Historik
Föregående · 5 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov: Om nu både EJK och AP lämnar behövs en forward till för 3-4e kedjan.
Nog för att vår 4e kedja avslutade säsongen starkt så litar jag inte på att OP & Co fortsätter så.
Ser gärna att vi lockar till oss en bra spelare med potential från HA, typ David Blomgren från dif.
+ en top två center till så klart.
Nog för att vår 4e kedja avslutade säsongen starkt så litar jag inte på att OP & Co fortsätter så.
Ser gärna att vi lockar till oss en bra spelare med potential från HA, typ David Blomgren från dif.
+ en top två center till så klart.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Koff: Absolut, många stannade hela karriären i samma klubb på 90 talet. Man hade jobb vid sidan om och bara dom bästa kunde flytta för att tjäna pengar på riktigt.
Idag är det nästan länge om man stannar tre år i samma klubb.
Idag är det nästan länge om man stannar tre år i samma klubb.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Koff: Hedin behöve knappt värva någon utifrån då stora delar av laget var från länet.
Mycket tuffare klimat nu.
Mycket tuffare klimat nu.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Jan-Erik : Inget konstigt alls att man byter klubb, speciellt när det rör sej om en rejäl löneökning.
Så klart det känns jobbigt för oss supportrar när en av våra bästa spelare lämnar.
Knappast någon bryt sej om Rögle tagit Oregan istället tex.
Josh kommer iallafall stå högt på min lista var han än spelar, utan honom hade vi kanske inte spelat i shl eller hållit oss kvar.
Så klart det känns jobbigt för oss supportrar när en av våra bästa spelare lämnar.
Knappast någon bryt sej om Rögle tagit Oregan istället tex.
Josh kommer iallafall stå högt på min lista var han än spelar, utan honom hade vi kanske inte spelat i shl eller hållit oss kvar.
+ 6
Föregående · 5 · Nästa
Gradin borde använda sitt scout öga istället för värva spelare han knappt sett spela.