Historik
Föregående · 10 · Nästa
Timrå IK > Sv: DIF - Timrå IK 2007-10-09
Rooster23: ja det är det. hoppas nubben får med han på ett nytt kontrakt
Timrå IK > Sv: DIF - Timrå IK 2007-10-09
får hoppas han fortsätter spela så då, så kanske backe också vaknar till ;-)
Timrå IK > Sv: DIF - Timrå IK 2007-10-09
känns som om det är dags för en trepoängare nu, sist var väl mot modo ?
Men det känns väldigt ovisst, när man ser lag som mora spöa lag som hv på hemmaplan
Men det känns väldigt ovisst, när man ser lag som mora spöa lag som hv på hemmaplan
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Tvåtallar: man kan ju inte låta bli att hoppas..
även om jag tror att han kommer stanna i nhl i många år framöver
även om jag tror att han kommer stanna i nhl i många år framöver
Timrå IK > Sv: Challes j-vla skitsystem!!!
att spela så dåligt i 2 perioder och ändå få hem 2 poäng är imponerande enligt mig..vi har nytt spelsystem, och så får vi jonte och tenkrat snart..
Jag tror inte att vi kommer få se timrås fulla kaliber först efter jul nån gång, då tror jag det kommer gå som bäst, jonte och tenkrat e varma i kläderna och spelsystemet sitter till 110%.
för övrigt e jag helnöjd med challe som tränare, challe är en vinnare. Blir så less på alla som ifrågasätter challe efter varje match..
Jag tror inte att vi kommer få se timrås fulla kaliber först efter jul nån gång, då tror jag det kommer gå som bäst, jonte och tenkrat e varma i kläderna och spelsystemet sitter till 110%.
för övrigt e jag helnöjd med challe som tränare, challe är en vinnare. Blir så less på alla som ifrågasätter challe efter varje match..
Timrå IK > Sv: Challes j-vla skitsystem!!!
vet inte om jag ska skratta eller gråta, men det känns riktigt, riktigt tragiskt att läsa alla "AVGÅ CHALLE" inlägg.
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2007-10-04
AndersN: jonte är inte med imorgon, enligt hockeyligan.se
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2007-10-04
Shadar Logoth: men backe har räddat puckar som någon annan målvakt kanske släppt in, det känns överhuvudtaget väldigt dumt att spekulera i, och jag litar på backe till 100%
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2007-10-04
Wayne Gresky: modo hade för övrigt 7 utlänningar när dom vann sm guld i våras.
Vi har 9 st, skillnaden känns inte särskilt märkbart stor
Vi har 9 st, skillnaden känns inte särskilt märkbart stor
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2007-10-04
Red Rocker: tror det var mats näslund som trodde at backlund skulle bli utbytt
Timrå IK > Sv: Apropå inget
är det inte så att dem tagit bort andra assist i den tjeckiska ligan också? 1 assistpoäng per mål där har jag för mig..
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2007-10-04
"Läget i Timrå IK
Jonathan Hedström finns inte med ner till Jönköping, i övrigt är Fredrik Hyning tillbaka i laget igen"
hynning tillbaka iallafall, att jonte inte är tillbaka var ganska väntat.
Jonathan Hedström finns inte med ner till Jönköping, i övrigt är Fredrik Hyning tillbaka i laget igen"
hynning tillbaka iallafall, att jonte inte är tillbaka var ganska väntat.
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2007-10-04
kommer bli en intressant match, en ny toppmatch. får hoppas på att backe har en bra dag samt att vi fortsätter vara effektiva. annars kommer kentas pojkar vara en svår nöt att knäcka
Svenska Hockeyligan > Sv: Bästa laget eller inte.
tycker det är en rätt så idiotisk regel. brynäs har väl tydligen en spelidé som man vill testa, själv e jag ganska skeptisk till hur boorken bänkar sina stjärnor, men det har absolut ingenting med det här att göra. Men om det är bra eller dåligt tycker jag att boorken och brynäs ska ha rätt att få reda på själva, dom ska inte behöva fråga om lov...
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Rytter: Jag har då aldrig sett sanny filma, vad jag kan minnas på rak arm iallafall. Sen att Sanny är en gnällspik vet bara gudarna vad du fått det ifrån. Dessutom utsågs väl sanny av domarna ifjol att vara den lättaste spelaren att ha att göra med?
Sanny vs Wernblom är ju bara nånting som förstorats upp i media..
Sanny vs Wernblom är ju bara nånting som förstorats upp i media..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Röda Tallen: 75x pengarna? haha, där ser man hur underskattad han är.
ber till gudarna att han får vara skadefri
ber till gudarna att han får vara skadefri
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
riku hahl toppar poängligan just nu.
apropå ingenting..
apropå ingenting..
Timrå IK > Sv: Apropå inget
Uddan: Ja, han gör sin första match, i matchen hemma mot luleå 20 oktober
Timrå IK > Sv: Apropå inget
"Läget i Timrå IK
Jonathan Hedström är fortfarande borta från spel, dessutom avstår Fredrik Hynning spel efter att ha fått en smäll i torsdagens match." enligt hockeyligan.se.. men dom skriver även om "backen" anton lander. så vi får väl se..
Jonathan Hedström är fortfarande borta från spel, dessutom avstår Fredrik Hynning spel efter att ha fått en smäll i torsdagens match." enligt hockeyligan.se.. men dom skriver även om "backen" anton lander. så vi får väl se..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - SSK 2007-09-27
nån som har koll när jonte kommer tillbaka ? och hur allvarlig är skadan på hynning ?
Föregående · 10 · Nästa