att man ska börja om igen.....Nya tränare, ett halvt lag ska värvas av Hinken, skulle vilja vara mer positiv, men allt känns svajigt, efter några år med viss stabilitet
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
JoseGonzales: Vet inte vad du/man tror, men vill gratulera om ni går upp, sedan tror jag ni får det supersvårt att undvika negativt kval kommande säsong. Pengarna i SHL är tyvärr inte att leka med.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Dundee: Å Fitz kommer i bästa fall innan jul? Hinken får göra rätt för sin lön nu, tror tyvärr det dröjer innan vi har ett lag för att utmana på riktigt
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Heyerdal: Ser inte den artikeln, men oavsett, vi är ett blankt kort, igen
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
TickledDonkey: Håller också med, Ska gratta Löven härinne när dom är klara, det är dom värda, sedan kan fanstygen få gnälla ihjäl sej utan mitt syre. Kul så länge det varade, som bakterien sa
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Frontschwein: Kan du utveckla detta med tankade jude, obegripligt om man inte vet vad du menar? Känns som att forumet imploderar av irrläror
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Bad_Brett: Karlin hade gjort det bättre än någon annan, denna säsong, men sekten är släkten, tyvärr.
Hoppas Karlin kommer tillbaka vid juletid, när vi gått igenom ännu en Golgata
Hoppas Karlin kommer tillbaka vid juletid, när vi gått igenom ännu en Golgata
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
KRB: Nu får jag många emot mej. Men att sparka Karlin samtidigt som Hinken fick flerårskontrakt är så jävla fel, Vem styr MoDo egentligen och vad är agendan?
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Smurfen: Ja, så är det nog,tycker hela kravbilden från styrelse och nedåt ska granskas. Utan att veta exakt, finns osunda relationer uppifrån och ner, som bör åskådliggöras,
lite för mycket kompis-relationer alltså
lite för mycket kompis-relationer alltså
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Smurfen: Inavel är det första man kommer att tänka på, men högmod också. Tror vissa falanger styr mer än vad som är sunt. Hoppas verkligen vi kommer ut med nya vindar kommande säsong. Jag vill inte hetsa mot Hinken(eftersom jag har hans matchtröja, haha) men tycker det var sorgligt när Karlin fick lämna och Hinken fick långt kontrakt. Lite där gnaver det i MoDo-skutan
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Smurfen:Hudik tar detta, men angående MoDo, fanns citat från Hinken om att vi kan gå upp i flera steg(kanske inte just denna säsong), vi bygger vidare, bla bla.. Men just nu är ju bygget på noll-läge igen. Nya tränare, halva laget försvinner, jävla pajasförening just nu, ursäkta ordvalet, ska tvätta munnen med tvål, men MoDo
är en förening som harvar för en plats , kanske topp åtta kommande säsong. Så synd hur allt blir fel i denna gamla anrika fina förening
är en förening som harvar för en plats , kanske topp åtta kommande säsong. Så synd hur allt blir fel i denna gamla anrika fina förening
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
ante08: Hoppas och tror du har rätt, Du är en ikon bland skribenter härinne.. Hudik är det mest värdiga laget att få gå upp, efter lång och trogen tjänst i ettan
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Sigge: Fast, det var ju Östersund som stal Hudiks rejälaste chans, så hoppas Hudik äntligen får sin plats i solen
IF Björklöven > Sv: Uppsnack kringa första matchen Löven mot BIK 20260415
Bengt Ramen: Kul med nån från Angola härinne :)
IF Björklöven > Sv: Uppsnack kringa första matchen Löven mot BIK 20260415
Klåparna: Som genuin supporter till det ädla spelet , puck och klubba, finns det inget kvar av säsongen, förutom att gratta de sista vinnarna. Personligen infann sej den eviga istiden förra veckan, men om ni tar steget upp, så är det välförtjänt efter lång vägs vandring. Återkommer när det är klart
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Hockeysäsongen är död sedan länge, så nu grattar vi på födelsedagen. 79 år ung, de generna skulle man fått ärva
www.youtube.com/watch?v=dUmee9eFEKI&list=RDdUmee9eFEKI&start_radio=1
www.youtube.com/watch?v=dUmee9eFEKI&list=RDdUmee9eFEKI&start_radio=1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Costanza: Jag hoppas Berglund avgör i morgon, då imploderar forumet
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Gavelo: Är det inte att killgissa rätt mycket när man kallar Karlin tjejsur, när man inte har en susning
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Peja: Du anar inte hur många kantstenar det finns i Leksand
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Bad_Brett: Med viss reservation har våra avgörande slutspelsmatcher slutat :
Elitserien/SHL : Hemma har vi två vinster av fem spelade.
