freppe: haha man Kanner sig som hemma nar man satter pa radion i periodpausen! Inget forandras!
Historik
Föregående · 5 · Nästa
Mora IK > Sv: MAtchen igang!
Thanksgiving har idag, snart skall det atas mat for fyra veckors framover. Hoppas bara att jag far ett bra resultat att smalta maten med!
Mora IK > Sv: MAtchen igang!
freppe: haha kan inte vara lika bra som sist :)
Kolla in nya loggan for FFF
Kolla in nya loggan for FFF
Mora IK > Sv: MAtchen igang!
sold: äsch, upp med hakan drantjävlarna har fått ett mål för mycket men vi har många fler att göra.
Mora IK > Sv: MAtchen igang!
norrland: suverant! Jo jag lyssnar pa webradion men jag vill garna hora lite personliga reflektioner :)
och FAN, webradion dog och helt plotsligt var det 0-1! Info om hur det gick till?
och FAN, webradion dog och helt plotsligt var det 0-1! Info om hur det gick till?
Mora IK > Sv: MAtchen igang!
mora1: om nagon kanner nagon som ar pa plats sa skulle jag varmt uppskatta en lagesrapport fran EJ EN DALA ARENA, stamning osv... jag sitter namligen i USA sa det ar lite svart att ringa nagon sjalv :)
Mora IK > Sv: Mora IK - Leksands IF
Kan satta tusen spann pa att det ar Emil som pillat pa nagon sladd men mitt i allt virrvarr rann hans tarar ner over kablarna och kortslot nagot (annat an hans huvud)...
mattias - 74:
mattias - 74:
Föregående · 5 · Nästa
