Historik
Föregående · 5 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå inget
El Maco: Jag jobbade med Ulf Ågren en tid....
Vidare jobbade jag med utbyggnad av ö-viks sjukhus och samtalade då ett antal gånger med Sune Ödling.... :-)
Det ÄR tungt även om ham är Modoit.
Vidare jobbade jag med utbyggnad av ö-viks sjukhus och samtalade då ett antal gånger med Sune Ödling.... :-)
Det ÄR tungt även om ham är Modoit.
Timrå IK > Sv: Apropå inget
-Gurra-: Dey var en bra skriven artikel tycker jag....
Stämmer väl med mina egna åsikter.
Stämmer väl med mina egna åsikter.
Timrå IK > Sv: Apropå inget
-Gurra-: Dey var en bra skriven artikel tycker jag....
Stämmer väl med mina egna åsikter.
Stämmer väl med mina egna åsikter.
Timrå IK > Sv: Slutspel -07
T T: Fan...är det sant.....?
Skall de sedan åka över banan sedan och ta den som de vill möta i hand...?
Fan vad jag känner mig mogen. :-)
Skall de sedan åka över banan sedan och ta den som de vill möta i hand...?
Fan vad jag känner mig mogen. :-)
Timrå IK > Sv: Silly Season 07/08
hellge: Mesigt är ordet...superhjältar... :-D
Det är inte bara hockeyspelare som jobbar en bra bit från nära och kära.
Lastbilchaufförer, försäljare, sjömän, ja listan kan göras lång.
Du snackar bara i eget intresse...
Det är inte bara hockeyspelare som jobbar en bra bit från nära och kära.
Lastbilchaufförer, försäljare, sjömän, ja listan kan göras lång.
Du snackar bara i eget intresse...
Timrå IK > Sv: Silly Season 07/08
Regin har just skrivit på ett ettårskontrakt....
Kan inte vara mycket att bry sig om i den artikeln....tyvärr.
Kan inte vara mycket att bry sig om i den artikeln....tyvärr.
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
actionleif: Ja, det känns som om man går miste om något historiskt.... :-)
Timrå IK > Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
actionleif: Rätt agerat men de får i alla fall njuta av nationalsången live... :-)
Timrå IK > Sv: Bästa målvaken i Timrå IK genom tiderna
El Maco: Japp... men Backlund har inte hår på överläppen... ;-)
Timrå IK > Sv: Bästa målvaken i Timrå IK genom tiderna
ÄlskarTIK: De som inte säger Peter Lindmark var bara inte tillräckligt gammal för att se honom...
Pekka var den särklass bästa målvakt genom tiderna i Timrå IK´s historia, ingen kommer ens i närheten.
Pekka var den särklass bästa målvakt genom tiderna i Timrå IK´s historia, ingen kommer ens i närheten.
Timrå IK > Sv: Skadeläget?
Åke the Myth: ???
Jag har inget emot att Jonte är i Stockholm....
Tyckte att jag uttryckte det väldigt tydligt alt. att du är ironisk.
Jag har inget emot att Jonte är i Stockholm....
Tyckte att jag uttryckte det väldigt tydligt alt. att du är ironisk.
Timrå IK > Sv: Skadeläget?
mikenomad: Snyggaste fejkningen måste väl i så fall Strålman stå för... ;-)
Timrå IK > Sv: Skadeläget?
Kattiz: Härligt att höra.....
Två bra nyheter samma dag...... :-)
Tack Kattiz!
Mvh Shadar Logoth
Logging out.
Två bra nyheter samma dag...... :-)
Tack Kattiz!
Mvh Shadar Logoth
Logging out.
Timrå IK > Sv: Skadeläget?
Mappe: Ja, jag är inne en gång i timmen för att kunna lkäsa om hur han har det med axeln....
Fan det kanske inte är bra nyheter...?
Fan det kanske inte är bra nyheter...?
Timrå IK > Sv: Kontraktsläget
ernie eagle: Vad är det för fela att spela i den klubb som erbjuder den högsta lönen...?
Hur gör du själv när du väljer arbetsgivare, tar den som betalara högst eller lägst?
Höll på att glömma att spelarna i Timrå är riktiga idealister där lönen bara är symbolisk...
Hur gör du själv när du väljer arbetsgivare, tar den som betalara högst eller lägst?
Höll på att glömma att spelarna i Timrå är riktiga idealister där lönen bara är symbolisk...
Timrå IK > Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-01-18
lincoln: Är det någon gång det är viktigt att göra första målet så är det i kväll.
Harri har till och med gått ut i tidningarna och meddelat att de som vill spela med Mora fortsättningsvis skall visa det.