: Borta har vi fyra vinster av sju spelade
Allsvenskan : Hemma en vinst och en förlust
Historiskt sett har bortaplan varit lite bättre då, man får gripa alla halmstrån som finns
Elitserien/SHL : Hemma har vi två vinster av fem spelade.
: Borta har vi fyra vinster av sju spelade
Allsvenskan : Hemma en vinst och en förlust
Historiskt sett har bortaplan varit lite bättre då, man får gripa alla halmstrån som finns
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Bad_Brett: Underbart med nödig statistik. Vi ska alltså inta kasta yxan i sjön redan ikväll?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Smurfen: MoDo är en livsstil, större än bara sport. Men livet kommer emellan ibland. Ropade precis in katten , som såg lite skum ut. Hade med sej en mus/råtta/sork som lever, så nu måste gnagaren ut, levande eller död, annars kräver min sambo min död i morgon. Hör att den piper under nån möbel, så blir att lyfta saker och hoppas katten hjälper till
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
DrCox: Ja, givetvis är det en dröm, men vinner vi på måndag så lever drömmen
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Smurfen: Har jag förståelse för, allt var bättre förr, speciellt framtiden.
Nu bor jag ju en bit bort från hemmaplan, men förstår att man tröttnar lite,
men när det är avgörande matcher ställer nog alla upp
Nu bor jag ju en bit bort från hemmaplan, men förstår att man tröttnar lite,
men när det är avgörande matcher ställer nog alla upp
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
DrCox: Ok, vi tycker olika där då. Ser självklart det som viktigast att vi vinner fem matcher till. Freddans och Hinkens o Strinnholms framtid är bara en bagatell just nu.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Smurfen: Vi är en Familj, uppstår alltid saker som gnager, men i slutänden älskar vi samma sak, oavsett hur illa det ser ut ibland.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
DrCox: ok, du har såklart helt rätt
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Gavelo: Håller inte med helt. Tycker Rundblad bidrar och en kapten kan givetvis komma från fjärde kedjan. Det är ju den kedjan som verkar vara vårt hopp nu.
Problemet är väl att spelarna som ska göra poäng och leda laget åker omkring och gömmer sej.
Men tror det blir en positiv måndag, trots allt
Problemet är väl att spelarna som ska göra poäng och leda laget åker omkring och gömmer sej.
Men tror det blir en positiv måndag, trots allt
BIK Karlskoga > Sv: Säsongen 2025-26
Sanyet: Mognadsgraden är sisådär på Dej, men Karlskoga är besvärliga på ett annat sätt
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Bad_Brett: Är jag ensam om att tro på att vi spelar match på onsdag?
BIK Karlskoga > Sv: Säsongen 2025-26
Sanyet: Degraderas? Läs på om hur seriesystemet är uppbyggt, tack.
BIK Karlskoga > Sv: Säsongen 2025-26
janersa: Blir en äcklig kväll på måndag, varför skulle man viga livet åt vuxna män som jagar en gummitrissa, när allt ändå går åt helvete?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
modomille: Å fan, trodde vi skulle spela om det på måndag ändå
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Mycke tjafs, alltför många fokuserar på filmningar eller ej, skit i det!
Om man bortser från vem som filmat mest hit o dit. Känns som en magisk match i morgon om vi får full salong. Tidig ledning för MoDo och det blir Halleluja
Sedan ska ALDRIG MoDo-spelare filma, men nu ska vi vinna i morgon
Om man bortser från vem som filmat mest hit o dit. Känns som en magisk match i morgon om vi får full salong. Tidig ledning för MoDo och det blir Halleluja
Sedan ska ALDRIG MoDo-spelare filma, men nu ska vi vinna i morgon
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 5 i Nobelhallen 9 april
Willow: Om man bortser från vem som filmat mest hit o dit. Känns som en magiska match i morgon om vi får full salong. Tidig ledning för MoDo och det blir Halleluja
Föregående · 2 · Nästa