Det finns ingen användare som heter empa11
Historik
Föregående · 19 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{2064}: Jag mailade så vi får se vad svaret blir. Jag meddelar senare.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs borde ta lite översiktsbilder på pappfigurerna och lägga upp på hemsidan.
Det vore kul att se sin egen och det behövs ingen stor ansträngning för att göra detta.
Det vore kul att se sin egen och det behövs ingen stor ansträngning för att göra detta.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag hoppas verkligen att det blir något mer spännande än en 2e målvakt för pengarna som samlats in genom Fansens värvning.
+ 6
Brynäs IF > Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Anders Berg
En poäng är en poäng mer än vi förtjänade.
Sanslöst okreativt spel av tröttkörda spelare. Det positiva var att jag slapp se en strafförlust.
En poäng är en poäng mer än vi förtjänade.
Sanslöst okreativt spel av tröttkörda spelare. Det positiva var att jag slapp se en strafförlust.
+ 2
Brynäs IF > Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Zappaholic: Klart han ska ha det.. Hur kan han inte få det Molgan?
+ 2
Brynäs IF > Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Sportnisse:
Phu, HV fulltaliga. Vi klarade det.
Phu, HV fulltaliga. Vi klarade det.
Brynäs IF > Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
{8399}:
Dags att börja spela hockey nu då.
Dags att börja spela hockey nu då.
Brynäs IF > Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
xxxx BIF xxxx:
Till slut så stutsar ju pucken in tyvärr.
Till slut så stutsar ju pucken in tyvärr.
Brynäs IF > Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Kung_Sjödin:
Det som talar för Brynäs är ju att det rimligtvis borde komma ett par utvisningar på HV i sista då Brynäs åkt på 4a raka varav vissa var jävligt tveksamma.
Jag sötsökte se hur Brynäs sköter sig i sista perioden men kunde inte hitta någon statistik hos SHL.
Det som talar för Brynäs är ju att det rimligtvis borde komma ett par utvisningar på HV i sista då Brynäs åkt på 4a raka varav vissa var jävligt tveksamma.
Jag sötsökte se hur Brynäs sköter sig i sista perioden men kunde inte hitta någon statistik hos SHL.
Brynäs IF > Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Sportnisse:
Jag har aldrig sett liknande. Vi tappar ju klubborna HELA tiden.
Jag har aldrig sett liknande. Vi tappar ju klubborna HELA tiden.
Brynäs IF > Sv: HV71 - BRYNÄS åttonde i andra tjugotjugoett
Zappaholic:
Är det på det viset HV tackar sina domare?
Är det på det viset HV tackar sina domare?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag drog in 150 Kr till fansens värvning. Många bäckar små.
+ 15
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978:
Det var väl ändå rätt länge sedan Brynäs orkade prestera i sista perioden. Rögle då som undantag.
Det var väl ändå rätt länge sedan Brynäs orkade prestera i sista perioden. Rögle då som undantag.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag köpte en sådan pappersfigur för att stödja klubben. Är det någon som vet om man kan få se det färdiga resultatet eller ska man bara tro på att den är levererad och på plats?
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62:
Ligger vi dessutom ohjälpligt under eller leder ointagligt i slutet av matchen så💥.
Givetvis så skämtar jag nu.
Ligger vi dessutom ohjälpligt under eller leder ointagligt i slutet av matchen så💥.
Givetvis så skämtar jag nu.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det var skönt att få en oväntad pinne i afton men kan det vara så att Brynäs är det som tagit minst poäng genom tiderna på straffar i SHL.
Det känns som det I alla fall
Det känns som det I alla fall
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Oroväckande att förlora hemma mot laget vi troligtvis får kvala mot.
Förhoppningsvis så får vi tillbaks några spelare tills dess.
Förhoppningsvis så får vi tillbaks några spelare tills dess.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nu har jag inte sett matchen men jag noterar att spelare blir skadade när man möter SAIK.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Forsberg 1978: så är det. Vi var med bra i två perioder men sedan sket det sig. Jag hade inte räknat med några poäng i afton men alltid surt med förlust.
Nu gäller det att ta nästa match. Då ska fan Dileva och Lassård döma.
Nu gäller det att ta nästa match. Då ska fan Dileva och Lassård döma.
+ 13
Brynäs IF > Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Anders Berg: vi saknar en straff och ett par utvisningar..
+ 1
Brynäs IF > Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Har vi gjort något mål i PP sedan Antons och Scott's skada.. Men helvete, jävla slumpmål.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Jag tycker att vi gör en bra match ännu så länge. Varför vi fick en utvisning är för mig en gåta men jag har troligtvis missat något.
Brynäs IF > Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
{8399}: Jag vet fortfarande inte varför vi fick utvisning..
+ 2
Brynäs IF > Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Blå grottan: Det är ju så men anledningen är troligtvis att Scott och Rödin är borta.
Någon som har någon prognos på när de kan tänkas vara tillbaks.
Bertilsson?
Någon som har någon prognos på när de kan tänkas vara tillbaks.
Bertilsson?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Brynäs och sista minuten i perioden.. Helt sanslöst hur det kan upprepa sig gång på gång, år efter år.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
{9179}: Givetvis så hade jag inte ifrågasatt om Växjö hade åkt ut för samma situation men det förändrar inte det faktum att han förstärkte situationen till vad i alla fall vad jag anser vara diving.
Det är dock OK att tycka olika och du gillar uppenbarligen inte Alcén.
Det är dock OK att tycka olika och du gillar uppenbarligen inte Alcén.
Brynäs IF > Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Köpte precis en pappersgubbe, tog en bild på frugan.. Kanske reagerar hon om hon ser sig själv när jag kollar hockey.
Hade jag varit pragmatisk så hade jag skänkt pengarna direkt till Brynäs.
Hade jag varit pragmatisk så hade jag skänkt pengarna direkt till Brynäs.
+ 2
Föregående · 19 · Nästa

Nu är det bara att hoppas att de rycker upp sig i de två kommande perioderna.