Mora kommer säker taggade MEN och det går emot dem så kan det få motsatt effekt.
Tänker sticka ut hakan och berätta att jag tyckte att Styf var bra mot Färjestad.
Harri har till och med gått ut i tidningarna och meddelat att de som vill spela med Mora fortsättningsvis skall visa det.
Mora kommer säker taggade MEN och det går emot dem så kan det få motsatt effekt.
Tänker sticka ut hakan och berätta att jag tyckte att Styf var bra mot Färjestad.
Timrå IK > Sv: Vad är det för fel med Jonte Hedström?
El Maco: Hej på dig.
Fan vad bra du skriver......
Fan vad bra du skriver......
Timrå IK > Sv: Vad är det för fel med Jonte Hedström?
Bragd-Birger: Varför skulle du bli "intellektuellt förolämpad" av inlägg om att inte Kanta vågar bänkar s.k stjärnor....?
Verkar mer som om du hört ett tufft uttryck som du inte riktigt begriper och bara väntar på att få sätta in den i något sammanhang.
Hedvig i från A-Ö hade fått morotsnäsa....
Verkar mer som om du hört ett tufft uttryck som du inte riktigt begriper och bara väntar på att få sätta in den i något sammanhang.
Hedvig i från A-Ö hade fått morotsnäsa....
Timrå IK > Sv: Vad är det för fel med Jonte Hedström?
Maggan: OK......då kommer vi inte längre.... :-)
Timrå IK > Sv: Vad är det för fel med Jonte Hedström?
Basen: Kanske....men tio dagars julledigt hjälpte inte det heller....
Timrå IK > Sv: Vad är det för fel med Jonte Hedström?
Maggan: Nej det bestämmer inte Jonte men Kenta är för mesig i det fallet.
På samma sätt som under lockouten när Kapanen fick stå borta mot Djurgården då Mika Kiprosoff antagligen låg fyllsjuk någonstans.
Kapanen var helt fantastisk...
Nätsta match hemma fick Kiprosoff stå igen och var som ett såll...
Han kunde inte bänka en världsstjärna trots kapanens storspel.
Nej lite mer Boorkfasoner skulle inte skada.
På samma sätt som under lockouten när Kapanen fick stå borta mot Djurgården då Mika Kiprosoff antagligen låg fyllsjuk någonstans.
Kapanen var helt fantastisk...
Nätsta match hemma fick Kiprosoff stå igen och var som ett såll...
Han kunde inte bänka en världsstjärna trots kapanens storspel.
Nej lite mer Boorkfasoner skulle inte skada.
Timrå IK > Sv: Vad är det för fel med Jonte Hedström?
Ann, Maggan: Han började säsongen bra.....problemen var innan säsongen.
Faktum kvarstår....han är proffs at skall uppträda som ett....
Faktum kvarstår....han är proffs at skall uppträda som ett....
Timrå IK > Sv: Vad är det för fel med Jonte Hedström?
Hahl Bundy: Ja. så kan man se det också.... :-)
Timrå IK > Sv: Vad är det för fel med Jonte Hedström?
Maggan: Hedström är hockeyspelare till yrket och han underpresterar....
Skiter fullständigt i förklaringen till detta....jag ser bara att han är värdelös.
Skiter fullständigt i förklaringen till detta....jag ser bara att han är värdelös.
Timrå IK > Sv: Vad är det för fel med Jonte Hedström?
Hahl Bundy: Poängen gjorde han i början.....kan inte ha blivit många sista 20 matcherna.
Timrå IK > Sv: Vad är det för fel med Jonte Hedström?
Abron: ?????
Hedström var ordinarie i fjol i ett NHL-lag men patsar enligt mig inte i Timrå....
Det är vad jag pratar om.
Hedström var ordinarie i fjol i ett NHL-lag men patsar enligt mig inte i Timrå....
Det är vad jag pratar om.
Timrå IK > Sv: Vad är det för fel med Jonte Hedström?
andyo: Ja, jag ser hellre en kämpande Laine än en oinspirerad Hedström....självklart!
Boork hade inte tvekat en sekund att sätta Hedström på läktaren.
Boork hade inte tvekat en sekund att sätta Hedström på läktaren.
Timrå IK > Sv: Vad är det för fel med Jonte Hedström?
Frella: På TOPP nu.....?
Han platsar inte ens i ett komplett TIK....
Det är riktigt dåligt av en spalare av hedströms Kailiber.
Han platsar inte ens i ett komplett TIK....
Det är riktigt dåligt av en spalare av hedströms Kailiber.
Föregående · 5 · Nästa
Du vinner...det där med laxen var blytugnt, lägger mig platt och blottar strupen... ;-)
Mvh Shadar Logoth