Historik
Föregående · 91 · Nästa
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-01-20
INTE ett anfall
bedrövligt 💩
skärpning för faaaaa*
va gör dom????????
där kom utvisning nr 2
bedrövligt 💩
skärpning för faaaaa*
va gör dom????????
där kom utvisning nr 2
+ 2
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-01-20
skellefteås nivå
som avgör om vi har chans
spelar dom på topp..e vi RÖKTA
som avgör om vi har chans
spelar dom på topp..e vi RÖKTA
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
corona igen..rögle
vi ligger efter i några matcher nu..hm*
blir match varje dag för o komma ikapp
stäng säsongen ⬅️
vi ligger efter i några matcher nu..hm*
blir match varje dag för o komma ikapp
stäng säsongen ⬅️
+ 2
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2022-01-15
Laken: håller med 100%
vi var totalt värdelösa idag..
fanns de nåt..som va bra?..joo 2mål
steppa upp mot rögle
annars blir de Dyng torsk
vi var totalt värdelösa idag..
fanns de nåt..som va bra?..joo 2mål
steppa upp mot rögle
annars blir de Dyng torsk
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2022-01-15
➡️ 8 - 1 ⬅️
slut resultat
.....................
hade fel
5-2
slut resultat
.....................
hade fel
5-2
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2022-01-15
många matcher på en vecka.nu
med detta spel..kan vi kamma hem
NOLL... ➡️ 0 ⬅️ zero....
poäng...
Godnatt... väck mig till KVALET
corona..stäng säsong...är räddningen
med detta spel..kan vi kamma hem
NOLL... ➡️ 0 ⬅️ zero....
poäng...
Godnatt... väck mig till KVALET
corona..stäng säsong...är räddningen
+ 2
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2022-01-15
bjud upp till kamp
för helvet*
totalt värdelös Match
sååå jävla dåligt
brynäs mellanmjölk
vi är helt...under isen
för helvet*
totalt värdelös Match
sååå jävla dåligt
brynäs mellanmjölk
vi är helt...under isen
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
dåå ska vi se
om de blir några RIKTIGA mål ikväll
..tror på 1-4 på skridskon
hahaha stöten av alsenfelt..o herre
stolpen av Lodin
om de blir några RIKTIGA mål ikväll
..tror på 1-4 på skridskon
hahaha stöten av alsenfelt..o herre
stolpen av Lodin
+ 2
Föregående · 91 · Nästa

hahahahahahaha
ej rättvist