Historik
Föregående · 8 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det är svårt att inte fokusera på domarna nu. Man häpnar över deras totala inkompetens.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Cardigan Daffipoff:
Horribelt jävla domslut. Domaren som tog den borde fan bli av med licensen.
Horribelt jävla domslut. Domaren som tog den borde fan bli av med licensen.
+ 7
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå 2025-03-08
Forsberg 1978:
Viktigaste att vi inte fick några skador. Vi borde ha fått minst 1 pinne känner jag.
Viktigaste att vi inte fick några skador. Vi borde ha fått minst 1 pinne känner jag.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå 2025-03-08
Forsberg 1978: Den obligatoriska. Helt sanslöst att det bara fortsätter och fortsätter med dessa ramträffar.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå 2025-03-08
Zappaholic: 2 mål som aldrig borde ha kommit om domarna varit bättre.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - HV71 2025-03-01
Han ger ju ett stabilt intryck och utstrålar lugn vår 1e målvakt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Frölunda HC - Brynäs IF 2025-02-27
Zappaholic: Frölunda kompenseras genom att få spela 3 PP mot Brynäs 0.
+ 13
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
TheMacamush: Brynäs gör inte mål 5-3, det är sedan gammalt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Kan vi bara träffa målet och inte släppa in mål från "vinklar" så kan vi nog vända detta.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Forsberg 1978:
Well.. Ur den vinkeln?
Well.. Ur den vinkeln?
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Trallgöken: Inte beror det på prestation i alla fall.
Nu hoppas jag dock på att allt går hur bra som helst för Källgren.
Nu hoppas jag dock på att allt går hur bra som helst för Källgren.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Timrå IK - Brynäs IF 2025-02-20
xxx BIF xxx: Där ändrades domarnivån från slutspel i SHL till innebandy.
+ 7
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Timrå IK - Brynäs IF 2025-02-20
Man fan, den SKA han fan ha och det vet han.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
Fan vard surt, jag hatar att förlora.
PP måste bli bättre för att vi ska gå långt i ett slutspel tänker jag.
PP måste bli bättre för att vi ska gå långt i ett slutspel tänker jag.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
Dags att leverera i PP nu då.
Jag hade lyft målvakten men vet att många inte håller med.
Jag hade lyft målvakten men vet att många inte håller med.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
Jag gissar på att vi blir 0:ade i dag.
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
Forsberg 1978:
Vilket jävla rån so far.. Linköpings är ju utspelade men, men..
Vilket jävla rån so far.. Linköpings är ju utspelade men, men..
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 3
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
xxx BIF xxx:
Luleås konstanta gnällande på domarna är det ju direkt pinsamt.
Spela hockey i stället, jävla dårar.
Luleås konstanta gnällande på domarna är det ju direkt pinsamt.
Spela hockey i stället, jävla dårar.
+ 5
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Lyckas de gnälla till sig en granskning?
+ 5
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Supportern: Håller med, ge bort pucken fortast möjligt.
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Luleå borde fan åka på abuse of officialds snart som de gnäller på domarna
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Forsberg 1978:
Sämsta jävla domarinsatsen på länge.
Sämsta jävla domarinsatsen på länge.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Luleå HF 2025-02-13
Vilka jävla pajaser till domare, helt otroligt.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Malmö Redhawks - Brynäs IF 2025-02-11
Ganska dålig period med x antal horribla bjudningar. Effektiviteten går dock inte att klaga på.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Örebro HK 2025-02-01
Att Brynäs dominerar serien trots ett mediokert PP är anmärkningsvärt.
Hoppas att Brynäs gnuggar PP under uppehållet då det finns en STOR förbättringspotential i den spelformen.
Hoppas att Brynäs gnuggar PP under uppehållet då det finns en STOR förbättringspotential i den spelformen.
+ 13
Föregående · 8 · Nästa